Alafa Romeo - Nije Milano, već Junior
Uprkos tome što Alfa Romeo veruje da ime ispunjava sve zakonske uslove i da postoje pitanja mnogo važnija od imena novog automobila, Alfa Romeo je odlučio da ga promeni iz Milano u Junior
Tokom jedne od najvažnijih nedelja za budućnost Alfa Romea, zvaničnik italijanske vlade je izjavio da je korišćenje imena Milano, koje je brend izabrao za svoj nedavno predstavljeni novi kompaktni sportski automobile, zabranjeno zakonom. Uprkos tome što Alfa Romeo veruje da ime ispunjava sve zakonske uslove i da postoje pitanja mnogo važnija od imena novog automobila, Alfa Romeo je odlučio da ga promeni iz Milano u Junior u duhu promovisanja međusobnog razumevanja.
Ime Milano omiljeno u
javnosti
Ime Milano, omiljeno u javnosti, izabrano je da oda počast
gradu u kome je istorija započela 1910. godine. Ovo nije prvi put da Alfa Romeo
traži mišljenje javnosti pri izboru imena automobila. Prethodno je to urađeno
1966. godine sa Spider 1600 kada je ime koje je javnost odabrala bilo Duetto.
-Tim Alfa Romea želi da se zahvali javnosti na pozitivnim
povratnim informacijama, mreži italijanskih dilera na podršci, novinarima na
ogromnoj medijskoj pažnji posvećenoj novom automobilu i italijanskoj vladi na
besplatnom publicitetu koji je donela ova debata - kažu nadležni iz ova
automoblske kompanije.
Promena imena nije bila
problem
Sa jedinstvenom pričom i beskonačnom listom imena za izbor,
promena imena nije bila problem. Bilo je zadovoljstvo pregledati listu imena
koja su izabrana kao omiljena iz predloga javnosti, od kojih je jedno bio
Junior.
Jean-Philippe Imparato
-Savršeno smo svesni da će ovaj trenutak ostati urezan u
istoriji brenda. To je velika odgovornost, ali je u isto vreme i uzbudljiv
trenutak. Izbor imena Junior je potpuno prirodan, jer je snažno vezan za
istoriju brenda i od početka je među nama i među omiljenima javnosti. Kao tim,
ponovo biramo da podelimo našu strast prema brendu i učinimo proizvod i naše
kupce prioritetom. Odlučili smo da promenimo ime, iako znamo da to nismo
obavezni da uradimo, jer želimo da sačuvamo pozitivnu emociju koju su naši
proizvodi uvek generisali i izbegnemo bilo kakvu vrstu kontroverze. Pažnja
prema našem novom sportskom kompaktu koju smo dobili poslednjih nekoliko dana
je prilično uzbudljiva jer smo imali neviđeni broj poseta onlajn konfiguratoru,
što je dovelo do pada veb stranice na nekoliko sati - kaže Jean-Philippe
Imparato - izvršni direktor Alfa Romea.
Stefano Odorici
-Alfa Romeo je inkluzivan brend koji pozdravlja i stvara
strast i pozitivne emocije. To možete jasno videti kada pogledam u oči naših
kupaca kada dođu da vide, testiraju, kupe i sakupe automobile Alfa Romeo u
našim prodajnim salonima. Iz tog razloga, pozdravljamo odluku koju je kompanija
donela da promeni ime automobila iz Milano u Junior u svetlu najnovijih vesti,
što bi moglo uticati na entuzijazam i ogromnu pažnju koju novi automobil u
poslednje vreme dobija od naših kupaca. Junior, kao i Milano, oboje su prelepa
imena koja imaju svoje korene u istoriji brenda. Nije slučajno što su se odmah našli
među omiljenima javnosti - objasnio je Stefano Odorici, predsednik italijanskog
udruženja dilera Alfa Romea.
Poreklo imena Junior
Nakon uspeha Giulije i njene Giulia Sprint GT kupe verzije,
koju je Giugiaro dizajnirao za Bertone, cilj Alfa Romea je da privuče novu,
mlađu publiku željnu briljantnog, ekskluzivnog automobila bez preteranih
troškova kupovine i rada. Dana 26. septembra 1966. godine GT 1300 Junior je
predstavljen u Baloku i, uprkos nedostatku imena Đulija, bio je lider nove
generacije Alfa Romea. Slične verzije Spider asortimana će se takođe
identifikovati sa Juniorom.
Glavna mehanička varijanta bila je usvajanje 1.290cc motora sa dvostrukim bregastim osovinama, koji je – zahvaljujući jednom napajanju i novom tempu – isporučivao 89 ks i maksimalnu brzinu od preko 105 mph, samo nešto manje od one kod 1600, takođe kao činjenica da može da pruži performanse visokog nivoa i zadovoljstvo u vožnji. Karoserija je takođe ažurirana posvećenom i mladalačkom opremom. Sa prodajom od preko 92.000 jedinica, GT 1300 Junior ubrzo je postao najprodavaniji u liniji i pravi statusni simbol svog vremena.
Komentari(0)