Fiat - Posebno izdanje modela 500 Dolcevita
Sjajni model 500 Dolcevita oživljava raspoloženje iz legendarne prošlosti, prvo posebno izdanje iz nove porodice može da se pohvali belom sportskom bojom spoljašnjosti i Dolcevita značkom
U skladu sa tradicijom, Fiat je proslavio godišnjicu modela 500, autentičnog italijanskog remek-dela koje je bilo deo procesa motorizacije Evrope pedesetih i koje nastavlja da oduševljava sa rekordnim brojevima danas. Fascinantni model 500 Dolcevita imao debi u okviru proslave italijanskog Brenda prošlog meseca.
Prva posebna verzija nove kolekcije
otelotvoruje vrednosti italijanskog glamura i životnog stila koji je tih godina
započeo i koji obuhvata modu, dizajn, umetnost i estetiku svakodnevnog života,
ukus, maštu i uživanje. Ovo su sastojci identiteta i šarma Italije, a model 500
je jedan od njenih najpoznatijih simbola na svetu. Godišnjica je još više
uzbudljiva jer je padala na 120. godišnjicu brenda Fiat, što je obeležje kojim
samo nekoliko proizvođača na svetu može da se pohvali.
Prefinjena
elegancija i remek-delo u pokretu
Novo posebno izdanje 500 Dolcevita je
posvećeno zahtevnim korisnicima koji traže ekskluzivnost i eleganciju. Iste
vrednosti su u osnovi autentičnog italijanskog stila koji je u kolektivnom
sećanju očuvan u Dolce Vita godinama. Kao što pristaje bezvremenoj divi, novi
automobil nosi ekskluzivnu Gelato White boju, koju ulepšavaju crvene i bele
linije po celoj silueti. Eleganciju naglašava Dolcevita značka od hroma u
kurzivu na zadnjem delu, koja savršeno dopunjuje hromirane elemente na haubi,
poklopce retrovizora i bočne ukrase sa natpisom 500. Izgled upotpunjuju
elegantne bele alu felne od 16 inči sa dijamantskom završnicom, i Skydome
stakleni krov u hečbek verziji.
Kabriolet verzija 500 Dolcevita
zaslužuje posebnu pažnju. Po prvi put u istoriji modela, opremljen je
horizontalnim belo-plavim krovom sa izvezenim logoom 500, inspirisan ležaljkama
na palubi i suncobranima na plaži koji su se mogli naći na italijanskoj
rivijeri šezdesetih. Ovi potezi četkice, koji podsećaju na beli pesak i plavo
more, stvoreni su proizvodnim procesom u kome se koriste razboji kojima se u
isto vreme pletu plave i bele niti kako bi se postigao efekat teksas
materijala, sa crvenom tkaninom za logo 500, koji predstavlja ekskluzivni potpis
ove posebne verzije.
Deseti
rođendan kabrioleta 500
Ove godine se takođe slavi deseti
rođendan kabrioleta 500, kojim je izražen slobodan i emocionalan pristup
vožnji. Od svoje pojave 2009. godine, neodoljivi 500C predstavlja omaž
kabrioletu iz 1957. godine ali takođe sadrži i najmodernija rešenja, posebno,
inovativni meki krov od tkanine, koji predstavlja pravi prozor sa pogledom ka
nebu. Ista prefinjena elegancija sa osvrtom na svet brodova i plovidbe
karakteriše enterijere modela 500 Dolcevita, sa drvenom tablom za instrumente i
ukrasima u kontrastu.
Kako bi se obezbedila stabilnost,
fleksibilnost i savršena otpornost tokom vremena, drvo se nanosi na ultra-laku
osnovu od ugljenika procesom koji spaja umeća poliranja, bojenja, ukrašavanja i
kontrole kvaliteta, kao i industrijske procese, kao što su utiskanje, mlenje i
sklapanje. Drvo, najprirodniji materijal, spaja se sa vrhunskom tehnologjiom i
kao rezultat stvara apsolutnu izvrsnost. Predeo za suvozača savršeno odgovara
eksterijeru, i sada je još ekskluzivniji zahvaljujući Frau kožnim sedištima
boje slonovače sa izvezenom značkom 500, crvenim cevima i centralnim delom
inspirisanim prućem. Boja slonovače pojavljuje se i na ivicama tepiha. Dostupne
su dve konfiguracije, hečbek i kabriolet, a ponuda motora za 500 Dolcevita
obuhvata 1,2-litarski motor od 69 KS uparen sa Dualogic automatskim ili ručnim
prenosom.
Uzbuđenje
šezdesetih vraća u snove
Novo posebno izdanje 500 Dolcevita je
poziv da ponovo proživite raspoloženje šezdesetih, kada je Rim bio glavni grad
međunarodnog džetseta, dom šik noćnih klubova i luksuznih hotela koji su
privlačili glumce i pisce, dok su se političari i važne ličnosti sastajali za
stolovima trendi kafića. Njihove priče su ispričali fotoreporteri Via Veneto, paparaci,
koji su postali svedoci ludih noći u Rimu, spremni da slikaju i prodaju priče i
skandale tabloidima.
Jedna od najpoznatijih slika iz tog
perioda je slavna scena Marčela Mastroijanija i Anite Ekberg u fontani Trevi,
iz filma La dolce vita (1960.) Federika Felinija. To su bile nezaboravne godine
ere Dolce Vita tokom koje se Italija ponovo pokrenula sa novim momentumom i
entuzijazmom, često u modelu 500, automobilu napravljenom da omoguću
pristupačan odgovor na rastuću potrebu za kretanjem i slobodom.
Isti duh bio je zastupljen i u
najpoznatijim odmaralištima širom Evrope, kap što su Cote d'Azur, Forte dei
Marmi, Portofino i Capri. Nije bilo neuobičajeno da se zvezde tog vremena vide
u modelu Jolly 500 iz 1958, poznatom i kao Spiaggina, koji je predstavljao prvu
specijalnu verziju klasičnog modela 500, koja je osvežena prošlog leta sa
specijalnim modelom 500 Spiaggina '58 special edition. Radost i sofisticiranost
šezdesetih su se vratili sa modelom 500 Dolcevita, koji ponovo istražuje svet
mode i plovidbe, u obliku modela 500 Riva (2016.), nazvanim najmanjom jahtom na
svetu, i 500 Anniversario (2017.), omažu 60. godišnjici modela. Nije slučajno
da su mnogi proizvodi kreativnosti italijanske industrije tih godina, kao što
su 500 i Vespa, postali važan deo kolektivnog sećanja i predstavljaju izvor
inspiracije do danas. Oni su bezvremena remek-dela, a Fiat 500 je jedno od
njih.
Još veća
kolekcija za nove rekorde
Novi model 500 Dolcevita proširiće
kolekciju od više od 30 specijalnih vozila proizvedenih tokom poslednjih 12
godina. U pitanju su jedinstvena vozila koja su nastala iz saradnje Fiat Style
Centre-a sa legendardnim brendovima iz sveta mode, luksuznih jahti, tehnologije
i kulturnog nasleđa, a to su samo od nekih neobičnih oblasti u koje je zašao
ovaj gradski automobil. Ponosan na svoj poziv trendsetera, Fiat 500 je nedavno
napravio još jedan veliki korak ka uvođenju važnih novina - dve nove vrhunske
verzije Star i Rockstar.
Ukratko, sve je spremno da se konsoliduje uspeh modela koji je prošle godine, u svojoj 11. godini postojanja, imao najbolje rezultate na godišnjem nivou, sa skoro 194.000 novih registracija (ukupno za Fiat 500 i Abarth 595). Ono što je još važnije je da je sada najprodavaniji model FCA grupe već dve godine, kao i lider u segmentu gradskih automobila u Evropi. Fiat 500 je takođe stvorio čitavu porodicu automobila s njegovim imenom, u kojoj su 500, 500X i 500L, koji su dostigli rezultat od tri miliona prodatih jedinica u Evropi.
Komentari(0)