Bliski susret sa životom - Alfa Romeo u SAD pokrenuo svoju prvu globalnu reklamnu kampanju
Alfa Romeo pokreće svoju prvu globalnu komunikacionu kampanju u SAD! Alfa Romeo odabrao je SAD da pokrene „Bliski susret sa životom“, svoju prvu globalnu marketinšku kampanju
Nakon premijere na društvenim mrežama brenda, reklama će se emitovati na TV kanalima u SAD u nedelju, 24. oktobra tokom trke Formule 1, koja će se održati u Ostinu, u Teksasu, na poznatoj Stazi Amerike (COTA). Kampanja je interpretacija sredstava komunikacije brenda Alfa Romeo, ona crpi inspiraciju iz novih vrednosti i novog koncepta pripadnosti brendu, koji prevazilazi tehničke specifikacije automobila. Vožnja Alfa Romeo automobila je jedinstveno iskustvo za čula, koje ispunjava vozača dubokim emocijama. Komunikacija se više ne fokusira samo na performanse - sport ostaje u genetskom kodu brenda, ali ono što je važno su emocije inspirisane vožnjom Alfa Romeo automobila. Snažna osećanja, jedinstvena po svom intenzitetu, tipična za ljude koji vole i hrabro pristupaju životu i svim dugotrajnim vrednostima brenda Alfa Romeo.
Olivije
Fransoa
-Pokretanje naše kampanje „Bliski
susret sa životom“ za brend Alfa Romeo tokom Gran prija u SAD ovog vikenda nije
slučajno. Time pravimo omaž bogatom trkačkom nasleđu brenda koje doseže do
1910. i početaka Formule 1 1950. godine, kada je Alfa Romeo ne samo učestvovao,
već smo bili i šampion u prvoj godini, osvojivši prvo mesto sa Đuzepeom Farinom
i modelom Alfetta 158. „Bliski susret sa životom“ slavi dragoceni automobilski
pedigre koji nastavlja da se razvija i ispunjava svoje izuzetno obećanje
vozačima Alfa Romeo automobila na putu svakog dana - kaže Olivije Fransoa,
globalni direktor marketinga kompanije Stellantis.
Jean
Philippe Imparato
-Za Alfa Romeo, kampanja „Bliski
susret sa životom“ je veoma veliki korak napred ka njegovoj budućnosti kao
svetskog premijum brenda.“ Dok ostaje veran genetskom kodu brenda, koji
otelotvoruje plemeniti italijanski sportski duh još od 1910, ova reklama
svedoči o njegovom hrabrom stavu i jedinstvenoj sposobnosti da pruži
kupcima moćno iskustvo. Ovo je prvi put da koristimo jedan jezik širom sveta, u
direktnoj poruci svima koji dele vrednosti brenda Alfa Rome - rekao je Jean
Philippe Imparato, Direktor brenda Alfa Romeo.
Globalna kampanja, koja pokazuje inkluzivnu moć brenda koji može da inspiriše univerzalne emocije, koje se dele širom sveta. Vožnja automobila Alfa Romeo zato postaje svakodnevno sveobuhvatno iskustvo, u gradu ili van njega, radi uživanja ili radi prostog svakodnevnog kretanja. Ovu zanimljivu kampanju razvio je TRG (The Richards Group), nezavisna agencija iz Dalasa, a reditelj je Salomon Lighthelm, poznati reditelj koji već godinama radi sa nekim od najvećih zvezda međunarodne muzičke scene i sa nekim od najvećih premijum brendova u automobilskom svetu i izvan njega. Direktor fotografije je Danijel Buke, koji je prethodno radio na Zvuku metala, filmu nominovanom za Oskara 2021. Za muziku je odabran aranžman Vltave iz Smetanine Moje zemlje, u izvođenju Flavija Ibe.
Komentari(0)