Alfa Romeo Giulia dobitnik 25. izdanja nagrade Zlatni kompas
Model Alfa Romeo Giulia dobitnik je 25. izdanja nagrade ADI Zlatni kompas, najprestižnije nagrade za dizajn na svetu
Ustanovljena 1954. godine, nagrada ADI Zlatni kompas dodeljuje se na osnovu prethodne selekcije koju obavlja stalni žiri za dizajn ADI (Asocijacija za industrijski dizajn Italije), koji čini komitet stručnjaka, dizajnera, kritičara, istoričara i specijalizovanih novinara koji svake godine neprestano rade na prikupljanju informacija i ocenjivanju najboljih proizvoda.
Savršena ravnoteža nasleđa
Model Giulia, kao svaki Alfa Romeo, proističe iz savršene ravnoteže nasleđa, brzine i lepote koji ga čine najvišim izrazom italijanskog stila i jedinstvenih elemenata brenda Alfa Romea - besprekoran osećaj za proporcionalnost, jednostavnost i superiorni kvalitet završne obrade površine, sve u službi inovativnog dizajna koji ostaje veran tradiciji cenjenoj širom sveta.
Proporcije ovog modela zasnovane su na tehničkoj strukturi čitavog automobila i njen su direktan rezultat, dok su stilski detalji oblikovani prema njegovoj mehanici.
Odličan dizajn
Novi model Giulia ističe se svojim kratkim prednjim prepustom, dugačkom haubom i dugačkim prednjim krilima, uvučenim prostorom za putnike koji leži na pogonskim točkovima i mišićavim zadnjim krilima koji vizuelno označavaju tačku u kojoj se snaga oslobađa na put. Izduženi rep tipičan za automobile sa pogonom na zadnjim točkovima donosi ravnotežu proporcijama i obezbeđuje odgovovarajuću zapreminu prtljažnika.
Ovaj opšti profil proizilazi iz odluke da se usvoji dizajn koji uključuje motor napred sa radilicom postavljenom po dužini i pogon na zadnjim točkovima. Motor i mehanički delovi razmešteni su tako da obezbeđuju savršenu ravnotežu u težini. Rezultat ovoga je neverovatno zahvalno međuosovinsko rastojanje spakovano u kompaktnu karoseriju.
Ove proporcije na prvi pogled iscrtavaju dinamični oblik elipse. Pri tom, obli uglovi i okružujući nosači krova prenose zamah automobilu, stvarajući profil u obliku kapljice koji podseća na onaj od modela Giulietta Sprint, jednog od najlepših automobila svih vremena.
Italijanski ukus
Drugi aspekt italijanskog stila jeste „jednostavnost“, sposobna da prikrije ono što je zapravo jedan od najsloženijih kreativnih procesa u industriji - dizajniranje automobila. Stil je taj koji treba da sakrije dugi, složeni rad iza jednostavne, prirodne linije koja naglašava elegantne oblike i sofisticirani italijanski ukus. Dizajn brenda Alfa Romeo uvek je izražavan kroz pravilne, rukom iscrtane linije, besprekorno spojene sa čistim, rukom oblikovanim površinama.
Još jednom, nova Giulia razmeće se svojim jakim identitetom ispoljenim kroz nekoliko jednostavnih, sofisticiranih poteza. Tu je bočna linija koja obuhvata i ručke i naravno, legendarno trouglasto lice - verovatno najpoznatiji i najprepoznatljiviji stilski element u istoriji automobilske industrije. Još jedna prepoznatljiva osobina jeste kvalitet, koji zadovoljava i izgled i dodir modela i stvara bogate, harmonične odraze čitavim obimom automobila. Spolja, oblik novog modela Giulia jeste veličanstven, podsećajući na veliku mačku spremnu na skok.
Zadovoljstvo u vožnji
Suština dizajna novog modela Giulia, koji ga je i inspirisao, jeste vozač. Unutrašnjost automobila se na jednostavan način usredsređuje na zadovoljstvo u vožnji - pristustvo neinvazivne tehnologije može se videti među instrumentima koji okružuju vozača. Tunel je postavljen dijagonalno, komandna tabla je blago valovita, dok je volan, na kojem se nalaze sve glavne komande, mali i prav, pogodan za bilo koji način vožnje. Sve je upakovano u fine materijale, odabrane zbog utiska koji odaju na pogled i na dodir i postavljene sa posvećenošću i pažnjom.
Dodela
u zamku Sforca
Prestižna nagrada dodeljena je u zamku Sforca, dvorištu Ročeta u Milanu, gde je javnost imala prilike da se divi modelu Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, najsnažnijoj limuzini za uličnu vožnju koju je proizveo Alfa Romeo, kao i ekskluzivnom specijalnom izdanju modela 4C Spider „Italia“.
Do stotke za 3,9 sekundi
Prvi model u sebi nosi V5 BiTurbo benzinski motor koji isporučuje 510 konjskih snaga i 600 Nm koji je potpunosti napravljen od aluminijuma i koji ubrzava od 0 km/h do 100 km/h za samo 3,9 sekundi. Specifična snaga u vrhu kategorije predstavlja rezultat naveliko upotrebljivanih materijala poput ugljeničnih vlakana na krovu, haubi, prednjem spliteru, zadnjem spojleru i ukrasnim umecima na pragovima. Model 4C Spider „Italia“ biće postavljen pored modela Giulia.
Ovo specijalno izdanje ponelo je Misano Blue boju karoserije sa sjajno crnim umecima na braniku, detalj isključivo namenjen za 108 automobila ove kolekcionarske verzije. Spolja, detalji koji će odmah privući pažnju uključuju legendarne petokrake Alfa Romeo felne od 18 inča na prednjim i 19 inča na zadnjim točkovima, kao i žuta kočiona klešta koja se slažu sa šavovima sedišta, komandne table, volana i unutrašnje strane vrata.
Bok ponosno nosi eksluzivnu oznaku „Spider Italia“ u tri boje italijanske zastave. Standardni modela 4C Spider „Italija“ uključuje i duple centralne titanijumske auspuhe marke Akrapovič za funkcijom dvostrukog režima i ugljeničnim vrhovima. Opremu upotpunjuje i Alpine premijum Hi-Fi sistem sa bas zvučnicima, oznakom sa brojem na centralnom tunelu i aluminijumskom pločicom „Italia“ na komandnoj tabli.
Komentari(0)