Alfa Romeo objavio rekordne poslovne rezultate
Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata
To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva. Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
Globalno, registracije su porasle za 57% u
poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan
i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od
100%). Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su
izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%).
U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan
i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma
pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska
postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno
pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane
više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke
u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%.
Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa
Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa
rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde
su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec
2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan,
beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda. Kao dokaz fokusa na
ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model
Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je
ponosno započeo svoje poslovanje.
U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na
osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u
istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi
podataka. Njihova studija „Inicijalna studija kvaliteta“
(IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je
zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom. J.D. Power je
intervjuisao kupce Alfa Romeo vozila 90 dana nakon kupovine i pratio eventualne
probleme koji su se pojavili na 100 vozila (PP100) kako bi procenili
performanse Alfa Romeo vozila.
Alfa Romeo je zauzeo prvo mesto među premijum brendovima i rangiran je treći u
industriji. U poređenju sa 2022. godinom, Alfa Romeo je napredovao za 24
pozicije - najbolji rezultat u pogledu rasta u ovogodišnjoj studiji IQS. Takođe,
Alfa Romeo Stelvio je ostvario najviši rezultat među velikim brojem konkurenata
u segmentu premijum kompaktnih SUV vozila.
-Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Stoga održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine - kaže Žan Filip Imparato, izvršni direktor brenda Alfa Romeo.
Komentari(0)