Toyota nastavlja snažan rast u Evropi
Toyota Motor Europe u prva tri kvartala 2021. godine prodala je ukupno 864.904 vozila marke Toyota i Lexus, beležeći tako rast od 21% u odnosu na isti period prošle godine
Rast prodaje Toyote Motor Europe nastavljen je sa 864.904 prodatih vozila u prvih devet meseci, uz povećanje tržišnog udela na rekordnih 6,7 odsto, što je porast od 0,6 procentnih poena na međugodišnjem nivou! Toyota Motor Europe (TME) u prva tri kvartala 2021. godine prodala je ukupno 864.904 vozila marke Toyota i Lexus, beležeći tako rast od 21% u odnosu na isti period prošle godine, kao i 3% veću prodaju u odnosu na 2019.
U ovom periodu TME je nadmašio ukupan rast zabeležen na
automobilskom tržištu, zadržavajući snažan zamah kojim je njen tržišni udeo
dostigao rekordnih 6,7%, što je povećanje od 0,6 procentnih poena u odnosu na
prošlu godinu. Prodaja multitehnološke, elektrifikovane game modela TME-a
beleži još veće povećanje plasmana, pri čemu je prodaja hibridno-električnih
vozila porasla za 36%, dostigavši 59% ukupne prodaje. Toyota je zadržala svoju
poziciju drugog najprodavanijeg brenda putničkih automobila u Evropi, s
tržišnim udelom od 6,4%, što je rast od 0,7 procentnih poena u odnosu na isti
period 2020. godine.
Matt Harrison
-Ovi rezultati pokazuju da imamo snažan trend rasta.
Predstavljanjem Yaris Cross Hybrida i Lexus NX Hybrida, kao i Plug-in Hybrida,
nastavili smo da širimo našu elektrifikovanu gamu modela s niskim emisijama.
Porudžbine su i dalje na rekordno visokom nivou, ali nismo imuni na poremećaje
u snabdevanju s kojima se suočava globalna automobilska industrija. Naš izazov
je da pokušamo da zadovoljimo potražnju za koju znamo da postoji za našim
proizvodima - istakao je Matt Harrison, predsednik i izvršni direktor Toyota Motor
Europe.
Brendovi i rezultati po
modelima
Obim prodaje Toyote porastao je za 21%, na 805.181 u periodu
januar - septembar 2021. godine, čime je dostignuto učešće na tržištu putničkih
automobila od 6,4%, uz rast na godišnjem nivou od 0,7 procentnih poena.
Najprodavaniji modeli marke su Yaris, vozila Corolla game i RAV4, koji
predstavljaju 57% ukupnog plasmana, uz učešće hibridno-električnih modela od
78%. Ukupan Toyotin obim prodaje hibridnih automobila povećan je za +38% u
odnosu na isti period prošle godine, na 470.712, čineći 59% ukupne prodaje
brenda.
Lexus je u ovom periodu prodao 59.723 automobila, što je povećanje od +17% u odnosu na prošlu godinu. Bogata ponuda SUV-ova s modelima RX, NX, UX, GX i LX predstavljala je 86% ukupne prodaje, s učešćem SUV hibrida od 60%. Najveći međugodišnji rast prodaje ostvarili su LC (+113%), LS (+41%) i UX (+40%), koji je dobio novu verziju UX 300e s potpuno električnim pogonom. Gama modela ovog brenda dodatno je proširena aktuelnim lansiranjem novog SUV-a s oznakom NX, u hibridno-električnoj i Plug-in hibridno-električnoj verziji.
Komentari(0)