Folksvagen novi partner UEFA
Folksvagen postaje novi partner UEFA, Unije evropskih fudbalskih asocijacija, počev od 2018. godine i time nastavlja svoju dugogodišnju fudbalsku tradiciju
Na osnovu četvorogodišnjeg ugovora kao ,,Zvanični Mobility partner UEFA nacionalnog fudbalskog tima", kompanija će takođe pružati podršku UEFA 2020 Evropskom prvenstvu u fudbalu koje se održava u 13 zemalja po prvi put, da bi obeležila 60. godišnjicu ovog takmičenja. Ovaj angažman u najpopularnijem sportu na svetu će najviše služiti kao komunikacijska platforma za lansiranje na tržište I.D. koji će predstavljati lice Folksvagenove nove e-mobility porodice od 2020. godine pa nadalje.
Dr Herbert Diess, glavni izvršni direktor Volksvagen
brenda je rekao da nijedan drugi sport nije tako moćan kao fudbal, niti
ujedinjuje toliko ljudi.
- Pored toga, 2020 UEFA Evropsko prvenstvo u fudbalu
koje se igra širom celog kontinenta je fantastičan projekat. Naša želja je da
doprinesemo izgradnji mostova između svih zemalja i za zaljubljenike u fudbal,
uz pomoć naše mobilnosti i kreativnosti - kaže Diess.
U sedam zemalja 150.000
zaposlenih
Folksvagen je kao kod kuće na putevima od Atlantika do
Urala, između Špicbergena i Sicilije. Nešto malo manje od 1,7 miliona vozila je
isporučeno klijentima u Evropi prošle godine. Putnička vozila koja na sebi nose
VW logo dostupna su u svih 55 država članica UEFA. Ovaj automobilski brend
takođe poseduje 21 proizvodnu fabriku sa oko 150.000 zaposlenih u sedam zemalja
ovog kontinenta.
Guy-Luarent Epstein, marketinški direktor UEFA, raduje
se partnerstvu sa Folksvagenom.
-Ponosni smo što na našoj strani imamo tako veliki
evropski bend koji poseduje iskrenu strast prema fudbalu. To posebno važi
imajući u vidu zadatke koji su pred nama - UEFA EURO 2020TM će
postaviti najrigoroznije zahteve u pogledu mobilnosti. U pozadini ovog turnira
nalazi se grandiozna ideja i inovativni koncept i veoma smo srećni što imamo
podršku Folkswagena na ovom uzbudljivom putovanju - kaže Epstein.
Duboki koreni u fudbalu
Folksvagen ima duboke korene, naročito u evropskom
fudbalu. Počev od 2019. godine, Nemačka fudbalska asocijacija (DFB) će se
pridružiti postojećim partnerstvima sa nacionalnim fudbalskim asocijacijama
Francuske (FFF) i Švajcarske (AFS/SFV) u vožnji Folksvagen brenda.
Jačanje posvećenosti fudbalu je osmišljeno tako da
podrži strategiju kompanije u budućnosti.
-Fudbal i Folksvagen su idealan spoj. Fudbal se igra u
skoro svakoj zemlji i uključuje sve, kao i naša kola. Zato nam sport nudi
savršenu mogućnost da predstavimo našu novu orijentaciju. Fudbalskim žargonom, Folksvagen
će igrati napadačku igru tokom godina koje dolaze. Naposletku, mi izvodimo
najveću ofanzivu u istoriji naše kompanije u pogledu
modela, kao i e-mobilnosti - rekao je Herbert Diess.
Veliki paket prava za Folksvagen
Angažovanje Folksvagena doseže i do drugih vrhunskih
fudbalskih takmičenja, kao i do UEFA EURO 2020. Ovo partnerstvo sa UEFA takođe
obuhvata UEFA EURO za žene, UEFA prvenstvo do 21 godine, Futsal EURO i završni
turnir novooformljene UEFA Lige nacija koja će debitovati 2019. godine. Folksvagen
će takođe imati pravo na korišćenje raznih prava u vezi sa onima koji se
kvalifikuju za UEFA EURO 2020. Kao UEFA-in ,,zvanični Mobility partner UEFA
nacionalnog fudbalskog tima", Folksvagen će uživati u velikom paketu
prava, uključujući prava reklamiranja i promocije, digitalna prava, karte za
fudbalske utakmice i opcije uživanja u gostoprimstvu. Biće odigrano ukupno oko
500 utakmica tokom perioda trajanja ovog ugovora.
Jürgen Stackmann, član Borda brenda Folksvagen za
prodaju je rekao da kreću u novom pravcu sa sponzorstvom UEFA nacionalnog
fudbalskog tima, što se dobro uklapa sa početkom prodaje I.D.
- Da bi obeležio lansiranja naše nove generacije
visokoinovativnih električnih vozila, Folksvagen brend po prvi put gradi
međunarodnu komunikacijsku platformu u fudbalu, koja će stvoriti pozitivni
interes ne samo širom Evrope, već i dalje. Izuzetno smo uzbuđeni zbog toga! UEFA
EURO 2020 naročito donosi velike mogućnosti za Folksvagen.
Kompanija Porsche SCG i Volkswagen kroz novo partnerstvo sa UEFA sa jedne strane dobija jos veću motivaciju za nastavak podrške vrhunskih sportista, a sa druge snažnu podršku u promovisanju e-Mobilnosti i elektičnih vozila.
Komentari(0)