Fiat proslavlja 64. rođendan modela 500 u Izraelu

Specijalan rođendan za legendarnu „Petstotku“! Njegova treća generacija, električna i samo električna, pravi svoje prve korake van Evrope i izlazi na tržište u Izraelu

    foto: FCA
    Podeli




4. jul je uvek specijalna prilika da se proslavi godišnjica modela 500. Simbol brenda Fiat radi isto i ove godine. Novi 500, električan i samo električan, izlazi na tržište u Izraelu danas, praveći svoje prve korake van Evrope.

Olivije Fransoa

-Izuzetno sam ponosan što proslavljamo godišnjicu našeg poznatog modela sa veoma značajnim simboličnim korakom Novi 500, treća generacija ikone kreirane pre tačno 64 godine u Torinu, gradu gde se i proizvodi sada izlazi na svoje prvo tržište van Evrope, Izrael - istakao je Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i glavni direktor marketinga grupe Stellantis. - I ne postoji bolja lokacija da vam sve o tome ispričamo: staza na krovu zgrade Lingotto. Ona je bila staza za testiranje modela 500 i nalazila se tačno ovde na krovu fabrike gde se proizvodio automobil. Sada igra ulogu mosta između brenda Fiat i prošlosti i budućnosti modela 500. Upravo ovde na ovom krovu, radimo na stvaranju najvećeg visećeg vrta u Evropi, koji će se zvati La Pista 500. Vrt za grad Torino, zelena pluća u srcu grada otvorena za sve, predstavljaju zeleni put kompanije Fiat. Ima iste vrednosti, po našem mišljenju, „zeleno je samo ako je zeleno za sve. To je DNK brenda Fiat i naša obaveza.


La Pista 500, most između prošlosti i budućnosti

Inspirativna video poruka Olivijea Fransoe je napravljena na krovu kompleksa Lingotto u Torinu, simboličnoj lokaciji koja spaja slavnu istoriju italijanskog brenda i njegov najpoznatiji model, sa vizijom održivije budućnosti. Lingotto je bila fabrika u kojoj je model 500 napravljen, i na njegovom krovu je bila legendarna staza na kojoj je prvi 500 testiran. Prava staza za testiranje sa dve podignute površine. 500 je odavde simbolično krenuo „u osvajanje sveta“. I ovde na krovu kompleksa Lingotto – bivše fabrike koja je bila jedna od prvih konverzije industrijske arheologije 1990-ih godina – će spojiti prošlost i budućnost kako bi se napravo najveći viseći vrt u Evropi. Takođe u kompleksu Lingotto, inovativna struktura koja je oduševila čak i arhitektu Le Korbizjea, je novi muzej Casa 500, ugnežden unutar prestižne umetničke galerije Pinacoteca Agnelli. On istražuje prošlost i budućnost, kulturu i ikonu koja igru ulogu ambasadora italijanske proizvodnje u svetu.

Novi 500 je otelotvorenje ekologije za gradsku mobilnost budućnosti

Dizajniran, konstruisan i proizveden u Torinu, Novi 500 je prvi model u istoriji brenda Fiat koji je potpuno električan i 100% napravljen u Italiji. On je model za primer što se tiče dometa i brzine punjenja, prelazi do 320 km (WLTP ciklus) sa svojim litijum-jonskim baterijama od 42 kWh. Sa brzim punjačem od 85 kW, potrebno je samo 5 minuta da se napuni dovoljno da pređe 50 km. Potrebno je 35 minuta da se baterija napuni do 80%.

Performanse

Passion, Icon i La Prima imaju električni motor od 87 kW (118 KS), maksimalnu brzinu od 150 km/h (elektronski ograničenu), ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,0 sekundi i od 0 do 50 za 3,1 sekund. Verzija Action ima e-motor od 70 kW sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi, maksimalnog brzinom od 135 km/h i dometom od 190 km (WLTP ciklus). ADAS i Assisted Driving drugog nivoa: Novi 500 takođe sadrži napredne sisteme za pomoć pri vožnji (ADAS), čineći vožnju lakšom, bezbednijom, jednostavnijom i zabavnijom i prvi je automobil u svom segmentu koji je opremljen Assisted Driving sistemom 2. nivoa.

Uvek povezan

Novi 500 je opremljen sa novim R1 sistemom za informacije i zabavu sa 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Uvek je povezan, ažurira se onlajn i može se upari sa dva pametna telefona istovremeno za manje od pet sekundi. U Izraelu, Novi 500 će biti dostupan u 4 nivoa opreme, od Action - dostupan po istoj ceni kao i SUS zahvaljujući subvencijama – do La Prima i u tri karoserije cabrio, hečbek i 3+1.

Legendarna istorija ukorenjena u prošlosti

Kako bi zamislio budućnost modela 500 i kako bi udahnuo život u Novi 500, Fiat je počeo od svoje najveće dragocenosti, koja je uticala na navike vozača i istoriju vožnje sa svojim dizajnom, stilom, značajem i jakim karakterom. Isto važi i za prvu generaciju, koja je nudila mobilnost i slobodu još 1960-ih godina, postajući pravi društveni fenomen i etablirajući se kao „ljubavni brend“. Sa drugom generacijom, koja je izašla na tržište 2007 godine, Fiat 500 je uveo koncept popularnosti i šarma u gradsko vozilo, postajući ikona italijanske mode i stila koja je osvojila svet.

Model koji stalno evoluira inspiriše umetnike i muzičare preko 13 godina, uvek je ostajao aktuelan sa preko 30 posebnih izdanja. Godina 2020. se pojavila njegova 3. generacija, Novi 500, spreman da pokrene revoluciju u održivoj gradskoj mobilnosti, kojeg pokreće privrženost, inovativnost i tehnologija. Osvojivši 10 nagrada i pre nego što se pojavio na tržištu – uključujući Red Dot nagradu, IF nagradu za dizajn i nagradu za najbolji zeleni automobil u Francuskoj, sada pošto Novi 500 osvaja Evropu, stiže u Izrael da napravi svoje prve korake ka osvajanju ostatka sveta.

Komentari(0)

sortiraj