Cupra proslavlja treći rođendan i započinje novu eru sa modelom Born
Cupra je krenula u novu eru. Tri godine nakon lansiranja u Terramaru, Cupra počinje transformaciju kompanije u pravcu elektrifikacije
U kombinaciji sa performansama CUPRA je pored svojih šest plug-in hibridnih varijanti lansirala i prvi 100% električni model, CUPRA Born. U okviru proslave treće godišnjice kompanije, CUPRA je u viruelnoj e-Garaži predstavila svoje planove za budućnost na događaju kojem su prisustvovali mnogi ugledni gosti.
Vaine Griffiths
-CUPRA je iznenadila sve u ove tri godine i čak
nastavila da raste tokom pandemije. Ovi sjajni rezultati čine nas optimističnim
da 2021. godine radimo još više, ove godine nastojimo da udvostručimo obim
prodaje i očekujemo da ćemo znatno premašiti naš početni cilj - rekao je predsednik
CUPRE, Vaine Griffiths.
Najbrže rastuća marka
Od svog početka 2018. godine, CUPRA je premašila sva
početna očekivanja prodajom 65.000 jedinica i rastom dvocifrenom stopom. Nakon
lansiranja nove palete proizvoda i predstavljanjem svog prvog jedinstveno razvijenog modela, Formentor,
CUPRA je ubrzala svoj rast i u januaru 2021. postala je najbrže rastuća marka.
Elektrifikacija će biti ključ rasta CUPRA 2021. godine. Sa svih šest hibridnih
varijanti CUPRA Leon i CUPRA Formentor na tržištu, zajedno sa CUPRA Atecom,
brend ima za cilj da ojača svoje prisustvo u Evropi. Cilj brenda je da 50%
ukupne prodaje Formentora bude plug-in hibridna verzija.
Impuls za transformaciju
kompanije
Lansiranje modela CUPRA Born, trebalo bi da bude
impuls za transformaciju kompanije, po rečima Vaineu Griffiths.
-CUPRA Born će promeniti igru na tržištu svojim
dizajnom i performansama. Verujem da će ovo vozilo poboljšati i profitabilnost
kompanije. Pored toga, CUPRA Born će doprineti smanjenju emisije CO2 i
ispunjavanju evropskih ciljeva. Ovim automobilom nameravamo da doprinesemo
elektrifikaciji Španije i sveta i želimo da sledeća generacija bude deo ove
transformacije - kaže Vaineu Griffiths.
Nova međunarodna tržišta
CUPRA ima u planu da proširi svoju globalnu distributivnu mrežu na 800 prodajnih mesta širom sveta do kraja 2022. godine. Ovom strategijom CUPRA Born otvoriće vrata novim međunarodnim tržištima i povećati prisustvo brenda u svetu. Sa svojih 500 kilometara dometa i sportskim dizajnom, spojiće se najnaprednija tehnologija sa minimalnim uticajem na životnu sredinu, jer će neki elementi modela biti izrađeni od recikliranih plastičnih materijala. CUPRA Born će ubrzati električnu transformaciju, a u drugoj polovini godine počinje proizvodnja u fabrici u Zvickau u Nemačkoj.
Komentari(0)