CUPRA premijerno prikazala novi digitalni svet
CUPRA pojačava svoju digitalnu strategiju promocijom interaktivne virtelne platforme. Na online konferenciji predstavljena je nova digitalna platforma i planovi strategije u budućnosti
Predstavljanje svih modela iz CUPRA porodice podržano je, lansiranjem virtuelne platforme CUPRA e-Garage in Cape Formentor, jer je cilj brenda da u skorijoj budućnosti za svoje klijente otvori potpuno novi virtuelni svet.
Razvijena u saradnji sa kompanijom Mediapro group
Razvijena je u saradnji sa kompanijom
Mediapro group u kojoj korisnici na jednostavan način mogu da kreiraju svoj
avatar i komuniciraju sa prodavcima i drugim posetiocima garaže. Ovaj digitalin
svet posvećen je isključivo CUPRA brendu, a posebno prvom, ekskluzivno
kreiranom, modelu FORMENTOR.
Posetioci će moći da komuniciraju sa
CUPRA specijalizovanim sertifikovanim Master prodavcima, specijalno obučenim da
na platformi pruže informacije svim zainteresovanim klijentima. Takođe, ova
digitalna strategija obuhvata stvaranje platforme koja će ljubiteljima muzike
pružiti čisto uživanje u koncertima svojih omiljenih umetnika.
Antonino Labate
-CUPRA je savremeni brend 21.veka koji želi da iskoristi tehnologiju kako bi emocije i ljude stavila u centar svoje strategije. Sa našim novim modelima imamo priliku da se obratimo široj publici na potpuno drugačiji način. CUPRA garaža u rtu Formentor je tek početak našeg putovanja u stvaranju novih digitalnih iskustava. Želimo da ova platforma bude centar okupljanja svih zaljubljenika u CUPRA automobile - izjavio je direktor strategije i razvoja CUPRA brenda Antonino Labate.
Komentari(0)