

U martu 1980. godine Renault 15 i Renault 17 su ustupili mesto novom modelu nazvanom Fuego, kupeu serijske proizvodnje koji se bazirao na platformi limuzine Renault 18
Revolucionarni naziv ga nije samo istakao među modelima označenima slovom R i brojkom, već je karakterisao njegovu dinamičnost i međunarodni potencijal. Originalni dizajn je odlikovao njegove performanse, a dugačka vrata olakšavala su pristup zadnjoj klupi.
Bogata ponuda
Namera
je bila da osvoji najširu publiku, nezavisno od njene kupovne moći. Zbog toga
je stvorena bogata ponuda. Između osnovne verzije TL i najnaprednije verzije
Turbo su se našle verzije GTL, TS, GTS, TX, GTX, pa čak i verzija sa
turbodizelskim motorom. Zapremina agregata je iznosila od 1400 do 2000 cm³.
Verzija GTS je bila referentni model i činila je većinu od 226.000 modela Fuego
proizvedenih tokom pet godina.
Fuego stiže na američko tržište
1982. godine
Zahvaljujući
alijansi Renault-AMC, Fuego stiže na američko tržište 1982. godine. Ova verzija
se isticala standardnim američkim odbojnicima, svetlima, pokazivačima smera i
posebnom opremom - aluminijskim naplatcima i gumama Michelin TRX, električno
sklopivim platnenim krovom, sistemom centralnog zaključavanja, klima-uređajem i
fantastičnim presvlakama.
Prvi automobil sa sistemom za
daljinsko zaključavanje
Renault
Fuego iz 1982. godine je bio prvi automobil sa sistemom za daljinsko
zaključavanje. Takođe je prvi automobil koji je na upravljaču imao komande
audio-sistema.
Lična karta
Godina lansiranja 1980. godina
Motor četverocilindarski + Garrettov turbopunjač
Zapremina 1397 cm3
Snaga 160 KS
Menjač zadnji pogon, 5-stepeni
menjač + MA
Kočnice 4 disk-kočnice
Dimenzije
Dužina 3,66 metara
Širina 1,75 metara
Masa 970 kilograma
Najveća brzina 200 km/h
Komentari(0)