Arnold Švarceneger i Selma Hajek u BMW iX-u
BMW premjerno je prikazao reklamu za novi, potpuno električni model BMW iX koja je emitovana tokom spektakularnog sportskog događaja „Super Bowl 2022“
Glavne uloge pripale su legendarnim glumcima Arnoldu Švercenegeru i Selmi Hajek. Švarcenegeru je pripala uloga Zevsa, grčkog boga munja, dok Hajek glumi njegovu ženu Heru, koji su se nakon penzionisanja, sa Olimpa preseili u Palm Springs u Kaliforniji. Međutim, Zevsu je dosadila monotonija penzionerskih dana, dok se glavna junjakinja priče, Hera, potpuno prilagodila okolnostima običnog zemaljskog života.
Kako
bi vratila malo uzbuđenja u Zevsov život, Hera Zevsu poklanja novi, električni
BMW iX sa kojim se, kao bog munja, zabavlja na jedan potpuno novi način. Kraj
spota simbolično je ispraćen pesmom Endija Granta „Električna avenija“, dok
Zevs koristi svoje električne sile kako bi menjao svetla na semaforima u
zeleno.
Jens Timer
-Potpuno
električna mobilnost je u samom srcu brenda BMW - istakao je Jens Timer, viši
potpredsednik za kupce i brend u BMW AG i dodao da „nema boljeg mesta da se
iznese taj stav nego pred televizijskom publikom koja je među najbrojnijim u
svetu, gde su gledaoci prisutni jednako zbog reklama koliko i zbog utakmice. Sa
Arnoldom i Selmom u stanju smo da pokažemo svetu novi BMW iX na nezaboravan i
upečatljiv način.
Arnold Švarceneger
-Humor
je u tome što legendarni bog munja, koji bi trebalo da bude neuništiv, ima
problema sa svakodnevnom elektronikom - rekao je Švarceneger. - Tek kad mu njegova
briljantna žena pokloni potpuno električni BMW iX, Zevsa prožima moćna sila
elektriciteta i on se sasvim podmladi.
Spot
je osmislila vodeća BMW-ova kreativna agencija u SAD, Gudbi Silverstin i
partneri, a režirao ga je za Oskara dvaput nominovani režiser Brajan Bakli,
veoma cenjen zbog rada na više od 65 reklama za Super Bowl.
Selma
Hajek
-Ovo
je moja prva reklama za Super Bowl i prvi put da glumim grčku boginju - rekla
je Selma Hajek. - Sedamdeset pet procenata odluka u braku o tome kako trošiti
novac donose žene i u ovoj reklami žena je ta koja odlučuje da nabavi
odgovarajući automobil koji će vratiti njenog muža na staro. Naravno, reklama
je zabavna, ali u njoj je ujedno i element stvarne ljudske istine.
Brajan Bakli
-Režirao
sam više od 60 spotova za Super Bowl. Nikad nisam radio sa većim zvezdama od
njih dvoje - rekao je režiser Brajan Bakli. - Kad sam ugledao Švarcenegerovo
ime na scenariju, odmah sam pristao, a tek Selma, pa nema bolje glumice od nje.
Rič Silverstin
-Ovaj
čuveni godišnji događaj prevazilazi sport i ne radi se samo o utakmici za
osvajanje titule prvaka. To je kulturološki fenomen gde gledaoci još više
pažnje obraćaju u trenucima kada akcija na terenu prestane - kazao je Rič
Silverstin, suosnivač i jedan od predsednika Gudbi Silverstina i partnera. - Postoji
samo jedna osoba na planeti koja bi mogla za sebe da kaže da je Zevs, a to je
Arnold. I postoji samo jedan brend koji vredi nazvati ultimativnom mašinom za
električnu vožnju, a to je BMW. Morali smo to da prikažemo na grandiozan način.
BMW-ova poslednja Super Bowl reklama prikazana je 2015. godine za model BMW i3, koji je bio pionir elektromobilnosti, a kasnije jedan od najprodavanijih električnih vozila na svetu.
Komentari(0)