Novi Renault Kangoo Van je osvojio nagradu za Međunarodni kombi godine
Žiri sastavljen od 24 automobilska novinara iz Evrope je proglasio novi Renault Kangoo Van za Međunarodni kombi godine 2022
Na gala večeri održanoj povodom salona automobila Solutrans u Lionu, Jarlath Sweeney, predsednik žirija Nagrade za međunarodni kombi godine (IVOTY), je uručio Marku Sutcliffeu, višem potpredsedniku poslovne jedinice za laka komercijalna vozila Renault Grupe, nagradu za Međunarodni kombi godine 2022. koja je pripala novom Kangoo Vanu. Panevropski žiri, sastavljen od 24 vodeća novinara specijalizovana u području komercijalnih, industrijskih i transportnih vozila, je odabrao Renaultov kombi u konkurenciji od 14 lakih komercijalnih vozila od 11 različitih marki koja su predstavljena tokom proteklih meseci.
Glavni kriterijum za odabir pobednika je bio doprinos nominovanog
vozila efikasnosti, sigurnosti, održivosti i ekološkim standardima sektora
lakih komercijalnih vozila. Ovo je četvrti put da neko Renaultovo komercijalno
vozilo osvaja Nagradu za međunarodni kombi godine. Ovu čast su do sada imali
Master (1998.), Trafic (2002.), i Kangoo Z.E. (2012.).
Mark Sutcliffe
-Zahvaljujem evropskom žiriju što je odabrao novi Renault Kangoo Van za
Međunarodni kombi godine 2022. Ova nagrada je veliko priznanje za Renault i
neiscrpan izvor ponosa za naše timove koji su uložili velike napore u
osmišljavanje i proizvodnju kombija koji
ispunjava najviše standarde kvaliteta, ali i nudi jedinstvene inovacije koje
olakšavaju svakodnevicu profesionalnim kupcima. Prestižna nagrada je najnovije
priznanje Renaultovoj inovativnosti koju marka dokazuje već 120 godina kao i
njenoj stručnosti u segmentu lakih komercijalnih vozila - kaže Mark Sutcliffe,
viši potpredsednik poslovne jedinice za laka komercijalna vozila Renault Grupe.
Inovativni kombi
Novi Kangoo Van je prvenstveno namenjen flotnoj prodaji, zanatlijama i
trgovcima koji traže profesionalno vozilo opremljeno najnovijim tehnologijama i
prilagođeno njihovim potrebama. Ovaj inovativni kombi sportskog i dinamičnog
izgleda nudi:
-jednostavan utovar zahvaljujući revolucionarnoj inovaciji „Open Sesame
by Renault” nastaloj uklanjanjem B-nosača, čime je postignuta najveća širina
desnog bočnog otvora od 1,45 m. Zatim, tu je i visoko postavljena pomična
polica Easy Inside Rack za sigurno smeštanje dugih predmeta i povećanje
utovarnog prostora
-najbolje vrednosti za prevoz tereta u klasi, počevši od standardne
verzije koja nudi do 3,9 m3 prostora za utovar, najveću nosivost od 600 kg koja
se može povećati na 800 kg (uz doplatu) i kapacitet vuče od 1500 kg
-savremenu, prefinjenu i ergonomičnu unutrašnjost sa poboljšanom
toplotnom i zvučnom izolacijom, 60 l prostora za skladištenje i opcionim
sedištima za do tri odrasle osobe u kokpitu (ova konfiguracija omogućava
sklapanje središnjeg naslona, čime se kabina pretvara u kancelariju na
točkovima)
-najnaprednije opcije povezivanja koje donosi novi multimedijalni
sistem Renault EASY LINK sa 8-inčnim ekranom, postolje za punjenje pametnog
telefona, bežični punjač snage 15 W, Renaultova kartica „Slobodne ruke” za
jednostavan i siguran ulazak u vozilo, dve USB utičnice i dve 12-voltne
utičnice
-12 sistema za pomoć u vožnji najnovije generacije, uključujući
retrovizor sa stalnim prikazom, aktivno kočenje u nuždi, kontrola stabilnosti
prikolice i sistem za pomoć u vožnji autoputem i u saobraćajnim gužvama koji
kombinuje adaptivni tempomat sa sistemom za održavanje vozila u saobraćajnoj
traci
-efikasne benzinske motore 1.3 Tce i dizel motore 1.5 Blue dCi koji mogu biti kombinovani sa 6-stepenim ručnim ili 7-stepenim automatskim menjačem EDC kao i dva motora sa oznakom Ecoleader čija je potrošnja ograničena na 4,8 l/100 km (dizel motor) i 6,1 l/100 km (benzinski motor).
Električna verzija novog Kangoo Vana će biti dostupna od proleća 2022. godine, a produžena verzija će stići naknadno.
Fabrika u Mobežu kao centar
izuzetnosti
Renaultova fabrika u Mobežu na severu Francuske je poznata po modelu
Kangoo koji se tamo proizvodi još od 1997. Kako bi podstakao industrijalizaciju
proizvodnje novog Kangooa (u verzijama lakog komercijalnog vozila i
monovolumena) i modela partnerskih brendova Mercedes-Benz i Nissan, ali i kako
bi osigurao najviše standarde proizvodnje, Renault je uložio 450 miliona evra u
značajnu transformaciju fabrike: nova linija High Speed XXL za presovanje
velikih delova, 630 novih robota za limarske radove, novi industrijski roboti,
nova linija za kontrolu kvaliteta boje, modernizacija pogona za sastavljanje,
uključujući potpuno snabdevanje[i] delovima i nova linija
za završnu obradu. Fabrika je proširena i novom radionicom za sastavljanje
baterija kako bi sve bilo spremno za dolazak električnog Kangoo Vana u proleće
2022.
Renault Kangoo prava priča o
uspehu
Kangoo je od predstavljanja 1997. doživeo tri generacije, a u verziji putničkog i komercijalnog vozila je prodat u ukupno 4,3 miliona primeraka. Osim u glavnoj fabrici u Mobežu, Kangoo se proizvodio i u fabrici Santa Isabel u Kordobi u Argentini.
Komentari(0)