BMW M5 najbolji na svetu
BMW M5 proglašen je automobilom sa najboljim performansama na svetu za 2018. godinu
BMW M5 proglašen je automobilom sa najboljim performansama na svetu za 2018.“, tako da je to sedmi put da BMW dobija Svetsku automobilsku nagradu od organizacije „World Car of the Year“.
U ovoj kategoriji se takmičilo
ukupno jedanaest vozila - automobili orijentisani na performanse, sa minimalnom
prodajom od 2.000 jedinica godišnje, dostupni u prodaji najmanje na dva
kontinenta od 1. januara 2017. do 31. maja 2018. godine. Selekciju i glasanje u
svim kategorijama sproveo je međunarodni žiri sačinjen od 82 vodeća automobilska
novinara iz 24 zemlje.
Do stotke za 3,4 sekunde
BMW M5 je opremljen
najnovijom verzijom motora V8 zapremine 4,4 litra sa M Twin Power Turbo tehnologijom.
Izlazna snaga od 600 KS i maksimalni obrtni moment od 750 Nm garantuju vrhunsku
propulziju i fenomenalne performanse u vožnji. V8 biturbo motor ubrzava M5 od 0
do 100 km/h za samo 3,4 sekunde.
Pogon na sva četiri točka
Novi M5 opremljen je
M-specifičnim pogonskim sistemom na sva četiri točka po imenu M xDrive. Za prenos
snage pobrinuo se novi 8-brzinski M Steptronic menjač sa sistemom Drivelogic, zajedno
sa M xDrive pogonom, to obezbeđuje da se snaga turbopunjenog motora sa velikim
brojem obrtaja savršeno prenosi na put.
BMW Grupa
Sa svoja četiri
brenda BMW, MINI, Rolls-Royce i BMW Motorrad, BMW Grupa je vodeći svetski
proizvođač vrhunskih automobila i motocikala, a pruža i vrhunske finansijske i
usluge mobilnosti. Proizvodna mreža BMW Grupe sastoji se od 30 proizvodnih i
montažnih pogona u 14 zemalja, kompanija ima globalnu mrežu prodaje u više od
140 zemalja.
Godine 2017. BMW Grupa
je prodala ukupno 2.463.500 putničkih vozila i više od 164.000 motocikala širom
sveta. Profit pre oporezivanja u finansijskoj godini 2017. iznosio je 10,655 milijardi
evra iz prihoda od 98,678 milijardi evra. Od 31. decembra 2017. godine, BMW
Grupa ima 129.932 zaposlenih.
Uspeh BMW Grupe oduvek se zasnivao na dugoročnom razmišljanju i odgovornom postupanju. Stoga je kompanija uspostavila ekološku i društvenu održivost kroz lanac vrednosti, iscrpnu proizvodnu odgovornost i jasnu predanost očuvanju resursa kao integralnom delu svoje strategije.
Komentari(0)