Alfa Romeo započeo 2023. sa rekordnim prvim tromesečjem
Alfa Romeo je završio prvo tromesečje 2023. godine sa rekordnim rezultatima! Registracije su porasle 136 odsto u Evropi, sa dupliranjem tržišnog udela u odnosu na 2022. godinu
Nakon izuzetno pozitivne 2022. godine, Alfa Romeo nastavlja sa oporavkom i ostvaruje rekordni prvi kvartal, što je rezultat čvrstog strateškog plana koji je rigorozno sproveden sa stalnim fokusom na kvalitet, sa perspektivom od 360 stepeni. Godina 2023. će biti kompleksna i puna izazova, iako je odličan komercijalni rezultat u prvom tromesečju obuhvatao jasan rast u Evropi, sa registracijama koje su se više nego udvostručile, što predstavlja povećanje od 136%. Tržišni udeo se takođe udvostručio, za više od 100%.
Što se tiče ujednačenog rasta tržišnog udela u regionu, kada
govorimo o „najboljim rezultatima“, moramo obuhvatiti podatke za zemlje kao što
su Austrija i Portugal, gde su registracije porasle za 317% odnosno 400%, čime
je tržišni udeo povećan više nego trostruko. Rezultati u ključnim zemljama kao
što su Italija, Francuska, Nemačka i Holandija su se udvostručili, a tržišni
udeo je više nego udvostručen u poređenju sa prvim tromesečjem 2022. Povećanja
broja registracija bila su sledeća: Italija 188%; Francuska 174%; Nemačka 112%;
Španija 121%; Holandija 186%.
Brojke na globalnom nivou takođe su izuzetno pozitivne, sa
porastom registracija od 64% u poređenju sa prvim tromesečjem 2022. godine.
Odlični rezultati predstavljaju jasan rast od kraja 2022. godine, što pokazuje
stabilnost komercijalnih rezultata u skladu sa konsolidovanim rezultatima u
2021. godini. Na Bliskom istoku, uzbudljivi rast se nastavlja i nakon rekordne
2022. godine. Turska se u 2022. godini pozicionirala na globalnoj sceni kao
tržište sa najbržim rastom, a obim se utrostručio u odnosu na prethodnu godinu.
Ove cifre su potvrđene u 1. tromesečju 2023, kada je u regionu zabeležen rast
od 149%, pri čemu je Turska doprinela sa 55% ukupnog rasta na Bliskom istoku.
Godina 2023. obećava velike poslovne uspehe za italijanski
brend na globalnom nivou, koji može da računa na potpuno obnovljen asortiman
zahvaljujući novim modelima Giulia i Stelvio. Ove perjanice game i stubovi
budućeg plana proizvoda brenda evoluirali su u pogledu dizajna i tehnologije i
spremni su da se pozicioniraju kao referentne tačke u svojim segmentima, baš
kao i do sad. Pored toga, Tonale je kompletirao gamu u Evropi sa verzijom Q4
Plug-In Hybrid i sprema se da prihvati uzbudljive poslovne izazove u regionima
širom sveta.
-Rezultati koje je brend ostvario u prvom tromesečju ove
godine opravdavaju rad tima i predstavljaju rezultat discipline s kojom
sprovodimo našu strategiju, koja ima dva apsolutna prioriteta: nepokolebljiv
kvalitet od 360° u svakom smislu, i stabilnost. Tim radi s istinskim osećajem
skromnosti, postižući postavljene ciljeve, što nas čini ponosnima, ali smo
svesni potrebe da nastavimo putovanje sa posvećenošću i odlučnošću po kojima se
ističemo ako želimo da ostvarimo ambiciozne ciljeve u našem planu - rekao je
Žan-Filip Imparato, glavni izvršni direktor brenda Alfa Romeo.
Komentari(0)