Šangaj - Grupa Renault otvorila novi dizajnerski centar
Dizajnerski tim Renault grupe sledi svoju strategiju međunarodnog razvoja otvaranjem dizajnerskog centra u Šangaju, koji je već šesti takav centar u svetu
Odeljenje za dizajn grupe Renault, koje ima svoje centre u Francuskoj, Rumuniji, Južnoj Koreji, Brazilu i Indiji, nastavlja sa implementacijom svoje međunarodne razvojne strategije otvaranjem novog dizajnerskog centra u Šangaju. Novi Renault Design Center Shanghai će omogućiti osmišljavanje i dizajniranje budućih Renault modela koji će direktno odgovoriti očekivanjima kineskih kupaca.
Laurens van den Acker
-Naš novi dizajnerski studio u Šangaju potpuno je u skladu sa
strategijom Renault grupe za osvajanje novih kupaca u Kini. U narednim mesecima
nameravamo da zaposlimo oko 20 domaćih dizajnera. Ovi talenti će nam pomoći
da predvidimo očekivanja kineskih kupaca. Renault Design Center Shanghai će
igrati važnu ulogu u dizajniranju budućih lokalnih modela. Takođe će
doprineti globalnim projektima Renault Grupe - rekao je Laurens van den Acker,
direktor Renault grupe za industrijski dizajn.
Dizajneri će
istraživati najnovije trendove
Renaultov dizajnerski centar u Šangaju će se baviti svim aspektima automobilskog dizajna, uključujući dizajn eksterijera i enterijera, boja i materijala, kao i dizajn UX1 i UI2.
Pozicionirani u centru Šangaja i
oslanjajući se na njegovu kreativna dinamika, dizajneri će istraživati
najnovije trendove kako bi odgovorili očekivanjima kineskih kupaca kako u
pogledu stila tako i tehnoliških
inovacija.
Dizajneri u Design Center Shanghai moći će, kao i njihove
kolege u drugim dizajnerskim centrima Grupe, da učestvuju u internim
takmičenjima koja se pripremaju za sve projekte Renault grupe.
Podrška strategiji
širenja Renault Grupe u Kini
Sve studije za buduće
projekte će imati benefit od multikulturalnog kreativnog pristupa
zahvaljujući prisutnosti 32 nacionalnosti u Odeljenju za dizajn grupe Renault.
Novi dizajn centar u Šangaju je podrška strategiji širenja Renault Grupe u Kini. Na svetskom tržištu proizvodjača automobila broj jedan od 2009. godine i četvrto po veličini tržište Groupe Renault u 2018. godini, Kina je jedan od ključnih stubova strateškog plana Drive the Future.
Komentari(0)