Sa modelom 3+1 cela gama 500 spremna za izlazak na tržište
Nakon prezentacije kabrioleta New 500 „la Prima“ 4. marta, i nakon toga, hečbeka 8. juna, Dan D za kompletiranje projekta New 500 je stigao
U galeriji Pinacoteca Agnelli u fabrici Lingoto u Torinu, Olivije Fransoa, predsednik brenda FIAT, otkrio je nedavno celu gamu 500, koja je sada spremna za izlazak na tržište, zajedno sa modelom New 500 3+1 „la Prima“ Opening Edition, trećom „karoserijom“ modela New 500, pored kabrioleta i hečbeka.
3+1
Kada je počeo pre dve godine,
projekat New 500 je ispunio čitav Fiat sa svojom pozitivnošću, donoseći sa
sobom energiju i kreativnost koja nije viđena od 1957. i 2007. godine. Ovo je
omogućilo Fiat-ovim dizajnerima i inženjerima da se okrenu budućnosti bez
propuštaja ijedne prilike, a istovremeno održavajući kontinuitet sa trenutnim
uspehom modela 500.
Od tog trenutka, bilo je prirodno da
se dizajnira automobil sa više „karoserija“, poput kabrioleta i hečbeka, ali to
nije bilo sve. Kako bi ispratili evoluciju kupaca modela 500, otišli su korak
dalje, da odgovori na promene u zahtevima kupaca koji su sazreli i čije su se
navike promenile. Mlada osoba koja je izjurila na ulice grada sa svojim modelom
500 nakon posla, sada su „zaposleni mama ili tata“, koja se organizuje da
odveze svoje dete ili decu do škole ujutro pre nego što ode na posao, a onda na
časove plesa ili stranog jezika poslepodne, i sve uz svojih lične obaveza. Taj
kupac je stoga postao porodica kojoj je potreban pristupačniji enterijer, ali
koji je još uvek „kul“ onako kako samo 500 može da bude po svojoj prirodi. Tu
dolazi New 500 3+1. Sasvim novi, potpuno električni, sa još jednim vratima. Ali
još uvek 500.
Dizajneri iz centra Centro Stile su
radili na pametnom rešenju sa identičnim dimenzijama na kabrioletu i hečbeku,
ali sa malim trećim vratima sa suvozačeve strane. Kao i prvi model 500 iz 1957.
godine, koji je imao vrata pričvršćena na zadnjem delu povratak korenima
modela, plodonosni je dijalog prošlosti i budućnosti. Rezultat je nova
karoserija, pored hečbeka i kabrioleta, sa nepromenjenim dimenzijama i bez
ijednog centimentra dodatog na otisak na zemlji.
Treća mala vrata
Treća „mala vrata“ se otvaraju u
suprotnom smeru, a pošto nema centralnog panela u samim vratima, to znači da
možete udobnije da uskočite u automobil, lakše utovarate i istovarate velike
predmete i brže i jednostavnije stavljate decu na zadnje sedište ili dečije sedište.
Kada zatvorite mala vrata, ne razlikuje se od bilo kog drugog modela 500 - isti
stil, ista veličina. Sve ovo sa povećanjem težine od samo 30 kilograma, a bez
efekta na upravljivost i potrošnju goriva.
Što se tiče bezbednosti, vredi
pomenuti da se „mala treća vrata“ mogu otvoriti samo kada su prednja vrata već
otvorena, kako bi se sprečilo da ih putnici pozadi slučajno otvore. Sa verzijom
3+1, model 500 teži da ostane uz kupce koji su promenili svoje navike i
zahteve, ali ne i svoj ukus. Za one koji ne žele da ostave lepotu i privlačnost
koju ima model 500, New 500 3+1 je odgovor. Zahvaljujući pametnom rešenju
trećih vrata, svako može da zadrži sve svoje strasti bez pravljenja kompromisa
što se tiče stila, istovremeno uživajući u funkcionalnosti koju pruža New 500
3+1.
Prvobitna verzija - New 500 3+1 „la Prima“
Kao i kabriolet i hečbek, New 500 3+1
se predstavlja tokom izlaska na tržište u „la Prima“ Opening Edition verziji,
koja je prepoznatljiva po stilu, ekskluzivnosti, tehnologiji i povezanosti. Stil.
Očigledno je 500, i kao takav mora da otelotvoruje stil i pažnju detaljima. Tri
boje su dostupne odmah nakon izlaska na tržište - Rose Gold, Glacier Blue i Onyx Black.
New 500 3+1 „la Prima“ karakteriše
niz ekskluzivnih detalja - 100% LED prednja svetla sa „Infinity“ dizajnom,
dvobojne 17-inčne felne sečene dijamantskom oštricom i sa hromiranim detaljima
na prozorima i bočnim panelima. Sedišta, instrument tabla i volan u eko-koži i
ekskluzivni „la Prima“ natpis na konzoli. Što se tiče komfora, tu su prednja
sedišta sa šest podešavanja, patosnice, elektrohromatski retrovizor i „drone
view“ parking senzori sa pregledom od 360°.
„La Prima“ je opremljena sa
najnaprednijim sistemima za pomoć pri vožnji - Inteligentni adaptivni tempomat
(iACC) i sistem za centriranje u traci, prepoznavanje saobraćajnih znakova,
autonomni sistem kočenja u hitnim slučajevima sa prepoznavanjem pešaka i
biciklista, automatsko ograničavanje brzine, održavanje u traci, zadnja kamera
visoke rezolucije sa dinamičnim pomoćnim linijama, senzori sa pregledom od 360°
za parkiranje i slepe tačke u gradu, automatski Twilight i Dazzle senzori,
poziv u hitnim slučajevima i elektronska parking kočnica.
Takođe ima automatsku klimatizaciju, ključ u obliku kamenčića, brzo punjenje od 85 kW i Mod 3 kabal od 11 kW za punjenje kod kuće ili na javnom punjaču, kao deo standardne opreme. Još bolje, ima 2. nivo autonomne vožnje, što je prisutno prvi put za gradski automobil. Novi Fiatov model ima novi Uconnect 5 sistem za informacije i zabavu - 7-inčni TFT displey, 10,25-inčni sistem za navigaciju sa ekranom osetljivim na dodir, DAB radio, Wireless CarPlay/Android Auto, Uconnect Box (telematska kutija koja omogućava povezane usluge) i bežični punjač za pametni telefon. Kao i Opening Edition verzija, 3+1 verzija će biti dostupna u PASSION i ICON paketima.
Komentari(0)