Alfa Romeo je sponzor 1000 Miglia

Brend je obnovio partnerstvo s „najlepšom trkom na svetu“ i biće auto-moto sponzor još tri godine. Alfa Romeo će organizatorima obezbediti flotu od trideset modela Giulia i Stelvio

    foto: FCA
    Podeli




Trideset sedmo izdanje manifestacije koju je Enco Ferari prozvao „najlepšom trkom na svetu“ biće održano od 15. do 18. maja na tradicionalnoj stazi Breša - Rim - Breša. Ovaj događaj koji se ne sme propustiti ponovo ima Alfa Romeo kao auto-moto sponzora - simbioza brenda i ovog legendarnog relija obnovljena je na još tri godine.

Kao i uvek, nekoliko izvrsnih Alfa Romeo modela koji se nalaze u Museo Storico Alfa Romeo - La macchina defl tempo u Arezeu, iz kolekcije FCA Heritage, odeljenja grupe posvećenog zaštiti i promovisanju kulturnog nasleđa italijanskih brendova FCA, biće prikazani na događaju u Breši. Ovi istorijski dragulji pridružiće se paradi trideset Giulia i Stelvio modela, koji su zvanični automobili Trke 1000 milja 2019.

Trka 1000 milja je već više od devedest godina vrhunska ekspresija strasti prema automobilima. Osnovana je 1927. godine kao masovna start trka koja počinje i završava se u Breši, sa stazom koja vodi do Rima i nazad preko italijanskog poluostrva, u dužini od 1600 kilometara, ili hiljadu milja („mille miglia“). Godine 1928. tokom drugog izdanja trke, Alfa Romeo je osvojio i solo i timsku titulu, a svih njegovih osam automobila su uspešno okončali trku. Sveukupno, na trkama, od kojih je poslednja održana 1957. godine, pobedio je neverovatnih 11 puta, što je rekord koji nikada neće biti oboren, i koji je zapečatio nerazdvojan spoj dva brenda koje krasi posebna slava na svetskoj auto-moto sceni.

Pored toga, pobede na Trci 1000 milja su samo jedan od mnogih pokazatelja važnosti trka u okviru identiteta brenda Alfa Romeo, koji je odneo pobede u vrhunskim auto-moto događajima u prošlosti i danas, od DTM-a do Targa Florio, a ne treba zaboraviti ni Formulu 1. Zapravo, brend je pobedio na prvom izdanju Grand Prix šampionata 1950. godine, kada je Nino Farina vozio Alfa Romeo 158. A sledeće godine, Huan Manuel Fanđo ponovio je to u sezonskoj pobedi na Formuli 1 u vozilu Alfa Romeo 159. Danas, legenda prati tim Alfa Romeo Racing, što je novo ime tima koji će se u 2019. trkati u automobilima opremljenim sa Ferrari pogonskom jedinicom.

Održavajući ovo tehničko nasleđe vrlo živim, na Sajmu automobila u Ženevi, brend će predstaviti uzbudljive modele Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio u okviru ograničene serije Alfa Romeo Racing, koji slave legendarnu trkačku prošlost brenda Alfa Romeo, kao i dolazak novog italijanskog vozača na scenu Formule 1 - Antonio Đovinaci priključio se timu Alfa Romeo Racing zajedno sa Kimijem Raikonenom, svetskim šampionom 2007. Tajna brenda Alfa Romeo krije se u divljenju i statusu koje inspirišu ne samo istorijski modeli, već i automobili današnje produkcije, koji, kroz modele Stelvio i Giulia, otelotvoruju brendovu novu paradigmu.

Stelvio je prvi SUV koji je, tokom više od jednog veka brenda, ponovo ispisao pravila svoje klase tako što je postavio nove standarde u performansama, dok je Giulia sportski sedan u kome su funkcionalna i dinamična lepota spojene kako bi se ostvarile nenadmašne performanse. Oni su deo zvaničnog voznog parka koji će brend obezbediti organizatorima kao zvanične automobile, a njihova parada na legendarnoj stazi biće idealna prilika za predstavljanje Alfa Romeo vrednosti, sazdanih u istoriji i takmičenju.

Komentari(0)

sortiraj