Alafa Romeo - Nije Milano, već Junior

Uprkos tome što Alfa Romeo veruje da ime ispunjava sve zakonske uslove i da postoje pitanja mnogo važnija od imena novog automobila, Alfa Romeo je odlučio da ga promeni iz Milano u Junior

    foto: Stellantis
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Tokom jedne od najvažnijih nedelja za budućnost Alfa Romea, zvaničnik italijanske vlade je izjavio da je korišćenje imena Milano, koje je brend izabrao za svoj nedavno predstavljeni novi kompaktni sportski automobile, zabranjeno zakonom. Uprkos tome što Alfa Romeo veruje da ime ispunjava sve zakonske uslove i da postoje pitanja mnogo važnija od imena novog automobila, Alfa Romeo je odlučio da ga promeni iz Milano u Junior u duhu promovisanja međusobnog razumevanja.

Ime Milano omiljeno u javnosti

Ime Milano, omiljeno u javnosti, izabrano je da oda počast gradu u kome je istorija započela 1910. godine. Ovo nije prvi put da Alfa Romeo traži mišljenje javnosti pri izboru imena automobila. Prethodno je to urađeno 1966. godine sa Spider 1600 kada je ime koje je javnost odabrala bilo Duetto.

-Tim Alfa Romea želi da se zahvali javnosti na pozitivnim povratnim informacijama, mreži italijanskih dilera na podršci, novinarima na ogromnoj medijskoj pažnji posvećenoj novom automobilu i italijanskoj vladi na besplatnom publicitetu koji je donela ova debata - kažu nadležni iz ova automoblske kompanije.

Promena imena nije bila problem

Sa jedinstvenom pričom i beskonačnom listom imena za izbor, promena imena nije bila problem. Bilo je zadovoljstvo pregledati listu imena koja su izabrana kao omiljena iz predloga javnosti, od kojih je jedno bio Junior.

Jean-Philippe Imparato

-Savršeno smo svesni da će ovaj trenutak ostati urezan u istoriji brenda. To je velika odgovornost, ali je u isto vreme i uzbudljiv trenutak. Izbor imena Junior je potpuno prirodan, jer je snažno vezan za istoriju brenda i od početka je među nama i među omiljenima javnosti. Kao tim, ponovo biramo da podelimo našu strast prema brendu i učinimo proizvod i naše kupce prioritetom. Odlučili smo da promenimo ime, iako znamo da to nismo obavezni da uradimo, jer želimo da sačuvamo pozitivnu emociju koju su naši proizvodi uvek generisali i izbegnemo bilo kakvu vrstu kontroverze. Pažnja prema našem novom sportskom kompaktu koju smo dobili poslednjih nekoliko dana je prilično uzbudljiva jer smo imali neviđeni broj poseta onlajn konfiguratoru, što je dovelo do pada veb stranice na nekoliko sati - kaže Jean-Philippe Imparato - izvršni direktor Alfa Romea.

Stefano Odorici

-Alfa Romeo je inkluzivan brend koji pozdravlja i stvara strast i pozitivne emocije. To možete jasno videti kada pogledam u oči naših kupaca kada dođu da vide, testiraju, kupe i sakupe automobile Alfa Romeo u našim prodajnim salonima. Iz tog razloga, pozdravljamo odluku koju je kompanija donela da promeni ime automobila iz Milano u Junior u svetlu najnovijih vesti, što bi moglo uticati na entuzijazam i ogromnu pažnju koju novi automobil u poslednje vreme dobija od naših kupaca. Junior, kao i Milano, oboje su prelepa imena koja imaju svoje korene u istoriji brenda. Nije slučajno što su se odmah našli među omiljenima javnosti - objasnio je Stefano Odorici, predsednik italijanskog udruženja dilera Alfa Romea.

Poreklo imena Junior

Nakon uspeha Giulije i njene Giulia Sprint GT kupe verzije, koju je Giugiaro dizajnirao za Bertone, cilj Alfa Romea je da privuče novu, mlađu publiku željnu briljantnog, ekskluzivnog automobila bez preteranih troškova kupovine i rada. Dana 26. septembra 1966. godine GT 1300 Junior je predstavljen u Baloku i, uprkos nedostatku imena Đulija, bio je lider nove generacije Alfa Romea. Slične verzije Spider asortimana će se takođe identifikovati sa Juniorom.

Glavna mehanička varijanta bila je usvajanje 1.290cc motora sa dvostrukim bregastim osovinama, koji je – zahvaljujući jednom napajanju i novom tempu – isporučivao 89 ks i maksimalnu brzinu od preko 105 mph, samo nešto manje od one kod 1600, takođe kao činjenica da može da pruži performanse visokog nivoa i zadovoljstvo u vožnji. Karoserija je takođe ažurirana posvećenom i mladalačkom opremom. Sa prodajom od preko 92.000 jedinica, GT 1300 Junior ubrzo je postao najprodavaniji u liniji i pravi statusni simbol svog vremena.

Komentari(0)

sortiraj