Novi LG Soundbarovi pružaju neponovljivu kućnu zabavu za korisnike
Impresivan zvuk, raznovrsna integracija sa LG televizorima, unapređene funkcije – sve to čini LG soundbarove najboljim do sada
Kompanija LG Electronics predstaviće LG soundbar liniju za 2024. godinu, uključujući i S95TR, SG10TY i S70TY modele. Ovi uređaji mogu lako da se povežu sa LG televizorima, kako bi korisnici mogli da uživaju u izvanrednom kućnom bioskopu, visokokvalitetnom zvuku, raznovrsnim funkcijama i sofisticiranom dizajnu. Uz bolju sinergiju sa televizorima i većeg audio kvaliteta najnovijih LG modela soundbar, kućna zabava sada postaje praktičnija i nezaboravna. Pokretanjem funkcije WOW Orchestra, LG soundbarovi i televizori mogu da iskoriste pun potencijal svojih audio kanala, sa proširenim zvučnim opsegom, kako u dubinu, tako i visinu. Pošto korisnici žele najbolji surround zvuk, novi LG soundbarovi demonstriraju pun potencijal Dolbi Atmos i DTS:X tehnologija.
Besprekoran
zvuk dodatno unapređuje i WOWCAST povezivanje, pa se tako modeli S95TR i SG10TY
bežično spajaju sa LG televizorima, čak i u kombinaciji sa Dolby Atmos. Sva tri
nova modela soundbarova poseduju WOW, intuitivni interfejs pomoću kog korisnici
mogu na jednostavan način da upravljaju soundbar podešavanjima i povežu uređaj
sa televizorom. Na čelu nove linije zvučnika kompanije LG nalazi se premijum
model S95TR, sa impresivnim izlazom od 810W i zvukom koji se prožima kroz 15
kanala i ostavlja bez daha. Model S95TR usmerava zvuk kroz pet kanala sa
centralnim up-firing zvučnikom, inače prvim takvim u industriji, a sve radi
dostizanja neverovatnog 3D audio iskustva. Zvuk je sada “čistiji“ i jasniji, a
zvučni opseg širi nego ikada. Ono što ovo audio-vizuelno iskustvo čini
besprekornim je ugao pod kojim je podešen centralni zvučnik, jer omogućava da
se zvuk precizno pozicionira na nivo TV ekrana.
Model
S95TR ima unapređene pojačivače, za jasan i precizan zvuk, uključujući i
takozvani pasivni radijator, koji dodatno obogaćuje bas i optimizuje ukupni
balans između zvučnika i subwufera. Kvalitet zvuka je osetno veći kod modela
S95TR, koji stiže u različitim varijantama mat boja i izrađen je od posebnih
materijala, sve u cilju efikasnog smanjenja odsjaja. Sledeći u nizu - SG10TY LG
soundabar služi kao savršena audio-vizuelna nadgradnja premijum OLED
televizora. Funkcije WOW Orchestra, WOW Interface i WOWCAST omogućavaju
besprekornu integraciju sa LG OLED televizorima, čineći da svako gledanje bude
živopisnije i autentičnije, a sa zvukom prosto “uronite“ u ekran. WOWCAST u
kombinaciji sa modelom SG10TY i premijum LG OLED televizorom pruža vrhunsku
zabavu, a sve to bez ijednog kabla, jer je povezivanje bežično. Uz Wi-Fi
podršku, ovaj soundbar omogućava reprodukciju izuzetno realističnog zvuka, pa
ćete istinski uživati u strimingu muzičkih platformi poput Tidal Connect i
Spotify Connect. Model SG10TY pažljivo je dizajniran tako da se i vizuelno
uklopi sa ultra tankim OLED televizorom.
Kompanija
LG planira da predstavi i model S70TY, koji je, zbog jednostavnog dizajna i
kompaktnog dizajna, idealan za LG QNED televizore. Ovaj model je takođe prvi u
industriji sa centralnim up-firing zvučnikom, omogućavajući da zvuk glasa bude
izoštren. Ovaj model je dizajniran tako da bude pod tačnim uglom sa nivoom TV
ekrana i pruži harmonično audio - vizuelno iskustvo korisnicima. Poseban nosač
za model S70TY* omogućava korisnicima da postave zvučnik direktno ispod QNED
televizora, kako bi u paru izgledali elegantnije. Ovaj dodatak postavlja se
znatno jednostavnije i eliminiše potrebu za bušenjem rupa u zidu tokom
instalacije. Nosač omogućava da se S70TY zvučnik postavi na različitim
visinama/lokacijama, za praktičnije i optimalnije korišćenje.
LG
Triple Level Spatial Sound tehnologija analizira zvučne kanale preko 3D motora,
kako bi korisnici bili očarani neverovatno realističnim zvukom, a dodatno
stvara osećaj većeg prostora. Štaviše, LG AI Room Calibration funkcija kojom su
zbog poboljšanog zvuka oduševljeni i potrošači i stručnjaci, brzo analizira
prostor u okruženju, pa onda prilagođava zvuk usklađujući ga sa akustikom
prostorije. Novina za 2024. godinu je da je ova AI Room Calibration funkcija
dodatno unapređena, pa je zvuk zadnjih surround zvučnika takođe podložan
kalibraciji, a instalacija je još jednostavnija.
Kompanija
LG će naredne godine predstaviti i nove modele zvučnika i slušalica. Uprkos
svedenom dizajnu, najnoviji model - XO2 proizvodi autentičan zvuk u svim
smerovima LG XBOOM 360 zvučnika. Karakterističnog, cilindričnog dizajna,
emituje zvuk u svim pravcima, tako da svako u prostoriji može da uživa u muzici
izuzetnog kvaliteta. Kompaktnih je dimenzija, sa baterijom koja traje 20 sati i
ocenom IP55, lako je prenosiv i izuzetno fleksibilan za korišćenje. Najnoviji
XBOOM 360 uređaj ima i jedinstveno osvetljenje u opsegu od 360 stepeni, kao i
audio reflektore. Zahvaljujući atraktivnom dizajnu, ovaj zvučnik podiže
atmosferu i dobro raspoloženje u prostoriji.
LG
TONE Free slušalice su idealne za one koji su stalno u pokretu, uz funkcije
usmerenim na korisnika i udobne za korišćenje. Najnoviji model T90S nudi
izbalansiran zvuk, poboljšani Dolby Head Tracking i prefinjeni Adaptive ANC.
Pored toga, T90S podržava Plug & Wireless, pa korisnici mogu da uživaju u
svojim omiljenim emisijama, filmovima i muzici na uređajima koji nisu
Bluetooth, jednostavnim korišćenjem futrole za punjenje kao Bluetooth
predajnik.
-Kompanija
LG je posvećena da svojim korisnicima pruži jedinstveno audio-vizuelno iskustvo
vrhunskog kvaliteta, kako bi im život zaista bio bolji. Nastavićemo marljivo da
radimo na razvoju naših sounbar uređaja, kako bismo kućnu zabavu učinili još
boljim i intenzivnijim iskustvom, a sve to uz napredan, surround zvuk koji je
savršena dopuna za LG OLED i LG QNED televizore - rekao je Lee Jeong-seok,
predsednik kompanije LG Home Entertainment.
Najnaprednije inovacije i tehnologije za kućnu zabavu kompanije LG, biće predstavljene na sajmu CES 2024, od 9. do 12. januara, na štandu #16008, Centralna dvorana, Las Vegas Convention Center. Kako biste bili u toku sa najnovijim informacijama, pratite #LGCES2024 na društvenim medijima.
Komentari(0)