Continental unapređuje sigurnost svih učesnika u saobraćaju

Kompanija Continental koja se bavi novim tehnologijama razvila je Virtual A stub koji će pomoći u uklanjanju mrtvih uglova, i to uz pomoć OLED ekrana koji omogućavaju da se vidi kroz njih

    foto: Continental
    Podeli




Prednji noseći stubovi, poznati kao A stubovi, povezuju prednje staklo i početak osnove krova vozila, ali takođe predstavljaju vizuelnu prepreku vozaču. Tokom godina, A stubovi su postajali širi, kako bi se ispunili sve strožiji standardi za krovnu podlogu i poboljšala sigurnost u vozilu u slučajevima prevrtanja. Ovaj trend međutim sa druge strane povećava opsanost po pešake koji vozačima više nisu tako lako vidljivi na putu.

Karsten Michels - Continental

-Povećanje sigurnosti svih učesnika u saobraćaju, od vozača do pešaka, je motivaciona sila koja pokreće Continental tehnologije, što je slučaj i sa Virtual A stubom. Uparivanjem i primenom napredne tehnologije u vozilima, Continental je napravio rešenje koje eliminiše mrtve uglove A stuba i pomaže u povećanju bezbednosti svih onih koji se nađu na putu - kaže Karsten Michels, šef sektora Sistemi i Tehnologije kompanije Continental. Virtuelni A-stub pruža dinamičku perspektivu okruženja vozila

U nekim situacijama, u zavisnosti od širine stuba, linearna razdaljina od preko 90 centimetara može biti zaklonjena na samo 370 centimetara od stuba. Ovo se značajno povećava kako rastojanje od vozila raste. Kao rezultat toga, dizajn A stuba je važan faktor prilikom pokušaja da se poveća napredno vidno polje vozača.

Doprinosi boljoj vidljivosti

Continental Virtual A stub je dizajniran da odgovori na sve veći problem na vozilima kojima su potrebni prošireni prednji stubovi kako bi se ispunili obavezni sigurnosni testovi. Sa novim fleksibilnim OLED displejima i naprednim praćenjem glave vozača, Continental doprinosi boljoj vidljivosti.

Vozači danas ovaj problem imaju u nedostatku vidnog polja i pokušavaju da reše prilagođavanjem položaja tokom vožnje. Continental Virtual A stub prati ove pokrete pomoću unutrašnje kamere postavljene tik iznad upravljača. Istovremeno, Continental SurroundView kamera, montirana na spoljašnjosti vozila, prikazuje video snimak spoljašnjeg okruženja vozila na OLED displejima ugrađenim u A stubove. Praćenjem pokreta glave vozača uparenih sa spoljašnjom živom slikom, virtuelni A stub nudi dinamičnu perspektivu za vozača, dajući mu iskustvo više kao da gleda kroz prošireni "prozor", a ne u „live“ video.

Veća sigurnost ugroženih učesnika u saobraćaju

-Ova nova tehnologija omogućava vozaču da vidi pešake i druga vozila koja se približavaju sa leve i desne strane, što bi inače blokirao A stub - objasnio je Michels.

Napredovanjem tehnologije kamere i ekrana, Continental Virtual A stub omogućava vozaču da održi direktnu liniju vidnog polja prilikom okretanja levo ili desno, pružajući dodatnu sigurnost za bicikliste, pešake i druge ugrožene učesnike u saobraćaju.

Komentari(0)

sortiraj