Cupra predstavila novi Formentor i Leon - Stvoreni da izazovu jake emocije
Novi četvorotočkaši su redizajnirani i poboljšani da nastave priču o uspehu ovog automobilskog brenda
Nova Cupra Formentor stiže kako bi se nadovezala na veliki uspeh koji je Crossover SUV već postigao. Model Formentor je bestseler kompanije i postaje ikona brenda. Na konkurentnom tržištu A-CUV, on je bio na vrhu prodajnih lista sa 120.100 isporuka širom sveta prošle godine (+23,0 odsto u odnosu na 2022. godinu). Snažni rezultati za prvo vozilo jedinstveno dizajnirano i razvijeno za ovaj brend.
Novi Cupra Leon daje snažan karakter i u hečbek varijanti sa petoro
vrata i u Sportstourer varijanti u trenutku kada brend dostiže novu
prekretnicu. U prvom kvartalu 2024. godine Cupra je isporučila 56.600
automobila, što je povećanje od 21,4 odsto u odnosu na prvi kvartal 2023.
godine, dok je mart bio rekordni mesec za brend svih vremena sa 23.800
isporuka.
Vejn Grifits
-Cupra Formentor i Leon su bili pokretačka snaga u uspehu Brenda.
To je pristup koji je bio neverovatno uspešan sa blizu 600.000 isporučenih
automobila od lansiranja brenda 2018. godine. Novi Formentor i Leon su čista
opsesija dizajnom. Dva modela napravljena da izazovu snažne emocije i koji
jačaju izvanrednu vezu sa našim plemenom - rekao je Vejn Grifits, izvršni
direktor Cupra.
Formentor i Leon
Novi eksterijer uključuje logotip Cupra na prednjoj haubi,
podebljanu centralnu tačku na lice sa nosom ajkule koje definiše agresivan
izgled sa svojim trouglastim matričnim LED svetlima i velikim, smelim donjim
ustima. Isti trouglasti dizajn osvetljenja služi kao tačka kadriranja za
centralni Cupra logo osvetljen pozadi. Nove mat boje kao što su Centuri Bronze
ili Enceladus Grei daju još više karaktera oba automobila. Sirova emocija
spoljašnjeg dizajna ogleda se u unutrašnjosti koja kombinuje sportski karakter
i održivost sa nizom digitalnih tehnologija i izbora materijala.
Unutrašnjost nudi osećaj višeg kvaliteta, sa
novodizajniranim elementima kao što je centralna konzola. Takođe je poboljšan
novim materijalima, a istovremeno prihvata i održiviji pristup, uključujući
sedišta umotana u 73 odsto recikliranih mikrovlakana ili ekološki osvešćenu
kožu. Digitalizacija je u centru pažnje vozača. Novi i poboljšani HMI
implementiran je u digitalni kokpit iza volana, kao i u veći 12,9 inča
infotainment sistem, koji sada takođe dolazi sa retro osvetljenim klizačem. Oba
automobila imaju novi audio sistem visoke vernosti sa 12 zvučnika razvijen u
saradnji sa audio stručnjacima kompanije Sennheiser Mobiliti. Sistem isporučuje
čist prepoznatljiv Sennheiser zvuk kome veruju muzički kreativci i umetnici iz
celog sveta.
Asortiman pogonskih
agregata
Asortiman pogonskih agregata uključuje četiri različite
tehnologije - TSI (benzin), blagi hibrid (eTSI), TDI (dizel) i eHibrid (plug-in
hibrid). Nova generacija plug-in hibrida isporučuje 272 KS (200 kV), dok nudi
više od 100 km potpuno električnog dometa i sada je kompatibilna sa brzim
punjenjem (do 50 kV DC punjenjem). Ekskluzivno dostupan za Cupra Formentor i Cupra
Leon Sportstourer je nova opcija benzinskih motora (TSI), koja isporučuje 333
KS (245 kV) sa tehnologijom razdelnika obrtnog momenta i Akebono kočnicama.
Fokus prezentacije na
dizajnskoj opsesiji brenda
Svetska premijera novog Formentora i Leona predstavljala je Cupra
kao brend vođen dizajnom. Brend je najavio stvaranje Cupra Design, nove,
samostalne dizajnerske kuće. Cupra Design neće biti odgovoran samo za robu
brenda, već će raditi i sa kompanijama koje se povezuju sa filozofijom brenda
i žele da ugrade Cupra-in stil u svoje brendove. Ambicija sa Cupra Design-om je
da postane mesto za one koji žele smele, nekonvencionalne dizajne, bez obzira
na njihov proizvod ili projekat.
Sa istom opsesijom dizajna koja je zapalila novi Cupra
Formentor i Leon, brend takođe lansira dodatne novitete zajedno sa svojim
saradničkim partnerima. MAM, održivi brend nakita iz Barselone, pridružuje se Cupri
kako bi kreirao liniju koja uključuje prsten i standardne narukvice „Velcome to
the Tribe“ i ograničeno izdanje. Proizvodi su napravljeni od rutenijuma i
bakra, materijala koje Cupra koristi u dizajnu svojih vozila. da uhvati suštinu
sirove autentičnosti. I po drugi put, Cupra se udružila sa Barseloninim
studijom za dizajn osvetljenja Marset za očaravajuću Dipping Light, živopisnu
reinterpretaciju ikone lampe brenda. Događaj je prikazao ovaj jedinstveni i
ekskluzivni komad koji deli estetske vrednosti CUPRA-e da je prefinjen i
sofisticiran, ali emotivan i nekonvencionalan.
Cupra Design Opsession
„Cupra Design Opsession“ je bila jedinstvena vizuelna
predstava na Plaza de Cibeles u srcu Madrida. Cupra-ine vrednosti su
predstavljene kao nikada ranije. Lokacija je bila ispunjena velikim ekranima
koji su formirali spuštenu modnu pistu na kojoj su virtuelni modeli koji
otelotvoruju devet principa vizije brenda koji gledaju u budućnost izgledali
kako hodaju ispred publike.
Ideja iza modne piste bila je da se pojedinačno identifikuju i razumeju sastojci koji čine Cupra dizajn jedinstvenim. Da bi ilustrovali njihove lične i individualne stavove, svaki avatar je predstavljao vrednost koja čini Cupra brendom koji neki vole, ali ga ne vole svi, uključujući buntovnički duh koji dovodi u pitanje status kuo, duh plemena koji poziva vozače da budu jedan od nas; i opsesija koja podstiče brend da se svakodnevno poboljšava.
Komentari(0)