Kia predala vozila organizatorima svetskog prvenstva u fudbalu
Korporacija Kia Motors je organizatorima svetskog prvenstva u fudbalu, koje će se od 14. juna do 15. jula održati u Rusiji, isporučila 424 vozila
Ova ogromna flota govori o Kijinoj stalnoj podršci i naklonjenosti najprestižnijem fudbalskom takmičenju na svetu. Svečana primopredaja nedavno se održala ispred stadiona Lužniki u Moskvi, gde će se 15. jula održati finalna utakmica.
Prvenstvo počinje u četvrtak utakmicom domaćina Rusije i
Saudijske Arabije, a na njemu će na ukupno 64 utakmice učestvovati 32
reprezentacije, među kojima je i Srbija koja prvu utakmicu igra u nedelju u 14
časova protiv Kostarike. Kia je kao zvanični automobilski partner međunarodne
fudbalske organizacije FIFA, obezbedila flotu vozila, koju između ostalog čine
luksuzna limuzina K9, veliki sportski terenac Sorento, kompaktni sportski
terenac Sportage i hečbek Ceed. Vozilima će prevoziti državne reprezentacije,
sudije, službena lica i delegati.
Svečanoj isporuci vozila od strane FIFA-e prisustvovali su
Jay Neuhaus, vođa programa marketinških prava i domaćinstava, Eduardo Solis,
vođa partnerstva i promocija i Alexey Sorokin, predsednik i direktor FIFA
lokalnog organizacionog komiteta i fudbalska legenda Nemanja Vidić, nekadašnji
fudbaler Mančester Junajteda, Spartaka iz Moskve i naše reprezentacije.
Jay Neuhaus
-Kia Motors je naš zvanični partner već od 2007. godine i
veoma smo im zahvalni na njihovoj podršci u pružanju kvalitetne flote vozila za
potrebe svetskog prvenstva u Rusiji - rekao je Jay Neuhaus, vođa programa
marketinških prava i domaćinstava i dodao: - Kia Motors ima važnu ulogu u
uspešnom održavanju naših događaja. Ta vozila će omogućiti glatko trajanje
događaja, jer nam tokom prvenstva omogućavaju prevoz igrača, novinara i
zvaničnih osoba. FIFA i Kia Motors dele istu strast do fudbala i spremni smo da
pružimo uzbuđenja ljubiteljima fudbala širom sveta.
Jeong Won-jeong
-Svetsko prvenstvo je pred vratima i to je vrlo važan
globalni događaj za milione ljubitelja fudbala širom sveta Zaista nam je drago
da smo deo uspeha svetskog prvenstva i jedva čekamo da preko ovog događaja
ljude približimo brendu Kia - rekao je Jeong Won-jeong, predsednik Kia Motors
za Rusiju.
Kia je za ljubitelje fudbala pripremila nekoliko nagradnih
igara, između ostalog će 64 dece iz celog sveta voditi na prvenstvo u Rusiju,
gde će na svakoj utakmici po jedno dete biti zvanični nosilac lopte pre početka
utakmice. Tu je i takmičenje Pobednici arene (‘Champ into the Arena’) u kome
amaterski fudbaleri imaju priliku da učestvuju na turniru u Moskvi, gde će se
pobednici iz 16 izabranih zemalja boriti za međunarodnu slavu.
Svi učesnici tog finalnog turnira će biti gosti na nekoj od
utakmica šesnaestine finala, a pobednička ekipa će primiti trofej iz ruku
jednog od najboljih fudbalera na svetu. Pored toga tu je i nagradno izvlačenje
„Kia vas vodi u Rusiju“, gde su posetioci salona Kia u 30 izabranih zemalja
imali mogućnost da osvoje ulaznice za neku od utakmica svetskog prvenstva.
Naravno, iz promotivnih aktivnosti nije izostavljena i Srbija. Kia Auto, zvanični uvoznik i distributer vozila KIA za Srbiju, nagradio je nekoliko svojih višegodišnjih, ali i novih vlasnika automobila ulaznicama za meč Brazil-Srbija koji se 27.juna odigrava u Moskvi. Takođe, organizovana su i nagradna takmičenja u saradnji sa medijskim partnerima gde će još 15 osoba iz Srbije otputovati da gleda ovaj, za našu reprezentaciju, verovatno najzanimljiviji meč.
Komentari(0)