Bigster Concept - Još potpunija Dacia, ali i dalje verna sebi
Novi model Dacia Bigster Concept oličava evoluciju brenda Dacia, probijajući stakleni plafon C klase
Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia će snažno povećati efikasnost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i će proširiti ponudu. Predstavljanjem konceptnog vozila Bigster Concept, Dacia širi svoj uticaj na tržište vozila C-segmenta.
Denis Le Vot
-Dacia ostaje verna sebi, stoga nudi
pouzdana i autentična vozila koja pametnim kupcima garantuju najbolji odnos
cene i kvaliteta. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada u potpunosti ćemo
iskoristiti prednosti modularne platforme CMF-B i povećati efikasnost, konkurentnost,
kvalitet i privlačnost naših proizvoda. Imaćemo sve što nam je potrebno da
markama otvorimo vrata viših segmenata, a u tome će nam posebno pomoći
konceptno vozilo Bigster Concept - rekao je Denis Le Vot, glavni direktor marki
Dacia i Lada, povodom predstavljanja projekta Renaulution
Robustan poslovni model, jedinstven koliko i efikasan
Tokom prethodnih 15 godina, Dacia je
neprestano plasirala savremena, jednostavna i privlačna vozila. Oslanjajući se
na znanje bez premca, Dacia koristi najbolje dokazana i amortizovana tehnička
rešenja Renault Grupe i alijanse Renault Nissan Mitsubishi. Zahvaljujući
optimizovanom modelu distribucije vozila, Dacia se dokazala u 44 zemlje sa
ukupno 7 miliona prodatih vozila i brojnim bestselerima. Sandero i Duster su
već niz godina najprodavanije putničko vozilo i SUV na tržištu za privatne
kupce u Evropi.
Dacia u centru zbivanja
Dobro osluškujući trenutne potrebe
svoje generacije, Dacia je uvek u centru zbivanja. Kako bi ojačala svoju
poziciju i plasirala vozila koja ispunjavaju zahteve klijenata, a u skladu su
sa industrijom koja se menja, Dacia se oslanja na jednostavan i odmeren dizajn kako bi se smanjili troškovi razvoja
vozila, poslovnu jedinicu Dacia-Lada koju podupire globalna automobilska
grupacija uz ciljanu tehnološku podršku kako bi se povećao i iskoristio
potencijal sinergije unutar poslovne jedinice, novu,
povoljnu i izuzetno fleksibilnu Alijansinu platformu CMF-B koja omogućuje
Daciji i Ladi da smanje broj platformi (sa 4 na 1) i karoserija (sa 18 na 11) u
upotrebi, vozila zasnovana na platformi koja podržava alternativne izvore
energije i hibridne motore, u skladu sa najnovijim propisima i različitim
načinima upotrebe, ponudu konkurentnih vozila koju će ove godine obogatiti novi
i savremeni Sandero, Logan i Dacia Spring, najpristupačniji električni gradski
automobil u Evropi, dok je za 2025. godinu najavljeno predstavljanje još tri
modela, kao i na proboj u C-segment vozila konceptnim vozilom Bigster Concept.
Bigster Concept
Veran Dacijinom stilu, Bigster Concept
je prostrano i robusno vozilo koje je stvoreno za vožnju na otvorenom,
prašnjave puteve i otkrivanje nepoznatog. On je suština SUV vozila od 4,6
metara sa ni manje ni više nego suštinskim performansama. Bigster Concept je
Dacijin način da C-segment učini pristupačnim većem broju kupaca. Naime,
kupcima će biti dostupan po ceni vozila iz nižeg segmenta.
Alejandro Mesonero-Romanos
-Dacia Bigster Concept predstavlja
evoluciju marke. Esencijalan, cool i pustolovan, dokazuje da i pristupačno
vozilo može biti sasvim privlačno. Da u Daciji zaista verujemo u to najbolje
dokazuje ovaj automobil - objasnio je Alejandro Mesonero-Romanos, direktor
Dacijinog Odeljenja za dizajn.
DNK modela Bigster Concept protkan je
snažnim vrednostima marke; upravo onima koji su Daciji pomogli da zadrži
dugogodišnju vernost kupaca i sa vremenom oko sebe stvori krug istinskih
ljubitelja, jednostavnost, iskrenost i autentičnost. Dimenzije modela Dacia
Bigster Concept su istovremeno savremene i bezvremenske. Na prvi pogled daju do
znanja da je reč o robusnom vozilu. Njegove jednostavne linije ulivaju
poverenje. Nema ničeg obmanjujućeg na njemu. Kupci dobijaju ono što vide.
Izdašne spoljašnje dimenzije su obećanje izuzetno prostrane unutrašnjosti.
Svetlosni potpis u obliku slova Y sada je širi kako bi se naglasila
upečatljivost i odvažan stav SUV-a.
Tamnozelena boja naglašava pustolovni duh
Bez suvišne opreme, bez hromiranih
umetaka i dodataka u imitaciji aluminijuma, Bigster Concept je originalno
vozilo napravljeno na načelima verodostojnosti. Zato su, na primer, spoljašnje
zaštitne obloge izrađene isključivo od reciklirane plastike. Buduća perjanica
Dacijine ponude biće dostupna sa pogonom na alternativne izvore energije i
hibridnim motorima. Marka na taj način pokazuje da je spremna da se prilagodi
novim propisima i očekivanjima svojih kupaca.
Kao što dokazuje Bigster Concept, Dacia svojim kupcima pruža jednostavno, istinsko sredstvo za beg u pustolovinu, bez nepotrebnih detalja. Dacia više nego ikada oličava slobodu kretanja i predano radi na ispunjenju temeljnih potreba i želja svojih kupaca. Kupovina sa dušom. Dacia - uvek esencijalna, i sve više privlačna.
Komentari(0)