Fiat proslavlja 64. rođendan modela 500 u Izraelu
Specijalan rođendan za legendarnu „Petstotku“! Njegova treća generacija, električna i samo električna, pravi svoje prve korake van Evrope i izlazi na tržište u Izraelu
4. jul je uvek specijalna prilika da se proslavi godišnjica modela 500. Simbol brenda Fiat radi isto i ove godine. Novi 500, električan i samo električan, izlazi na tržište u Izraelu danas, praveći svoje prve korake van Evrope.
Olivije Fransoa
-Izuzetno sam ponosan što proslavljamo godišnjicu našeg
poznatog modela sa veoma značajnim simboličnim korakom Novi 500, treća
generacija ikone kreirane pre tačno 64 godine u Torinu, gradu gde se i
proizvodi sada izlazi na svoje prvo tržište van Evrope, Izrael - istakao je
Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i glavni direktor
marketinga grupe Stellantis. - I ne postoji bolja lokacija da vam sve o tome
ispričamo: staza na krovu zgrade Lingotto. Ona je bila staza za testiranje
modela 500 i nalazila se tačno ovde na krovu fabrike gde se proizvodio
automobil. Sada igra ulogu mosta između brenda Fiat i prošlosti i budućnosti
modela 500. Upravo ovde na ovom krovu, radimo na stvaranju najvećeg visećeg
vrta u Evropi, koji će se zvati La Pista 500. Vrt za grad Torino, zelena pluća
u srcu grada otvorena za sve, predstavljaju zeleni put kompanije Fiat. Ima iste
vrednosti, po našem mišljenju, „zeleno je samo ako je zeleno za sve. To je DNK brenda
Fiat i naša obaveza.
La Pista 500, most
između prošlosti i budućnosti
Inspirativna video poruka Olivijea Fransoe je napravljena na
krovu kompleksa Lingotto u Torinu, simboličnoj lokaciji koja spaja slavnu
istoriju italijanskog brenda i njegov najpoznatiji model, sa vizijom održivije
budućnosti. Lingotto je bila fabrika u kojoj je model 500 napravljen, i na njegovom
krovu je bila legendarna staza na kojoj je prvi 500 testiran. Prava staza za
testiranje sa dve podignute površine. 500 je odavde simbolično krenuo „u
osvajanje sveta“. I ovde na krovu kompleksa Lingotto – bivše fabrike koja je
bila jedna od prvih konverzije industrijske arheologije 1990-ih godina – će
spojiti prošlost i budućnost kako bi se napravo najveći viseći vrt u Evropi.
Takođe u kompleksu Lingotto, inovativna struktura koja je oduševila čak i
arhitektu Le Korbizjea, je novi muzej Casa 500, ugnežden unutar prestižne
umetničke galerije Pinacoteca Agnelli. On istražuje prošlost i budućnost,
kulturu i ikonu koja igru ulogu ambasadora italijanske proizvodnje u svetu.
Novi 500 je otelotvorenje
ekologije za gradsku mobilnost budućnosti
Dizajniran, konstruisan i proizveden u Torinu, Novi 500 je
prvi model u istoriji brenda Fiat koji je potpuno električan i 100% napravljen
u Italiji. On je model za primer što se tiče dometa i brzine punjenja, prelazi
do 320 km (WLTP ciklus) sa svojim litijum-jonskim baterijama od 42 kWh. Sa
brzim punjačem od 85 kW, potrebno je samo 5 minuta da se napuni dovoljno da
pređe 50 km. Potrebno je 35 minuta da se baterija napuni do 80%.
Performanse
Passion, Icon i La Prima imaju električni motor od 87 kW (118
KS), maksimalnu brzinu od 150 km/h (elektronski ograničenu), ubrzanje od 0 do
100 km/h za 9,0 sekundi i od 0 do 50 za 3,1 sekund. Verzija Action ima e-motor
od 70 kW sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi, maksimalnog brzinom od
135 km/h i dometom od 190 km (WLTP ciklus). ADAS i Assisted Driving drugog
nivoa: Novi 500 takođe sadrži napredne sisteme za pomoć pri vožnji (ADAS), čineći
vožnju lakšom, bezbednijom, jednostavnijom i zabavnijom i prvi je automobil u
svom segmentu koji je opremljen Assisted Driving sistemom 2. nivoa.
Uvek povezan
Novi 500 je opremljen sa novim R1 sistemom za informacije i
zabavu sa 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Uvek je povezan, ažurira se
onlajn i može se upari sa dva pametna telefona istovremeno za manje od pet
sekundi. U Izraelu, Novi 500 će biti dostupan u 4 nivoa opreme, od Action -
dostupan po istoj ceni kao i SUS zahvaljujući subvencijama – do La Prima i u
tri karoserije cabrio, hečbek i 3+1.
Legendarna istorija
ukorenjena u prošlosti
Kako bi zamislio budućnost modela 500 i kako bi udahnuo život
u Novi 500, Fiat je počeo od svoje najveće dragocenosti, koja je uticala na
navike vozača i istoriju vožnje sa svojim dizajnom, stilom, značajem i jakim
karakterom. Isto važi i za prvu generaciju, koja je nudila mobilnost i slobodu
još 1960-ih godina, postajući pravi društveni fenomen i etablirajući se kao
„ljubavni brend“. Sa drugom generacijom, koja je izašla na tržište 2007 godine,
Fiat 500 je uveo koncept popularnosti i šarma u gradsko vozilo, postajući ikona
italijanske mode i stila koja je osvojila svet.
Model koji stalno evoluira inspiriše umetnike i muzičare preko 13 godina, uvek je ostajao aktuelan sa preko 30 posebnih izdanja. Godina 2020. se pojavila njegova 3. generacija, Novi 500, spreman da pokrene revoluciju u održivoj gradskoj mobilnosti, kojeg pokreće privrženost, inovativnost i tehnologija. Osvojivši 10 nagrada i pre nego što se pojavio na tržištu – uključujući Red Dot nagradu, IF nagradu za dizajn i nagradu za najbolji zeleni automobil u Francuskoj, sada pošto Novi 500 osvaja Evropu, stiže u Izrael da napravi svoje prve korake ka osvajanju ostatka sveta.
Komentari(0)