Opel Vivaro - Kancelarija na točkovima

Brzo rastuće tržište dostavnih vanova srednje veličine će dobiti još jedan podsticaj sa trećom generacijom modela Opel Vivaro

    foto: Opel
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Od 2001. godine, Vivaro je stvorio jaku reputaciju kao dostavno vozilo ili kancelarija na točkovima, sa oko milion jedinica koje su sišle sa proizvodnih traka. Sa veličinama koje su skrojene za razne potrebe i brojnim inovativnim tehnologijama, novi Vivaro može svaki posao da obavi bolje nego ikada pre. U budućnosti, Opel će takođe imati i odgovornost za globalni razvoj lakih komercijalnih vozila za celu PSA grupaciju.

Nosivost do 1400 kilograma

Napravljen na najmodernijoj plaftformi, dostupan za narudžbe od februara 2019. a kod dilera stiže krajem leta, Opel Vivaro nudi gamu skrojenu za sve potrebe kupaca - Cargo panel van, zatim putnička verzija za do šest putnika, šasija za platforme i Combi za prevoz putnika, plus, po prvi put, tri umesto dve dužine (4,60 metara, 4,95 i 5,30). Sa maksimalnom zapreminom tovarnog prostora od 6,6 kubnih metara, novi Vivaro ima nosivost do 1400 kilograma - 200 kilograma više od prethodnika.

Isto važi i za kapacitet vuče. Maksimalna opterećenost prikolice od 2500 kilograma je sada za pola tone viša nego pre. Jedino što je skromno je visina, jer je većina varijanti visoka oko 1,90 metara. Novi Vivaro zahvaljujući toj činjenici može da pristupi podzemnim garažama ili tržnim centrima, što olakšava utovar i istovar.

Pogon na sve točkove

Stabilnost i bezbednost na različitim klizavim površinama, blatu, pesku ili snegu, obezbeđena je putem naprednog IntelliGrip sistemom kontrole proklizavanja. Više odstojanje od tla i zaštita podvozja je dostupna za dodatnom work-site konfiguracijom. Opel će takođe ponuditi novi Vivaro sa pogonom na sve točkove iz Dangela čim se otvori knjiga narudžbi.

Neometan pristup tovarnom prostoru je omogućen putem širokih zadnjih i kliznih bočnih vrata. Posebno praktična su klizna vrata koja se, po prvi put u Vivaru, otvaraju automatski. Pokret stopalom ka senzorima je sve što je potrebno van vozila. Predmeti dužine do 4,02 metara mogu da se bezbedno smeste u verziju dužine 5,30 metara zahvaljujući FlexCargo mogućnosti utovara ispod prednjeg putničkog sedišta.

Kao u putničkom automobilu

Unutar novog Vivara, vozač i putnici se osećaju kao da su u putničkom automobile. Sistemi kao što su Head up displej, kamera za pogled unazad od 180 stepeni, upozorenje na sudar sa vozilom ispred sa automatskim kočenjem u slučaju opasnosti i tempomat olakšavaju vožnju. Zahvaljujući ergonomskoj poziciji sedenja, sve kontrole su u vidokrugu i lako pristupačne. Korisnici su odlično povezani uz pomoć najmodernijih infotainment sistema.

Sa novim Vivarom, Opel nastavlja da ispunjava strateški plan PACE! investirajući u rastuće segmente tržišta sa velikim količinama. Već u 2020. godini gama efikasnih pogonskih jedinica će biti proširena sa verzijom na električni pogon sa baterijama. Opel će na ovaj način započeti elektrifikaciju svog portfolija lakih komercijalnih vozila i Vivaro neće biti spreman samo za rad u seoskim sredinama i periferijama gradova, već će takođe moći da pređe i ,,poslednju milju’’ u centrima gradova o kojoj se mnogo priča.

Fleksibilan i inteligentan Vivaro

PSA grupacija je lider u Evropi što se tiče lakih komercijalnih vozila. Zahvaljujući zajedničkoj platformi, novi Opel Vivaro dolazi u tri dužine. Posebno kompaktna verzija dužine 4,60 metara zatvara jaz između vana i transportera, a sa krugom okretanja od samo 11,3 metara je vrlo agilna. Ova varijanta već nudi 4,6m3 tovarnog prostora, koji može da se poveća na 5.1m3 zahvaljujući FlexCargo mogućnosti utovara na strani prednjeg putničkog sedišta. Ovo dozvoljava transport predmeta dužine do 3,32 umesto 2,16 metara. Verzije od 4,95 i 5,30 metara imaju maksimalni kapacitet tovarnog prostora od 5,8 i 6,6 m3. Enterijer Vivara tako može komforno da smesti merdevine ili panele dužine do 3,67 ili 4,02 metara, kao i mnogobrojne sitnice u ostavama unutar kokpita.

Kapacitet vuče do 2500 kilograma

Nova generacija Vivara, sa kapacitetom vuče do 2500 kilograma, nije samo svestrani transporter. Pokretom ručnog zgloba se pretvara u kancelariju na točkovima. Zahvaljujući FlexCargo sistemu, naslon srednjeg sedišta se preklapa i postaje sto za dokumente, laptop ili tablet. Praktičnost počinje sa ulaskom u vozilo. Kako bi uneli stvari kroz klizna vrata, nije potrebno da ih spustite na zemlju, jer je pokret stopala poput šuta dovoljan da se vrata automatski otvore (klizna vrata koja se kontrolišu putem senzora se u novoj generaciji nude po prvi put).

Vrhunske tehnologije i sistemi asistencije

Zahvaljujući mnogobrojnim opcijama podešavanja sedišta, neka od njih su električna, kao lumbarna podrška i naslon za ruku, kokpit koji je orijentisan ka vozaču je udoban kao u putničkom automobilu. Brojni sistemi asistencije, ne tako specifično za ovu klasu, omogućavaju da se isto kaže i za bezbednost. Vivaro je dostupan sa Head up displejom, što je jedinstveno u ovom segment, kako bi vozači mogli da vide sve bitne informacije a da im oči budu na putu.

Dodatna prednja kamera i sistemi bazirani na radarima uključuju - pomoć za ostanak u saobraćajnoj traci, čitač saobraćajnih znakova, upozorenje na pospanost vozača, koje predlaže vozaču da napravi pauzu nakon neprekidne vožnje od dva sata, ili putem praćenja ponašanja u vožnji, upozorava na pospanost uz pomoć vizuelnih i akustičnih signala, adaptivni tempomat, koji prilagođava brzinu u odnosu na vozilo ispred, upozorenje na sudar sa vozilom ispred, koje nudi dva nivoa upozorenja na potencijalni sudar, kao i automatsko kočenje u slučaju opasnosti, koje može da izbegne udes ili smanji njegove efekte.

Vivaro poseduje ultrasonične senzore napred i pozadi. Oni upozoravaju vozača na prepreke prilikom parkinga i prate dešavanja u mrtvom uglu. U zavisnosti od paketa opreme, slika sa kamere pozadi se prikazuje ili na unutrašnjem retrovizoru ili displeju dijagonale 7 inča. Multimedia Radio i Multimedia Navi Pro infotainment sistemi dolaze sa velikim 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Oba nude povezivanje telefona putem Apple CarPlay i Android Auto sistema. Multimedia Navi Pro dodatno nudi navigaciju Evrope sa 3D pogledom.

Servisni interval do 50 hiljada kilometara

Privlačnost novog Vivara se ne zasniva samo na tovarnim mogućnostima i tehnologijama kao kod putničkih automobila. Pored najmodernijih agregata, menjači sa glatkim promenama brzina, kao što je osmostepeni automatik, doprinose efikasnosti i udobnosti, pogotovo za tržište flota. Servisni intervali koji su do 50 hiljada kilometara još više smanjuju troškove održavanja. Karakteristike poput visoko postavljenih prednjih svetala i maksimalna visina od 1,90 metara za većinu varijanti smanjuju rizik od štete, na primer tokom parkiranja. Sve ovo čini novu generaciju Vivara jednim od najekonomičnijih konkurenata na tržištu.

Komentari(0)

sortiraj