Lotte Kopecky dobila zeleni trofej na Tour de France Femmes avec ZWIFT

Drugo izdanje trke Tour de France Femmes avec ZWIFT završilo se u Pau nakon osam etapa i 956 kilometara. Ukupnu pobedu odnela je holandska trkačica Demi Vollering

    foto: Škoda
    Podeli




Pobednica u bodovnoj klasifikaciji, Belgijanka Lotte Kopecky, primila je zeleni trofej izrađen od boemskog kristala koji je izradio Škoda Design tim. Već drugu godinu za redom, proizvođač automobila sponzorisao je najveću svetsku profesionalnu žensku biciklističku trku kao glavni partner događaja i dobavljač vozila. U tom svojstvu, Škoda je organizatorima osigurala 34 plug-in hibridna i potpuno električna vozila, uključujući modele Octavia iV, Superb iV i Enyaq iV, s baterijskim električnim SUV-om kao vodećim vozilom, tzv. „Red Car“.

Maren Graf

-Iskreno čestitam pobednici, Demi Vollering i svim ostalim učesnicima na impresivnom nastupu u ovom zahtevnom i uzbudljivom takmičenju. Tour de France Femmes avec ZWIFT značajan je događaj koji ima uticaj daleko izvan sporta: kao najveće profesionalno žensko biciklističko takmičenje u svetu, pomaže u privlačenju pažnje javnosti na ovaj neverovatan sport dok baca svetlo na jednakost. Sponzorišemo i podržavamo ovaj događaj od samog početka kako bismo dodatno podstakli raznolikost, jednakost i ravnopravnost, između ostalog. Našu predanost ovim vrednostima takođe utelovljuje naš automobil Škoda Enyaq Coupé Respectline, koji je pratio trasu do cilja - kaže Maren Graf, članica uprave Škoda Auto za ljude i kulturu.

Pobednica u bodovnoj klasifikaci dobila je zeleni pehar koji je izradio Škoda Design tim Škoda Auto ponovo je bio sponzor zelene majice za vodećeg u bodovnom poretku. Lotte Kopecky završila je turneju s dresom za bodove i primila zeleni trofej koji je izradio Škoda Design tim. Kristalna skulptura ima oštro definisane linije koje podsećaju na bicikl. Preciznost i tehničnost odnose se na paralele između konstrukcije bicikla i automobila. Dizajn je oživeo u složenom procesu rezanja stakla korišćenjem tradicionalnih metoda od strane stručnjaka za kristale Lasvita iz mesta Nový Bor.

Takmičarke su prošle zahtevnu stazu dugu gotovo 1000 kilometara
Tokom rute od 956 km, međunarodni vozači iz 27 zemalja morali su da svladaju četiri ravničarske etape, dve brdovite etape i jednu planinsku, kao i individualnu vožnju na hronometar, na putu do cilja u Pauu. Nakon starta u Clermont-Ferrandu, osvojile su uspon duži od 14.000 metara i dva planinska lanca. Na sedmoj od osam etapa stigle su do najviše tačke staze na nadmorskoj visini od 2110 metara i završile na prevoju Pirenejskih planina, Col du Tourmalet. Trkačice su pratila 34 hibridna i potpuno električna Škoda modela, a Enyaq iV je služio kao vodeće vozilo („Crveni automobil“) za direktorku trke, Marion Rousse.

Vožnja za fer prilike

Kako bi se skrenula pažnja javnosti na raznolikost, jednakost i ravnopravnost u svim područjima života, sportistkinje je pratila Škoda Enyaq Coupe Respectline na poslednjoj etapi dugoj 22,6 kilometara. Svrha jedinstvenog vozila je naglašavanje jednakog i poštenog tretmana prema svima, bez obzira na poreklo, nacionalnost, godine, pol, rodni identitet, veru, seksualnu orijentaciju ili druge lične karakteristike.

Komentari(0)

sortiraj