Novi Tipo Cross - Fiat porodica bogatija za još jednog člana
Tipo gama, koja obuhvata 4-vratni, 5-vratni i Station Wagon model, u potpunosti je osvežena i proširena modelom New Tipo Cross, nedostajućom karikom - krosoverom
Tipo je osvežen - kompletna restilizacija cele game, novi dizajn, privlačniji, mlađi i dinamičniji, s najmodernijom tehnologijom i novim motorima s boljim performansama i ekološkim otiskom. Gama će takođe biti proširena s novim krosoverom, modelom New Tipo Cross/Novi Tipo Cross. Nova gama zasnovana je na dve teme - Tema „Life“ i njena 3 paketa opreme Tipo, Life i City Life, koji su dostupni u četiri varijante (4-vratni, 5-vratni i Station Wagon), i tema „Cross“, sa dva paketa opreme - City Cross i Cross, kao i krosover varijantom sa 5 vrata.
Fleksibilni i privlačni Panda Cross
bio je strateški ključ uspeha modela širom Evrope. I zaista, izgled „krosovera“
približio je Pandu novim, mlađim ciljnim kupcima, koji traže automobil koji
nije samo funkcionalan, idealan za grad, već koji je i “super kul” i koji ima
savremeni dizajn. Ista strategija primenjena je na modelu Tipo, s proširenjem
njegove porodice. Dizajneri i inženjeri Fiat-a dizajnirali su novi Tipo Cross
na osnovu tih ideja, stvarajući novi krosover Tipo, ponovo usmeren na novu
ciljnu publiku, širu nego pre u pogledu godina, estetskih zahteva i zahteva za
mobilnošću.
Novi izged modela Tipo
Novi Tipo je potpuno osvežen i sada
izgleda još modernije, dinamičnije i elegantnije. Novi prednji deo ima novu
masku hladnjaka, koju krasi novi FIAT logo, s FIAT rukopisom, što predstavlja
važnu poruku, prepunu energije. Tipo je takođe prvi Fiat automobil sa ovim
znakom, koji dolazi nakon nedavno predstavljenog modela New 500/Novi 500.
Redizajnirana prednja svetla
Prednja svetla su kompletno
redizajnirana, sada sa potpuno LED svetlima napred i pozadi. Ne samo da
pojačavaju crte automobila, već mu i pružaju moderniji izgled i povećavaju
aktivnu i pasivnu bezbednost. Zahvaljujući pojačanoj vidljivosti i u skladu sa
potragom za više održivosti u svakom malom detalju, oni smanjuju potrošnju
električne energije automobila, i samim tim i emisije CO2.
Branik na donjem delu automobila,
koji je potpuno redizajniran sa dodatim elementima sa brušenim, hromiranim ICE
MATTE finišom, uparen je sa novim točkovima od 16 ili 17 inča, sa dijamantskim
finišom i novim dizajnom. Unutra, prostor za putnike je takođe potpuno nov.
Sedišta imaju tkanine s ekskluzivnim dizajnom. Potpuno podesivi digitalni
klaster na 7-inčnom TFT displeju zamenio je klasičnu analognu instrument tablu.
Ozbiljno tehnološki savremeniji i napredniji sistem, kako biste mogli da
kontrolišete status svog automobila, multimedijske aspekte i vaš telefon.
Klaster stiže sa potpuno novim UConnect 5 radiom sa 10,25-inčnim ekranom
osetljivim na dodir, što je još jedan korak FCA Grupe iz modela New 500, koji
je sada dostupan i na modelu Tipo.
Elegantniji volan
I volan, koji je sada još elegantniji
i sportskiji, bio je u fokusu Fiatovih dizajnera. On je kompaktniji i doteran
je radi bolje ergonomičnosti i omogućava savršenu preglednost klastera na
7-inčnom TFT-u. Pažnja je posvećena i centralnoj konzoli, gde su podešavanja za
klimatizaciju promenjena, i dodati su novi hromirani i crni umeci. Nova Tipo
gama takođe je dostupna u dve do sada boje - Ocean Blue i Paprika Orange.
Novi Tipo Cross, krosover na Tipo način
Porodica Tipo proširena je dolaskom
nove karoserije. Fiat sada predstavlja New Tipo Cross, koji će biti pridodat
drugim trima varijanti karoserije (4-vratna, 5-vratna i Station Wagon). Prvi
krosover, usmeren na potpuno nove kupce. Porodice, koje su oduvek bile ciljni
kupci za Fiat Tipo, promenile su svoje preferencije, i umesto klasične 5-vratne
automobile i Station Wagon modele birajući, kako bi se približile svetu
krosovera, bez žrtvovanja prostora i komfora upravo ovakve modele. Iste
porodice sada su spremne da iskuse emotivniji, jedinstveni, dinamičniji i mlađi
automobil, sa i dalje pristupačnom cenom. Odgovor je dakle upravo Tipo Cross,
„FIAT-ov novi porodični krosover”.
Moćan i hrabriji
Generalno, Tipo Cross je proizveden
tako da bude moćniji i hrabriji. Na prvi pogled, automobil je očito širi, sa
novim dizajnom maske hladnjaka koja se širi ispod prednjih svetla, i jasno je
da je viši: pravi krosover. Visina modela Tipo Cross je povećana za skoro
četiri centimetara, zahvaljujući osveženom vešanju i dodatku novih rešenja za
felne i gume, koje je pre toga viđeno na još jednom Fiat krosoveru, modelu
500X. Tipo Cross ima veće gume radi još snažnijeg izgleda.
Viša pozicija sedenja
Nova postavka takođe omogućava višu
poziciju pri vožnji ime je ulazak i izlazak iz automobila lakši, ali i
pojednostavljuje sve na šta su Tipo porodice navikle, kao što je stavljanje
dece na zadnja sedišta, ili pronalaženje
stvari koje su možda zapale ispod sedišta. Kao prava inovacija u estetici, Tipo
Cross je skoro sedam centimetara viši od Tipo Cross-a, s dodatkom „kros“
elemenata, počevši od lukova blatobrana sa strane i napred, gde takođe ima
mesta za ekskluzivnu anti-skid ploču i branik, sa izraženom bull bar šipkom,
koja automobilu daje snažniji i mišićav izgled, zajedno sa bočnim usisnicima i
zadnjim ekstraktorom koji vodi do praktičnog krovnog prtljažnika, koji je do
sada bio dostupan samo na Station Wagon verziji.
Vrhunska bezbednost i tehnologija
Kao dodatak dizajnu i stilu,
tehnologija je značajno osvežena, sa jednim ciljem, da se dostigne vrh segmenta
C. New Tipo je opremljen širokim opsegom najnovijih naprednih sistema za
podršku vozaču (ADAS):
-Traffic Sign Recognition, za identifikovanje ograničenja maksimalne
brzine dozvoljene na putu na kome se vozi
-Intelligent Speed Assist, koji preporučuje vozaču da poštuje ograničenja
brzine
-Lane Control, koji održava automobil u traci pod uslovom da se obeležja
mogu ispravno detektovati
-Attention Assist, senzor koji preporučuje vozaču da se odmori kada su
previše umorni da nastave svoj put
-Adaptive High Beam, koji obezbeđuje poboljšanu vidljivost noću,
automatskim paljenjem velikih svetla kad je traka u suprotnom smeru prazna
-Blind Spot Assist, sistem koji koristi ultrasonične senzore da prati
slepe uglove i upozori na bilo kakve prepreke pomoću trouglastog svetla
upozorenja na retrovizoru
-I dodatno senzori za prednje parkiranje, Keyless Entry/Go sistem i
bežični punjač za punjenje Vašeg telefona bez kablova. Pravi udar snage, brz
punjač od 15 kW, sa tri puta većom snagom od najprodavanijih pametnih telefona.
Sistem za informacije i zabavu
Kada je u pitanju sistem za
informacije i zabavu, Tipo je prvi automobil kompanije FCA nakon modela Novi
500 koji je opremljen UConnect 5 sistemom za informacije i zabavu pete
generacije, povezanom platformom dizajniranom za budućnost, dostupnom na ekranu
od 10,25 inča. Smišljen je na osnovu ideje da se kupcima ponudi jednostavno i
komforno korisničko iskustvo, i FCA koristi Android Auto operativni sistem koji
je lak za upotrebu, intuitivan i prilagodljiv. Uconnect 5 sa bežičnim
Apple CarPlay i Android Auto sistemima znači da možete da koristite Apple
CarPlay i Android mogućnosti bežično na ekranu osetljivom na dodir radija, sa
podesivim profilima i mogućnošću da sačuvate do 5 konfiguracija.
Koristeći sistem za informacije i
zabavu modela Novi Tipo, možete da povežete dva telefona pomoću Bluetooth-a u
isto vreme. Na primer, možete da koristite i vaš poslovni i vaš privatni telefon
u isto vreme, i primate i obavljate pozive istovremeno, bez da morate da se
„prebacujete“ na jednu liniju kako bi se javili na telefon koji nije povezan u
datom trenutku. Takođe treba pomenuti i novo belo pozadinsko svetlo za sve
kontrole u kabini, što omogućava moderniji izgled, a tu su i USB ulazi za
zadnja sedišta, što je posebno korisno za porodice na dugim putovanjima, da bi
deca mogla da koriste svoje tablete.
Novi, efikasniji motori bolji za životnu sredinu
Ponuda motora za New Tipo je osvežena.
Kada se pojavi na tržištu, biće dostupan sa benzinskim ili dizel motorom.
Benzinzinski agregat! New Tipo može da bude opremljen sa GSE T3 od 1.0 litra sa
100 KS. Novi trocilindrični motor isporučuje vrhunski obrtni momenat od čak 190
Nm pri samo 1500 rpm, umesto 4500 rpm trenutnog benzinca od 1,4 litara sa 95
KS, koji je dostizao samo 127 Nm.
GSE T3 motor od 1.0 litra deo je FireFly Turbo porodice motora, kao najnovija
verzija, za najbolje performanse, uparena s ozbiljno nižom potrošnjom goriva i emisijama.
Maksimalna snaga je 100 KS. Novi motor obezbeđuje zadovoljstvo pri vožnji i
nudi optimalan start zahvaljujući posebno pogodnoj krivi obrtnog momenta čak i
pri niskom broju rpm, i takođe je komforniji, zahvaljujući tome što je vanredno
tih. CO2 emisije smanjene su čak na 121 g/km (WLTP). Konačno, prenosni
sistem je kalibrisan tako da obezbedi maksimalni odgovor u uslovima gradskog
saobraćaja i najbolji mogući komfor na autoputu, zaustavljajući obrtaje motora
na 3200 rpm pri brzini krstarenja od 130 km/h.
Dizel motori
Multijet dizel motori u skladu s
standardom Euro 6D Final imaju dve varijante od 95 i od 130 KS (prethodno 120
KS), sa značajnim unapređenjem u performansama i vrednostima CO2, od 110 g/km
za dizel porodicu (WLTP). Multijet od 1,6 litara sa 130 KS je takođe idealan
motor za komercijalne vozne parkove, što je strateško polje za segment C i zato
i za Tipo.
D-Fence paket u izradi kompanije Mopar
Na zahtev, sve više ekološka Nova
Tipo gama može biti opremljena i D-Fence paketom u izradi kompanije Mopar, koji
se sastoji od tri uređaja - filtera koji sprečava nečistoću da uđe u automobil
spolja, blokira partikulate i praktično 100% alergena, i smanjuje stopu
formiranja buđi i bakterije za 98%, prečišćivača vazduha unutar kabine, koji
filtrira mikro-kestice kao što su polen ili bakterije i UV lampe koja čisti sve
kontaktne površine u automobilu: kod vozača, menjač i sedišta.
Tipo, priča o uspehu
Fiat Tipo se pojavio 2016. godine! Od tada, porodica Tipo je porasla i pored sedan verzije, tu su i 5-vratna i Station Wagon verzija, kojima se sad pridružila i Tipo Cross karoserija. Od svoje pojave, Tipo je odmah postao jedan od najomiljenijih modela u svom segmentu u Italiji i širom Evrope, gde je doprineo rezultatima brenda Fiat sa više od 70% količinske prodaje na tržištima izvan Italije. Od kada se pojavio, prodato je ukupno 670.000 automobila, postigavši najveći udeo van Italije u 2019. godini.
Komentari(0)