Renault udružuje snage sa filmom „Solo: Star Wars priča“
Renault, u saradnji sa filmom „Solo:Star Wars priča“, pripremio je svojim kupcima uzbudljivo iskustvo u iščekivanju bioskopske premijere novog filma, 24. maja 2018. godine
Od aprila do jula 2018. godine, kompanija Renault poziva sve da „odaberu drugačiji put“ kroz veliku evropsku kampanju, osmišljenu i realizovanu u saradnji sa kompanijama Lucasfilm, Disney i Publicis Conseil. Reč je o saradnji bez presedana za ovaj francuski automobilski brend, koja će se istovremeno održavati u 25 zemalja širom Evrope.
Kada Renault i film „Solo: Star Wars priča“ udruže
snage, prirodno je očekivati avanturu. Novi film, u kom ćemo se ponovo susresti
sa našim omiljenim odmetnikom u celoj galaksiji, otkriva nam kako je Han Solo,
odabravši drugačiji put, upoznao svog moćnog budućeg kopilota, Čubaku. Sada,
zahvaljujući karakteristikama modela Renault KADJAR - pogonu na sva četiri
točka, sistemu za aktivno kočenje u slučaju nužde i sistemu za nadzor mrtvog
ugla - Renault svojim kupcima nudi priliku da i oni „odaberu drugačiji put“.
Da li ste spremni da odaberete drugačiji put?
Uzbudljivo putovanje na koje vas vode Renault i „Solo:
Star Wars priča“ počinje televizijskom reklamom u kojoj jednu od glavnih uloga
igra Čubaka. Renault je na kreiranju specijalnih efekata u televizijskoj
reklami radio sa vodećom kompanijom za vizuelne efekte, IndustrialLight&Magic,
koja je poznata po svom radu na filmovima iz Star Wars franšize.
Pored reklamne kampanje, kompanija Renault organizuje
i nagradni konkurs koji će učesnicima pružiti šansu da osvoje neke od raznovrsnih
Star Wars nagrada, kao i da dožive svoje sopstveno Kadjar iskustvo. Svi
zainteresovani mogu da se prijave na konkurs putem internet stranice www.renaultkadjar.rs ili posetom najbližem Renaul tprodajnom
salonu.
Uz televizijsku reklamu i štampane materijale za obaveštavanje javnosti, većina komunikacije u ovoj kampanji odigravaće se preko digitalnih platformi. Sav sadržaj je kreiran sa posebnom pažnjom na individualna interesovanja kupaca, pružajući svakoj publici odgovarajuće, prilagođeno iskustvo.
Komentari(0)