Alfa Romeo - Ograničena serija dva vrhunska automobila
Giulia Quadrifoglio NRING i Stelvio Quadrifoglio NRING ograničene Nirburgring serije proslavljaju istorijske veze između vrhunskih uspeha Alfa Romea i legendarne nemačke staze
Još od kad je otvoren 1927. godine Nirburgring je predstavljao suštinu automobilskih trka. Jedinstveni položaj staza koje vode kroz šume, beskrajne krivine, razne prepreke na putu, usponi i silazi kao i njegova popularnost učinili su ovu nemačku stazu obećanom zemljom za ljubitelje, ali i za epske poduhvate.
Stelvio Quadrifoglio
drži rekord
Mnogobrojne stranice istorije „zelenog pakla“ duge skoro
jedan vek uključuju i uzbudljive uspehe modela Alfa Romeo koji je održao svoj
mit kroz pregršt pobeda i upečatljivih rekorda na Nirburgringu. Alfa Romeo
Stelvio Quadrifoglio, prvi terenac u istoriji brenda, drži rekord u svom
segmentu jer je prešao 20.832 kilometara staze Noršlajfe za 7 minuta i 51,7
sekundi. Ovo ga čini jednim od najbržih terenaca, a opremljen je izvanrednim 2.9-litarskim
V6 Bi-Turbo benzinskim motorom koji proizvodi 510 KS i obrtni momenat od 600 Nm
sa maksimalnom brzinom od 283 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 3,8
sekundi.
Vreme za koje Giulia Quadrifoglio prelazi stazu iznosi 7
sekundi i 32 stotinke i postiže ga zahvaljujući vrhunskom upravljanju,
maksimalnoj brzini od 307 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi.
Giulia Quadrifoglio NRING i Stelvio Quadrifoglio NRING ograničene serije
Nirburgring napravljeni su kako bi odali počast ovoj istorijskoj vezi kojoj je
nedavno udahnut novi život zahvaljujući uzbudljivim performansama novih modela
Quadrifoglio. Ista ta veza se takođe ogleda i u inspirativnim fotografijama
koje prikazuju dva automobila u kontekstu koji najviše odgovara njihovim
neverovatnim karakteristikama, na najpoznatijim krivinama „ringa“ i njegovim
najupečatljivijim deonicama, uključujući poznati Karačiola-Karusel.
Ograničene serije sada
se mogu poručiti
Dostupan u EMEA regionu, u seriji od samo 108 vozila za svaki
model, namenjenim kolekcionarima i najvernijim kupcima brenda Alfa Romeo, nove
ograničene serije imaju ekskluzivne dodatke, kao što je značka sa brojem na
tabli od ugljeničnih vlakana, i spoljašnost u unikatnoj Circuito Grey boji,
koja se ekskluzivno pojavljue u ovoj ograničenoj seriji.
Pored izvrsnih osobina koje karakterišu sve automobile
Quadrifoglio, standardna oprema u specijalnoj seriji NRING dostupna je u
celosti i obuhvata kočnice sa keramičkim pločicama ojačanim ugljeničnim
vlaknima, Sparco trkačka sedišta sa crvenim šavovima i kosturom od ugljeničnih
vlakana, Mopar automatski prenos sa ugljeničnim umetkom, volan od kože i
Alkantare, takođe sa ugljeničnim umecima.
Prednji znak i poklopci retrovizora napravljeni su od
ugljeničnih vlakana, kao i ukrasni umeci na pragovima. Tu su i zatamnjeni
prozori, Adaptive Cruise Control tempomat, Harman Kardom premijum audio paket i
AlfaTM Connect 3D Nav zabavno-informativni sistem sa ekranom od 8,8 inča,
Apple CarPlayTM, Android AutoTM i DAB sistemima. Giulia premijerno nosi novi
ogoljeni ugljenični krov, a Stelvio je opremljen panoramskim krovom sa
električnim upravljanjem. Oba automobila imaju tepihe sa crvenim logom u izradi
kompanije Mopar. Stelvio i Giulia Quadrifoglio Nirburgring serije koji nose
NRING oznaku, više su nego vrhunska vozila i savršeni predstavnici izvrsnosti
brenda Alfa Romeo.
Ogromna snaga i
vrhunska tehnologija
Modeli Quadrifoglio otelotvorenja su inženjerskog kvaliteta i
vrhunskih performansi. Na primer, na modelu Stelvio, po prvi put, 2.9 litarski
V6 Bi-Turbo motor ukombinovan je sa inovativnim Q4 sistemom upravljanja na sva
četiri točka, koji garantuje neprevaziđene performanse, prijanjanje,
zadovoljstvo u vožnji i bezbednost u svim situacijama. Oba automobila su takođe
opremljena sistemom AlfaTM Chassis Domain Control koji koordiniše sve
elektronske sisteme u vozilu kako bi se postigle najbolje performanse i
maksimalno zadovoljstvo vožnje u svakom trenutku.
Konkretno, ovaj sistem upravlja i istovremeno dodeljuje
posebne zadatke različitim aktivnim sistemima, kao što su sistem upravljanja na
sva četiri točka Q4 (na modelu Stelvio Quadrifoglio), AlfaTM aktivnim
sistemom vektorisanja obrtnog momenta, AlfaTM aktivnim suspenzijama,
elektronskom kontrolom stabilnosti (ESC) i AlfaTM DNA Pro selektorom za
režim vožnje sa trkačkom funkcijom. Tehnologija vektorisanja obrtnog momenta
optimizuje raspored pogona na modelima Stelvio i Giulia i naglašava njihov
sportski karakter.
Dva električno kontrolisana kvačila u okviru sistema za
vektorisanje obrtnog momenta omogućavaju da se obrtni momenat svakog točka
kontroliše posebno. Ovo omogućuje optimalan raspored snage po tlu u svim
situacijama u vožnji. Samim tim, model Stelvio bezbedan je i zabavan za vožnju
u svakom trenutku, bez smetnji od intruzivnog rada sistema kontrole
stabilnosti. ZF osmostepeni automatski menjač, deo standardnog paketa opreme,
posebno je podešen da omogućava prenos za samo 150 milisekundi u trkačkom
režimu. Prenos je opremljen sa blokirajućim kvačilom koje daje vozaču moćan,
precizan osećaj ubrzanja u jednoj brzini.
U zavisnosti od podešavanja režima vožnje, sistem novog
automobila optimizuje fluidnost, komfor i lakoću vožnje u svim sredinama, pa i
po gradu, a poboljšava i ekonomičnost potrošnje i smanjuje emisije CO2. Zato se
izvrsnost koju nudi ne odnosi samo na performance. Alfa Romeo sportski SUV i
sedan model su takođe neverovatno ekonomični u pogledu emisija i potrošnje
goriva, zahvaljujući sistemu električne kontrole deaktivacije cilindara i
funkcijom za vožnju u leru, koji su dostupni u sistemu napredne ekonomičnosti.
Za kraj, kako bi se upotpunilo vozačko iskustvo, oba modela su opremljena sa
pedalama izrađenim od čvrstog aluminijuma, koji su integralni deo upravljačkog
stuba .
Potpuno, jedinstveno
iskustvo
Alfa Romeo je stvorio zaista ekskluzivno, potpuno i vrhunsko
brend iskustvo za 216 budućih vlasnika modela Giulia Quadrifoglio NRING i
Stelvio Quadrifoglio NRING ograničene serije Nirburgring. Iskustvo počinje već
pri naručivanju, jer dolasku automobila prethodi predaja numerisanog modela proporcija
1:18. Postoji još jedno iznenađenje u automobile - kupci će u njima pronaći
paket za dobrodošlicu, koji sadrži trkačke rukavice Sparco i posebnu jaknu
softshell, sportsku torbu sa Alfa Romeo dizajnom, Quadrifoglio dugmad za
manžetne i originalnu obuću koju je proizveo Car Shoe, nosilac licence Alfa Romeo za kolekciju
Quadrifoglio.
Napravljene od kože i tehničkog tekstila, ove cipele su
inspirisane dizajnom trkačkih čizmi i koje nose simbol koji na najbolji način
simbolizuje najbolje performanse brenda Alfa Romeo. A to nije sve. Svi vlasnici
modela Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio NRING i Giulia Quadrifoglio NRING imaće
priliku da tokom 2019. godine prisustvuju kursu sportske vožnje na stazi
Nirburgring. Posebna usluga telefonskog asistenta biće dostupna kao podrška
vlasnicima modela iz serije NRING tokom njihovog Alfa Romeo iskustva.
Sertifikat autentičnosti
Pored toga, da bi se proslavilo rođenje nove ograničene
serije NRING, vlasnicima će biti izdat poseban „sertifikat autentičnosti“ koji
izdaje FCA Heritage, odsek koji promoviše čuvanje istorijata brendova
italijanske FCA Grupe. Odluka da se uz ovu posebnu
ediciju izda „sertifikat autentičnosti“, koji se inače izdaje samo za klasične
automobile, odmah im daje autentičan status „instant klasik“, svrstavajući ih
među vozila proglašena kolekcionarskim predmetima (i sigurnim investicijama)
čim dospeju na tržište, zbog svoje ekskluzivnosti, performansi i ograničene
dostupnosti. Svaki vlasnik dobiće paket sa sertifikatom autentičnosti koji
izdaje proizvođač, numerisanu pločicu-sertifikat koja odgovara broju šasije
automobila, kao i knjigu fotografija i tehničku specifikaciju.
Alfa Romeo na
Nirburgringu
Nove specijalna ograničena serija utemeljuje vezu između
brenda i ove legendarne staze. Prvu od mnogih pobeda brenda Alfa Romeo na
„zelenom paklu“ ostvario je 1932. godine Rudolf Karačiola, vozeći Gran Premio
Tipo B, koji je odneo pobedu nad druga dva modela Alfa Romeo koje su vozili
Nuvolari i Boračini. Tri godine kasnije, „leteći Mantovan“ lično bio je zvezda
uzbudljive trke vozeći Alfa Romeo Tipo B koji je bio na pragu „penzionisanja“,
pobedio je svoje protivnike još na kvalifikacijama i izvojevao nezaboravnu
pobedu u Velikoj nagradi Nemačke. To nije bila samo Formula 1. Od pedesetih,
Alfa Romeo je postao ključni takmičar u turističkoj klasi, sa modelom Giulietta
Sprint Veloce, i utvrdio je svoju dominaciju u sledećoj deceniji sa modelima
Giulia TZ, Giulia TZ2, Giulia Sprint GTA, GTA 1300 Junior i 1750-2000 GTAm,
koji su zabeležili dugu listu opštih pobeda i pobeda u klasi na vrhunskim
trkama uključujući 1000 Km, 500 Km i trku od 6 sati.
Giulia Sprint GTA takođe se pamti zbog rekordnog vremena od 9
sekundi i 59,7 stotinki koje je ostvario Andreja De Adamič, po prvi put, GT
automobil sa motorom sa manje od 1600 cc probio je barijeru od 10 minuta. Dok
su GTA modeli bili nepobedivi u svojoj klasi, Alfa Romeo učestvovao je na
Svetskom šampionatu za proizvođače automobila sa novim Tipo 33 - dve pobede
1968. i 1969. godine u klasi automobila sa motorom od 2 litra, i dve titule na
svetskom šampionatu 1975. i 1977. godine.
Godine 1975., Mercario i Lafit su osvojili sedam od osam sezonskih trka, uključujući i pobedu na Nirburgringu. Još jedna velika pobeda Alfa Romea bila je 1993. godine kada je 155 V6 TI koga je vozio Nikola Larini stigao kući kao pobednik - bez uspeha na Nirburgringu, titula DTM bila bi nepotpuna.
Komentari(0)