Opel uz Jirgena Klopa
Pred finale Lige šampiona Opel je pružio maksimalnu podršku Jirgenu Klopu, ambasadoru brenda, koji je uz ovog proizvođača automobila dugi niz godina
Nikad nećeš hodati sam (You’ll never walk alone), himna koju navijači Liverpula pevaju pre i tokom svakog meča se odnosi na sve nas u subotu kada će „Crveni” igrati protiv Real Madrida zato što ćemo držati palčeve za Jirgena Klopa i njegov tim. Jirgen Klop je čvrsto stajao uz Opel od 2012. i u subotu ćemo mu uzvratiti njegovu lojalnost tako što ćemo reći „Svi smo mi Crveni!” - navode u Opelu, pružajući time maksimanu podršku ambasadoru brenda.
Iskren, pristupačan, pouzdan, neko ko stoji uz sve što
kaže i radi i član elitne grupe menadžera koji su do finala Lige šampiona
stigli sa dva kluba - to je Jirgen Klop. Njegovi igrači su cenili njegov
pristup tokom mnogo godina baš kao i mi u Opelu. Uspešni menadžer je mnogo više
od ambasadora brenda. On oličava vrednosti Opela kao niko drugi, još od vremena
kada niko to nije očekivao.
Partneri već sedmu godinu
Opel i Jirgen Klop su partneri od leta 2012. kada se
simpatični i harizmatični trener pridružio proizvođaču automobila baziranom u
Riselshajmu kao brend ambasador. Bivši trener Majnca 05 i Borusije iz
Dortmunda, koji se pridružio Liverpulu u oktobru 2015. je bio ključan deo u
pozitivnom razvoju Opelovog brenda u prethodnih šest godina.
Od 2012. godine on se pojavio u oko 20 televizijskih
reklama pored drugih brojnih aktivnosti od poseta Porodičnom kupu (Family Cup)
do pojavljivanja na salonu automobila u Frankfurtu i Hessentag događaju u
Riselshajmu.
Autentične kampanje
Od trenutka kada se pridružio Opelu, Klop je oduševio
sa svojim emocionalnim i šaljivim pojavama u reklamnim kampanjama kompanije. U
jednom od njegovih prvih pojavljivanja, testirao je „video parking sudiju” i
došao do zaključka da je automobil jasno „unutra”.
Slede mnogi drugi nastupi kao u reklami za LED svetla
modela Mokka X kada filmska ekipa nestrpljivo čeka njegov dolazak a on
jednostavno prokomentariše da su svetlosni uslovi i dalje savršeni. Prijatelji
i kolege su takođe često „žrtve” njegovog smisla za humor.
U još jednoj reklami on uzima Mokku X glumice Betine
Cimerman na test vožnju i vrati automobil koji je prekriven blatom. Ipak, ona
uspeva da mu uzvrati u poslednjoj
kampanji za Grandland
X i Crossland
X. I odjednom, menadžer Liverpula je ostao bez reči.
Iako živi u Ujedinjenom Kraljevstvu, Klop i dalje
insistira na vožnji Opela i svoj 50. rođendan prošle godine je obeležio
potpisivanjem dugoročnog produžetka ugovora sa brendom iz Riselshajma.
On često označava Opelove modele kao „pun pogodak” - upravo kako se njegova neumorna posvećenost brendu može opisati za Opel. Stoga, želimo njemu i njegovim igračima sve najbolje u subotu i Nikada nećeš hodati sam!, navode u Opelu.
Komentari(0)