Surova automobilska ekskluziva - Na štandu SAT Media Group model KTM X-BOW GT-XR

Kao i svake godine SAT Media Group na Beogradskom sajmu donosi automobilsku ekskluzivu! Ove godine na njihovom štandu našao se fantastični četvorotočkaš - KTM X-BOW GT-XR

    foto: MAKINA.RS
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Njegova cena u osnovnoj vreziji iznosi 380.000 evra, što ga čini najskupljim automobilom na ovogodišnjem BG Car Show-u! Izloženi model prema fabričkim specifikacijama do 100 km/h stiže za fantastičnih 3,4 sekunde. Za pogon je zadužen Audijev 2,5-litarski turbo motor sa 500 KS, što je više nego dovoljno jer je ovaj sportski četvorotočkaš težak svega 1.130 kilograma. Maksimalnu brzinu na cajgeru “razvlači” na 280 km/h. Ovaj model je sada modifikovan kako bi bio spreman za serijsku proizvodnju i registrovan za vožnju na putevima van staze.

Mladen Alvirović, glavni i odgovorni urednik emisije SAT, kaže za Makina.rs da je ovaj automobil na štandu SAT Media Group surova ekskluziva.

-Ekskluziva koju smo dobili zapravo je neverovatna, jer je plan da se ovakvih automobila napravi samo 100 primeraka godišnje! Računamo da životni vek ovakvog automobila nije više od četiri do pet godina. Znači, neće ih na svetu biti više od 400 do 500 primeraka. Proizvođač je rekao: “Mi možemo da napravimo više ali nećemo, jer limitirana serija čuva njegovu vrednost”. I zbog toga ovaj automobil je nešto što je surova ekskluziva. Drugi razlog da bude surovo ekskluzivan je to što KTM nije napravio automobil, nego su prvo napravili trkački auto za GT2 klasu, osvojili GT2 klasu, pa su ga homologovali da se može voziti po putu. Ispred sebe zapravo imamo tehnološko rešenje za trku - kaže Alvirović i dodaje:

-Znači, trkački automobil po svemu koji je adaptiran da može da se koristi na putu – da ima trkačka sedišta koja su prilagođena da može svako od nas da sedne, pojaseve na četiri tačke, radio, klima uređaj… sve ovo ne bi postojalo u trkačkom autu. Sada dolazimo do treće ekskluzivnosti koja se sastoji u tome da kada kupuješ ovaj automobil ne kupuješ gotov auto, već kupuješ auto koji se pravi samo za tebe. Ti biraš finalnu specifikaciju ali do te mere možeš da je promeniš da zapravo to ne bude isti automobil. Neko u fabrici to sklapa ručno samo za tebe, do sitnih detalja. Može da bude šta god ti hoćeš i da se pravi samo za tebe. Suštinski nema dva ista automobila. On može da se kupi i ovde i bilo gde, jer se auto ne kupuje sa lagera. Ti odeš u Grand auto i kažeš ja bih da naručim automobil, sedneš, odeš za Grac u fabriku, prođeš sa njihovim majstorima i kažeš šta želiš i kakav da bude tvoj automobil. I oni ga naprave samo za tebe. Zapravo, nemaš da kupiš gotov automobil osim ako ga neko nije kupio pa ti ga preproda. Trenutno se pravi serija od 100 komada i on ima pločicu na sebi - Jedan od 100 - objasnio je Alvirović.

Komentari(0)

sortiraj