Novi 500 debitovao u Brazilu, drugom domu Fiat-a
Mesec dana nakon što je predstavljen u Izraelu, Novi 500 nastavlja svoje putovanje oko sveta. U prezentaciji modela je učestvovao Olivije Fransoa, direktor brenda Fiat i direktor marketinga Stellantis
Predstavljanje modela Novi 500 medijima u Brazilu održano je juče, nakon što je model prešao Atlantik kako bi nastavio svoj put oko sveta, koji je započeo pre mesec dana kada je debitovao u Izraelu. Olivije Fransoa, direktor Fiat-a i direktor marketinga kompanije Stellantis, učestvovao je u prezentaciji nacionalnim medijima i mreži distributera, putem video poruke iz kompleksa Centro Stile Fiat u Torinu, „kolevke“ modela Novi 500.
Olivije
Fransoa
-Čast mi je da budem deo ovog važnog
dana na koji Novi 500 debituje u Brazilu. On je prvo transatlantsko tržište za
ovaj model, simbol Fiat-a, nakon njegovih prvih koraka izvan Evrope u obližnjem
Izraelu - rekao je Olivije Fransoa, direktor renda Fiat i direktor marketinga
kompanije Stellantis. - Ovaj korak savršeno se uklapa u dugu istoriju brenda Fiat
u Brazilu, a dve stvari ga čine posebnim. Prvo, Brazil je Fiato-ov drugi dom.
Pomislite samo na vezu koja nas je spajala tokom 100 godina i strateški značaj
ovog tržišta, na kome Fiat ima udeo od 22%. Drugi razlog je što smo baš ovde,
pre više od 40 godina, počeli da razvijamo Flex-Fuel tehnologiju za korišćenje
alternativnih goriva kao što su etanol, čime smo zakoračili više godina u
budućnost u pogledu održivosti, koja čini temelj brendove zelene strategije i
puta - nastavio je Fransoa. - Model 500 je simbol promena: stvoren je tako da
preporodi održivu urbanu mobilnost i predstavlja sastavni deo značajnog
preokreta, igrajući ključnu ulogu u prelasku na zelenu vožnju, i u negovanju
lojalnosti kupaca električnih vozila. Kao što kažemo, zeleno je samo ako je
zeleno za sve. To je naš cilj.
Brazil
je Fiat-ov drugi dom, gde je lider na tržištu
Brazil je najveće Fiat-ovo tržište
izvan Evrope. Trenutno je lider u prodaji sa udelom od 22%, što je povećanje od
52% u odnosu na prethodnu godinu, delimično zahvaljujući novim predstavljenim
modelima koji su imali izuzetne rezultate. Novi Strada pikap, koji je osvežen
prošle godine, odmah je imao uspeha, postavši najprodavanije vozilo u Brazilu.
Fiat Toro, SUV srednje veličine koji je osvežen prošlog aprila, osvojio je
javnost i zabeležio povećanje prodaje od 25% u odnosu na prethodnu generaciju. Sada
je štafeta predata modelu Novi 500, koji će biti dostupan ovde sa paketom
opreme Trim, u hečbek verziji, sa pomoćnim sistemima nivoa 2, ADAS sistemom,
brzim punjenjem od 11 kW i brzim punjačem od 85 kW, radio sistemom od 10,25
inča i bežičnim Apple CarPlay/Android Auto sistemom.
Veza
koja traje duže od jednog veka i više od 40 godina istraživanja
Godine 1976. u Betimu, u državi Minas
Gerais, prva Fiat-ova fabrika za proizvodnju automobila na licu mesta je
otvorena. Prvi automobil koji je sišao sa njenih traka bio je Fiat 147, verzija
bazirana na poznatom modelu Fiat 127. Fabrika je nedavno renovirana i sada
predstavlja jedan od najvećih biznisa u zemlji, proizvodeći razne Fiat modele,
uključujući novog pikapa Stada. Koreni prisustva italijanske komapnije u
Brazilu pak su mnogo stariji. Pomislite samo, 26. jula 1908. godine Silvio
Alvarez Pentado bio je pobednik prve automobilske trke ikada održane u zemlji,
vozivši model Fiat 40HP.
Do 1930. u Sao Paulu je otvoreno
prodajni salon, nakon čega je 1950. otvoreno i predstavništvo za uvoz i
distribuciju Fiat traktora. Mnogo toga se promenilo od tada, ali veza je
dodatno osnažena, toliko da je 2015. godine otvorena nova fabrika u mestu
Goiana, u državi Pernambuko. U pitanju je jedno od najnaprednijih proizvodnih
postrojenja u svetu automobila, kao i dom modela Fiat Toro. Takođe, treba
naglasiti da je baš ovde u Brazilu 1970-ih Fiat razvijao alternativne
tehnologije sa ciljem smanjenja emisija u atmosferu, nudeći kupcima proizvode
koji su pouzdani, pristupačni i održivi.
Jedan od najznačajnijih primera ovog zelenijeg pristupa je napravljen baš u fabrici u Betimu, i proširio se širom Latinske Amerike i u drugim državama širom sveta. Bili su to upotreba etanola, dobijenog iz šećerne trske, i razvoj Flex-Fuel tehnologije, koja snabdeva motore etanolom i benzinom, ili kombinacijom dvaju goriva. U ekološkom smislu, prednost etanola je činjenica da je u pitanju obnovljiv izvor energije koji pomaže da se ograniče emisije gasova koji izazivaju efekat staklene bašte, s obzirom da biomasa biljnog porekla ponovo upija ugljen-dioksid koji ispušta vozilo. Zato je u pitanju jedno od najodrživijih automobilskih rešenja dostupnih na tržištu danas. Sada, sa pogledom u budućnost, Novi 500 započinje novo poglavlje inovacija u Fiat-u, čineći mobilnost sve pristupačnijom i pogodnijom za životnu sredinu.
Komentari(0)