Sportski i bespilotni Renault Trezor Concept

Kao konkretizacija želje da stalno idu korak dalje u inovacijama, novi Renault Trezor Concept utire put električnim sportskim automobilima i bespilotnim automobilima

    foto: Renault
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Električni kupe s dva sedišta, Renault Trezor Concept, označava početak nove etape konceptualnih vozila i istražuje dizajn i tehnologije budućih modela. Kao lider u prodaji i pionir u proizvodnji 100% električnih automobila u Evropi, Renault je razvio potpuno električni motor za model Trezor Concept.

Proistekao iz motora razvijenog za potrebe trkačkih automobila ekipe Renault e.dams, koja je dvostruki svetski šampion u Formuli E, motor Renault Trezor Concepta ima snagu od 350 KS i obrtni moment od 380 Nm, a ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za manje od četiri sekunde. Kao u Formuli E, ovaj prototip poseduje tehnologiju RESS (Rechargeable Energy Storage System), koja mu omogućava da prikuplja energiju pri kočenju. Svojim toplim stilom i opremom koja obezbeđuje vrhunsko uživanje u vožnji, ovaj električni GT odražava viziju buduće mobilnosti i strast prema automobilima.

Optimalna arhitektura

Zahvaljujući tome što ima dva akumulatora, jedan napred i jedan pozadi, ukupna težina optimalno je raspoređena. Njegova rastojanja između točkova (2048 mm na prednjoj osovini i 2106 mm na zadnjoj osovini), njegovo međuosovinsko rastojanje od 2776 mm, njegov klirens (25 cm) i njegovo veoma nisko težište obezbeđuju izuzetnu aerodinamičnost i omogućavaju izvanredno uživanje u vožnji!

Kako bi povećali nezavisnost vožnje i dinamičke performanse prototipa, tehnički dizajnerski timovi radili su i na smanjenju težine vozila. Šasija je jednodelna i izrađena od ugljeničnih vlakana, a napred i pozadi dodati su elementi od čeličnih cevi, dok su gornji deo i vrata izrađeni od 100% ugljeničnih vlakana.

Interfejs koji olakšava život

Zahvaljujući Renault Trezor Conceptu, upoznaćete novu koncepciju Renault instrument tabli. Njegov jedinstveni ekran na dodir u obliku slova L objedinjuje ekran instrument table i ekran multimedijalnog sistema kako bi se dva ekrana spojila u jedan i pojačao efekat kokpita. Ekran je opremljen najnovijim ultra HD tehnologijama - OLED tehnologijom (Organic Light-Emitting Diode) sa staklom Gorilla.

Tanak i savijen, ovaj ekran omogućava personalizovani interfejs na dodir. Aplikacije vašeg pametnog telefona prikazane su na ekranu multimedijalnog sistema odakle možete da birate aplikaciju koju želite da koristite tako što ćete je jednostavno prevući do panela koji se nalazi iza volana.

Nezavisni režim vožnje

Zahvaljujući tehnologiji MULTI-SENSE, Renault Trezor Concept nudi tri opciona režima vožnje - neutral, sport i nezavisan. Da! Nezavisan! U tom režimu, spoljnja linija svetlosne signalizacije se menja i proširuje na bočne logotipe i pozadi kako bi upozorio druge vozače da je taj režim vožnje uključen.

Volan, koji ima dva kraka od aluminijuma presvučena kožom, razvlači se u širinu da biste dobili panoramski pogled na instrument tablu i mogućnost da slobodno vreme iskoristite za razgledanje okoline sa svojim suvozačem, igru ili gledanje filma ili fotografija...

Autentičan i moderan

Uz pretežno crvene boje, dizajn unutrašnjosti je senzualan i topao. On se fokusira na zadovoljstvo u vožnji kroz upotrebu plemenitih materijala kao što su drvo i koža. Kombinujući zanatstvo i tehnologije, kokpit nagoveštava još prefinjeniju unutrašnjost, rafiniranu i povezanu sa budućim modelima.

Potpuno originalan ulaz u vozilo

Svojim osvrtom na klasične trkačke automobile, Renault Trezor Concept poziva da zakoračite preko bočnih strana njegove karoserije kako biste ušli u kabinu. Sportski i senzualni ulaz u vozilo naglašen je crvenom kožom koja prekriva gornji stub karoserije. Nasloni za glavu automatski se pomeraju, kao da pozivaju da se ukrcate.

Renault Trezor Concept predstavlja korak dalje u pravcu stvaranja novog Renault dizajna koji se primenjuje kod celokupne game vozila - jednostavne, senzualne i tople linije, istovetna prednja maska, nova linija farova u obliku slova C.

Inovativna i iznenađujuća karoserija

Ovaj model iznenađuje karoserijom u kontrastnim površinama ugljeničnih vlakana. Glatka i satenska napred, simbolizuju dinamičan karakter konceptnih automobila. Na zadnjem delu, šestougaoni aspekt ukazuje na njegov sportski i tehnološki temperament, kao i crveni prozori i metalik boja!

Na haubi, Renault Trezor Concept ima otvor za vazduh u obliku pčelinjeg saća, što se odražava i na zadnjem delu njegove karoserije. Na bočnom delu prototipa, na strani vozača, umesto otvora za sipanje goriva postavljen je analogni indikator nivoa električnog punjenja. Pozadi, svetlosna signalizacija od optičkih vlakana integriše crvenu lasersku svetlost.

Savršen sklad drveta, kože i tehnologije

Iznenađenje! Kada se Renault Trezor Concept otvori, pred vama se ukazuje okvir od crvenog drveta i u njemu pregrada za prtljag. Koferi po meri, s kožnim kaiševima, nalaze se naspram sedišta od glatke kože jarko crvene boje. Pročišćenih linija, instrument tabla vas uvodi u tehnološki enterijer u kome se nalazi i veliki ekran na dodir. Volan pravouglog oblika takođe ima ekrane na dodir koji zamenjuju tradicionalne komande.

Komentari(0)

sortiraj