Renault - Novi strateški plan
Posle niza uspeha prethodnih godina, francuski proizvođač četvorotočkaša u narednom šestogodišnjem periodu rešio je da pokori automobilsku industriju
Grupa Renault je predstavila Drive the Future, novi šestogodišnji plan kojim namerava da ostvari godišnje prihode veće od 70 milijardi evra, operativnu maržu veću od 7% do kraja plana, uz minimalnu maržu od 5% i pozitivan slobodni novčani tok svake godine. Plan Drive the Future je u skladu sa vizijom grupe Renault - održiva mobilnost za svakoga, danas i sutra.
Grupa Renault predviđa da
će u sklopu plana Drive the Future
prodaja porasti za više od 40% na više od 5 miliona primeraka, u poređenju sa
3,47 miliona prodatih primeraka u 2016. godini sve zahvaljujući širenju palete
modela, uključujući u segmentima lakih komercijalnih i električnih vozila,
vozila bez emisija, kao i uspehu globalno dostupnih modela. Plan se zasniva na
ulaganjima u odeljenja za istraživanje i razvoj kao i globalne ekonomije razmera
Renault-a, Nissan-a i Mitsubishi-ja, najveće automobilske grupacije na svetu,
uz zadržavanje finansijske discipline i efikasnosti.
Drive
The Future se nastavlja na uspeh prethodnog plana Grupe Renault Drive the Change, koji je doneo rekordan rast i operativnu dobit,
veću sinergiju kroz saradnju sa Nissan-om, povećanu prisutnost u određenim
regijama, bogatiju ponudu modela i vodeći položaj u segmentu vozila bez emisija
na evropskom tržištu.
Carlos Ghosn,
predsednik i glavni izvršni direktor Renault-a, izjavio je:
- Grupa
Renault sada je zdrava, profitabilna globalna kompanija koja puna samopouzdanja
može da gleda u budućnost. Cilj plana Drive the Future jeste ostvarivanje
snažnog, održivog rasta koji se zasniva na ulaganjima u ključne regije i
proizvode kao i korišćenju resursa i tehnologija Alijanse, čime ćemo povećati
svoju konkurentnost. Uz podršku Renault-ovih zaposlenih, novim planom ćemo
osloboditi svoj puni potencijal za inovacije i rast u industriji koja se sve
brže menja.
Najvažniji elementi plana uključuju, profitabilan rast na svetskom nivou, 21 novo vozilo, uključujući tri nova modela, veća Renault prisutnost u Rusiji i ulaganja u AVTOVAZ (Lada), ubrzan rast kineskog tržišta, nove strateške saradnje u područjima električnih i lakih komercijalnih vozila tržišni rast u Brazilu, Indiji i Iranu. Veličina Alijanse i tehnologije kao podrška rastu - 4,2 milijarde evra uštede u postupku proizvodnje (Monozukuri) za vreme plana zajedničke platforme, 80% vozila grupe Renault, ulaganje u istraživanje i razvoj, 18 milijardi evra tokom šest godina, uz multiplikativni učinak Alijanse, 100% povezanih vozila na ključnim tržištima, 15 modela spremnih za autonomnu vožnju, usluge prevoza, robotizovane taksi usluge do kraja plana...
Ključne prednosti Grupe Renault su globalno dostupna paleta lakih komercijalnih vozila, preuzimanje vodećeg položaja u svetu, povećanje već uspešne palete globalno dostupnih modela, vodeći položaj u segmentu električnih vozila - osam vozila na potpuno električni pogon, 12 hibridnih modela, RCI BANK i usluge - podsticanje vernosti kupaca i širenje povezanih usluga i usluga mobilnosti. Drive the Future uključuje i ulaganja u digitalizaciju svih delova kompanije, zapošljavanje novih talenata i razvoj veština. Planom će se povećati proizvodna konkurentnost, smanjiti uticaj na okolinu i postići veći nivo održivosti.
O
grupi Renault
Grupa Renault proizvodi
automobile još od 1898. godine. Danas je to međunarodna grupacija koju čini
više proizvođača. Prošle godine je u 127 zemalja prodala više od 3,5 miliona
vozila. Grupa raspolaže sa 36 fabrika i 12.700 prodajnih salona i zapošljava
više od 120.000 radnika. Kako bi svladala velike tehnološke izazove budućnosti
i nastavila sa strategijom profitabilnog rasta, Grupa povezuje svoj međunarodni
rast i upotpunjujuću ponudu svojih pet marki, Renault, Dacia, Renault Samsung
Motors, Alpine i LADA električna vozilia, kao i jedinstvenom Alijansom sa
Nissan-om i Mitsubishi-jem. Sa novim timom u Formuli 1 i
snažnom vezom sa Formulom E Renault automobilističke sportove vidi kao
pokretače inovacije i sredstvo povećanja svesti o marki.
Komentari(0)