Ford osvojio prestižnu nagradu
Fordov 1,0-litarski EcoBoost motor proglašen je za Međunarodni motor godine u kategoriji „Najbolji motor ispod 1,0 litara" šestu godinu zaredom. Kompaktni i moćni trocilindarski benzinski motor ostaj
Članovi
žirija su pohvalili kombinaciju performansi, efikasnosti u potrošnji goriva i
tehnologiji. Jednolitarski EcoBoost je do sada osvojio 10 nagrada Međunarodni
motor godine, uključujući rekord - tri puta je proglašen ukupnim pobednikom,
kao i „Najboljim novajlijom“.
- Naš
1,0-litarski EcoBoost motor je promenio poredak u „igri’, postavljajući novi reper za kompaktne, motore sa štedljivom
potrošnjom, svojim sofisticiranim EcoBoost turbo punjenjem, direktnim
ubrizgavanjem goriva i dvostruko nezavisnim, varijabilnim vremenom rada
bregastih vratila. Sa čak 10 nagrada za Međunarodni motor godine pod našom
lentom, i dalje pronalazimo načine da podignemo granice inženjeringa pogonskih
grupa i pružimo još veću korist našim kupcima od ovog priznatog malog motora -
kaže Joe Bakaj, potpredsednik za razvoj proizvoda u Ford Evropa.
Fordovim
1,0-litarskim EcoBoost motorom, koji je u ponudi sa snagom od 100, 125 i 140
KS, sada se oprema svako peto novo Fordovo vozilo prodato u Evropi,
uključujući dve od pet verzija Fiesti. Fordovi EcoBoost benzinski motori radne
zapremine do 3,5 litara pružaju snagu i ekonomičnu potrošnju goriva Fordovim
vozilima širom sveta - od kompaktne, potpuno nove Ford Fieste, preko Transit
kombija, pick-up kamioneta, do Ford Performance modela, uključujući Focus RS i
Ford GT supercar.
Štedljiv
trocilindarski 1,0-litarski EcoBoost motor poneo je titulu „Najbolji motor
ispod 1,0 litara“, koju je dodelio panel od 58 specijalizovanih automobilskih
novinara iz 31 države. Prvo predstavljen u Ford Focusu 2012. godine, inovativni
motor je nastavio da dominira u svom segmentu, suočen sa rastućom
konkurencijom u kategoriji koja je popularna kod kupaca automobila i važna za
automobilske proizvođače. Ove godine u konkurenciji je bilo 35 motora radne
zapremine ispod jednog litra, što je devet više nego u godini kada je debitovao
1,0-litarski EcoBoost.
Jednolitarski EcoBoost motor sa tehnologijom isključivanja cilindara će od početka 2018. godine vlasnicima omogućiti smanjenje potrošnje goriva, tako što će automatski zatvarati jedan od cilindara kada nije potrebna puna snaga motora, kao što je to slučaj pri slobodnom kotrljanju točkova (rad motora na praznom hodu) ili pri „krstarenju“ automobila, sa manjim zahtevima za snagom. Primer naprednog inženjeringa, koji Fordu omogućava da korisnicima benzinskih, dizel i elektrifikovanih pogonskih grupa omogući efikasnost u potrošnji goriva, upravo je tehnologija koja može da isključi ili ponovo uključiti jedan cilindar u 14 milisekundi - 20 puta brže od treptaja oka, bez kompromisa u performansama ili uglađenosti.
Komentari(0)