Renault Clio slavi 30. rođendan

Trideset godina evolucije dizajna i tehnologije, trideset godina ispunjavanja potreba aktivnih kupaca, trideset godina uživanja u životu

    foto: RENAULT
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Ko danas može da kaže da još nije čuo za Clio? Gotovo svako ima priču, noviju ili stariju, sa onim koji već tri decenije prati vozače na dugim ili kraćim putovanjima. Od prvog predstavljanja 1990. godine Clio je prodat u više od 15 miliona primeraka, čime je postao bestseller grupe Renault širom sveta. Najčešće je nosio titulu omiljenog automobila Francuza, a na tronu B segmenta u Evropi se nalazi od 2013. godine.

Simbol ljubavi prema avanturi

Osim uspeha na tržištu, Clio je postao simbol ljubavi čoveka prema avanturama, unutar Renaulta i izvan njega. Tokom godina, Renault je uspeo da sačuva DNK koji je njegov sjajni gradski automobil učinio tako uspešnim i danas nudi dosad najpotpuniju, petu generaciju Clija. Još moderniji, još dinamičniji, Clio V je preuzeo odlike četiri prethodne generacije koje su ispisale njegovu uspešnu priču.

Od prvog Clia je preuzeo „sve od velikih”. Kao i prvi Clio, Clio V je preuzeo tehnologije od vozila iz viših segmenata. Od Clia II preuzeo je izuzetno visoke standarde kad je reč o prostranosti i udobnosti. Kao i Clio III, pomerio je granice po pitanju utiska kvaliteta. Od Clia IV je nasledio snažan dizajn koji je inspirisao celu paletu novih Renaultovih modela. Aktuelni Clio V nastavlja tradiciju potpuno sigurnih vozila prilagođenih svom vremenu, što je i dokazao osvajanjem pet zvezdica na EuroNCAP testiranju.

Nova stranica istorije

Danas Clio ide korak dalje i ispisuje novu stranicu svoje istorije ponudom inovativne tehnologije E-TECH hibrida. Ovom tehnologijom će učiniti svakodnevicu „električnom“ i, zahvaljujući naglašenoj svestranosti, prilagodiće se potrebama mobilnosti najšireg kruga kupaca. Kako bi obeležio ovaj veliki jubilej, Renaultov digitalni tim je pokrenuo akciju pod nazivom #CLIOGENERATION.

Princip je jednostavan - gotovo svako, ima svoju priču sa Cliom. Renault na svojim društvenim mrežama deli arhivske fotografije i videozapise, intervjue sa osobama koje su učestvovale u razvoju, i, pre svega, fantastične priče o Cliu koje je podelila naša zajednica. Komadiće njihovog (i Cliovog) života ćete pronaćina Instagramu, Facebooku i Twitteru.

Komentari(0)

sortiraj