Opel uz Jirgena Klopa

Pred finale Lige šampiona Opel je pružio maksimalnu podršku Jirgenu Klopu, ambasadoru brenda, koji je uz ovog proizvođača automobila dugi niz godina

    foto: Opel
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Nikad nećeš hodati sam (You’ll never walk alone), himna koju navijači Liverpula pevaju pre i tokom svakog meča se odnosi na sve nas u subotu kada će „Crveni” igrati protiv Real Madrida zato što ćemo držati palčeve za Jirgena Klopa i njegov tim. Jirgen Klop je čvrsto stajao uz Opel od 2012. i u subotu ćemo mu uzvratiti njegovu lojalnost tako što ćemo reći „Svi smo mi Crveni!” - navode u Opelu, pružajući time maksimanu podršku ambasadoru brenda.

Iskren, pristupačan, pouzdan, neko ko stoji uz sve što kaže i radi i član elitne grupe menadžera koji su do finala Lige šampiona stigli sa dva kluba - to je Jirgen Klop. Njegovi igrači su cenili njegov pristup tokom mnogo godina baš kao i mi u Opelu. Uspešni menadžer je mnogo više od ambasadora brenda. On oličava vrednosti Opela kao niko drugi, još od vremena kada niko to nije očekivao.

Partneri već sedmu godinu

Opel i Jirgen Klop su partneri od leta 2012. kada se simpatični i harizmatični trener pridružio proizvođaču automobila baziranom u Riselshajmu kao brend ambasador. Bivši trener Majnca 05 i Borusije iz Dortmunda, koji se pridružio Liverpulu u oktobru 2015. je bio ključan deo u pozitivnom razvoju Opelovog brenda u prethodnih šest godina.

Od 2012. godine on se pojavio u oko 20 televizijskih reklama pored drugih brojnih aktivnosti od poseta Porodičnom kupu (Family Cup) do pojavljivanja na salonu automobila u Frankfurtu i Hessentag događaju u Riselshajmu.

Autentične kampanje

Od trenutka kada se pridružio Opelu, Klop je oduševio sa svojim emocionalnim i šaljivim pojavama u reklamnim kampanjama kompanije. U jednom od njegovih prvih pojavljivanja, testirao je „video parking sudiju” i došao do zaključka da je automobil jasno „unutra”.

Slede mnogi drugi nastupi kao u reklami za LED svetla modela Mokka X kada filmska ekipa nestrpljivo čeka njegov dolazak a on jednostavno prokomentariše da su svetlosni uslovi i dalje savršeni. Prijatelji i kolege su takođe često „žrtve” njegovog smisla za humor.

U još jednoj reklami on uzima Mokku X glumice Betine Cimerman na test vožnju i vrati automobil koji je prekriven blatom. Ipak, ona uspeva da mu uzvrati u poslednjoj kampanji za Grandland X i Crossland X. I odjednom, menadžer Liverpula je ostao bez reči.

Iako živi u Ujedinjenom Kraljevstvu, Klop i dalje insistira na vožnji Opela i svoj 50. rođendan prošle godine je obeležio potpisivanjem dugoročnog produžetka ugovora sa brendom iz Riselshajma.

On često označava Opelove modele kao „pun pogodak” - upravo kako se njegova neumorna posvećenost brendu može opisati za Opel. Stoga, želimo njemu i njegovim igračima sve najbolje u subotu i Nikada nećeš hodati sam!, navode u Opelu.

Komentari(0)

sortiraj