Novi BMW Z4 premijerno u Beogradu
Na Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, premijerno je predstavljen popularni „roadster“, potpuno novi BMW Z4
Ovaj model spaja dinamičnost tipičnog sportskog automobila sa emotivnim dizajnom, ekskluzivnim ambijentom i naprednim elementima opreme. Čisto zadovoljstvo u vožnji stapa se sa najsavremenijim pogonskim sklopom, šasijom, operativnom i konektivnom tehnologijom.
Dvosed sa električnim
mekim krovom
Novi BMW Z4 je dvosed sa potpuno električnim mekim krovom,
ima radikalno revidirane proporcije, centralno postavljena sedišta, kraći
osovinski razmak i širi trag točkova nego kod prethodnika. Zahvaljujući
merama za uštedu u težini, postignuta je idealna distribucija težine 50:50, a
karoserija je aerodinamično optimizovana.
Široka hauba i uska LED
svetla
Dizajn eksterijera s preda odlikuju farovi postavljeni na
spoljnim rubovima prednjeg kraja i prvi put u vertikalnom rasporedu, velika BMW
prednja rešetka u novom mrežnom dizajnu, kao i široka hauba sa istaknutim
linijama kontura koja poklapa lukove točkova. Zadnji kraj sadrži skladno
integrisani spojler, uska LED svetla i difuzor.
Ovaj model odlikuje moderan stil enterijera visoke klase sa izuzetnim
fokusom na vozaču. Dodatno poboljšani osmostepeni Steptronic Sport menjač dolazi
kao standard. Novi „roadster“ izrađen je sa fokusom na maksimalnoj agilnosti,
dinamičnosti i preciznom upravljanju. Nizak centar gravitacije, M Sport
kočnice, adaptivno Sport vešanje, M Sport diferencijal i gume visokih
performansi kao standard (BMW Z4 M40i) ili dostupni kao opcija. Varijabilno
sportsko upravljanje i gume različitih veličina kao standard za sve varijante
modela.
Sportska sedišta sa
integrisanim naslonima
Velika količina standardne opreme zrači izuzetno sportskim
šarmom. Sportska sedišta specifična za model sa integrisanim naslonima za
glavu. Presvlake od Vernasca kože su standard u modelu BMW Z4 sDrive30i, dok
BMW Z4 M40i ima Alcantara kožu u enterijeru kao standard. Prekidač sistema
Driving Experience Control može se koristiti za izbor modova vožnje COMFORT,
SPORT i SPORT+, a svaki od njih primetno menja reakciju automobila.
Meki krov od tkanine otvara se i zatvara pritiskom na dugme
za deset sekundi, čak i u kretanju do brzine od 50 km/h. Zapremina prtljažnika
uvećana je za preko 50 procenata (na 281 litar) u poređenju sa prethodnikom.
Sport Line model i M Sport paket imaju ekskluzivni dizajn i elemente opreme.
Sistemi za asistenciju
vodeći u klasi
Izbor sistema za asistenciju vozaču je vodeći u klasi. Upozorenje
na sudar i pešake sa funkcijom gradskog kočenja standarna je oprema, a isto
važi i za sistem upozorenja na napuštanje saobraćajne trake. Kao opcije
dostupni su sistemi aktivni tempomat sa funkcijom „stani-kreni“, sistem za
upozorenje na promenu saobraćajne trake, sprečavanje sudara sa zadnje strane i
upozorenje na put sa pravom prvenstva, aktivna kontrola udaljenosti pri
parkiranju, kamere, asistent pri parkiranju sa automatskim navođenjem vozila
kada se manevriše da bi se ušlo ili izašlo sa parking mesta, i asistent pri
vožnji unazad. BMW Head-Up Display prvi put dostupan u jednom „roadster“
modelu.
Zahvaljujući BMW Operativnom sistemu 7.0. odlikuje ga
inteligentni sistemi konektivnosti - opcionalni BMW Live Cockpit Professional
sa dizajniranom, na kontekstu zasnovanom i podesivom grafikom na potpuno
digitalnoj instrument tabli i kontrolnom ekranu (oba dijagonale od 10,25 inča).
Multimodalni rad preko „touchscreen“ funkcije kontrolnog ekrana, iDrive
kontrolera, tastera na volanu ili glasovne kontrole.
Tri varijante modela
BMW Z4
Postojaće tri varijante - model BMW Z4 M40i BMW M Performance (kombinovana potrošnja goriva 7,4 - 7,1 l/100 km, kombinovane emisije CO2: 168 – 162 g/km) sa novim rednim šestocilindarskim motorom od 340 KS, BMW Z4 sDrive30i (kombinovana potrošnja goriva 6,1 - 6,0 l/100 km, kombinovane emisije CO2 139 - 137 g/km) i BMW Z4 sDrive20i (kombinovana potrošnja goriva 6,1 - 6,0 l/100 km; kombinovane emisije CO2 139 - 137 g/km) sa četvorocilindarskim motorima i izlaznom snagom od 197 i 258 KS. Svi motori imaju filter za čestice iz benzina i emisije koje se uklapaju u standard Euro 6d-TEMP.
Komentari(0)