Elitni sportista - Renault Megane Conquest E-Tech

Novi "francuz" je nabijen zavodničkim stavkama, unutrašnjost je visokog kvaliteta, inteligentna arhitektura stvara izuzetan prostor, sa izvanrednom udobnošću i držanjem na putu

    foto: Gordana Nikolić
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Renault Megane Conquest E-Tech je prava atleta na drumu! Oblikovan je toliko jednostavno i sa puno ljubavi da svakom ko ga prvi put vidi odmah, što bi se reklo, upada u oči. Ovaj francuski četvorotočkaš spoljašnjim dizajnom bukvalno pleni, a svojom unutrašnjosti osvaja na dodir! Ima dinamičan karakter i možemo reći da izgleda lepo za svačiji ukus, ali kada se startuje ova ljuta guja, prava automobilska zabava na drumu počinje. Snažnim karakterom spaja užitak u vožnji, udobnost, prostranost i jedinstven dizajn. Ovako se ukratko može oceniti novi Renault Megane Conquest E-Tech.

Kada je trebao da siđe sa proizvodnih traka iz Renaulta su rekli da spajanjem fluidnosti, elegancije i robusnosti u novom dizajnu, kakvim su do sada mogla da se pohvale samo vozila premium marki, novi Megane Conquest srušiće konvenciju tržišta SUV-ova u Evropi. Radi se o novosti u svetu proizvođača automobila, a ovaj novi model, koji zaokružuje Renaultovu paletu kompaktnih automobila (Megane, Kadjar i Scenic) svoje mesto pod suncem traži na tržištu SUV-ova koje beleži rast širom sveta. Hibridi pružaju izuzetan užitak u vožnji, neverovatno su lagani i vrlo osetljivi kada se vozite kroz grad, uživate u tišini potpuno električnog načina rada, štede gorivo i smanjuju emisije. Izuzetno su laki za upravljanje, kao i konvencionalni automobili. Garantuju uglađenu vožnju, bez vibracija. Sami se pune i nikada ih ne morate uključivati u "šteker". Upravo se sve ovo može osetiti i doživeti u novom Renault Megane Conquest E-Tech četvorotočkašu.

Odlične dimenzije vozila

Novi Renault Megane Conquest E-Tech dugačak je 4,56 metara, širok je 1,89, a u visinu se proteže na finih 1,57 metara. Međuosovinski razmak je 2,72 metra. Ima prostranost koja mu je potrebna da postavi svoj novi status kao glavno porodično vozilo, jer ima velikodušnih 480 litara prtljažnog prostora. Kada se zadnja klupa obori ova momčina je izuzetno velikodušna, tada se prtljažni prostor penje na odličnih 1.236 litara. Što bi se reklo - “kao kuća”!

Novi hibridni motori

Modernog četvorotočkaša francuskog proizvođača automobila pokreću novi hibridni motori koji čine jedinstvenu ponudu u segmentu - E-TECH Hibrid snage 140 KS, kao i 1,3-litarski TCe 140 i TCe 160 sa 12 V mikrohibridnim pogonom. Tehnologija E-TECH hibrida, koji već pokreću Clio, Captur i Megane, je Renaultova inovacija nastala na osnovu iskustva stečenog na električnim vozilima i bolidima Formule 1, a tokom čijeg razvoja je prijavljeno 150 patenata. Pored hibridnih motora u ponudi su i klasični motori sa unutrašnjim sagorevanjem 140 TCe EDC i 160 TCe EDC.

Performanse bez premca

Na testu nedavno se našao ovaj model sa hibridnim pogonom - 1.6 litarski sa ukupnom snagom sistema od 145 KS. E-TECH hibridni sistem vožnje kombinuje motor sa unutrašnjim sagorevanjem, dva električna motora i bateriju. Opremljen je fantastičnim automatskim menjačem, a ovo hibridno vozilo je efikasno i pametno u pogledu upravljanja energijom. Sa njim se još veće distance prelaze u potpuno električnom režimu! Renault automobili su opremljeni automatskim menjačem uparenim sa elektromotorom koji može da isporuči optimalan obrtni momenat od trenutka pokretanja vozila. Oslobođeni potrebe da menjaju brzine, vozači mogu da budu usredsređeni na put ispred sebe.

Pored toga, vozač i putnici mogu da putuju uz potpunu udobnost sa savršeno tihim elektromotorima koji proizvode nula vibracija za razliku od motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Već od svog potpuno električnog pokretanja, hibridno vozilo osvaja prijatnom vožnjom i efikasnošću. Električna tehnologija u E-TECH modelima nudi dinamičniji zamah i potpuno električnu vožnju do 80 odsto vremena. Treba reći da su Renaultova električna vozila dizajnirana da pruže optimalne performanse. Zahvaljujući bržem obrtanju elektromotora i automatskom menjaču koji sam menja brzine vozači mogu u potpunosti da dožive dinamičan zamah i prilikom pokretanja i prilikom ubrzanja. Baterija se puni automatski, dok vozite zahvaljujući sistemu regenerativnog kočenja, nema potrebe za utičnicama i kablovima. Za još više slobode, aktivirajte "B" (Brake) režim. Čim podignete nogu sa papučice gasa, vaše vozilo usporava do skoro potpunog zaustavljanja, obnavljajući na taj način što veću količinu električne energije.

Do stotke za deset sekundi

Do stotke ovaj četvorotočkaš je izuzetno poletan, pa tako do nje stiže uz pun gas za deset sekundi. Ono što je svakako najbitnije, jeste njegova potrošnja. Baterija je postavljena ispod zadnje klupe i zahvaljujući njoj u gradskoj vožnji ona je svedena gotovo do minimuma - 5,3 litara benzina na pređenih 100 kilometara. Maksimalnu brzinu razvija 175 km/h.

U urbanoj sredini na električni pogon

Megane Conquest E-Tech hibrid daje energiju vašem svakodnevnom životu, kažu u Renaultu! Ovaj model se može voziti po gradu u potpuno električnom režimu do 80 odsto vremena koristeći inovativnu tehnologiju moto sporta. Uživanje u tišini i udobnosti uz istovremeno smanjenje CO2 emisija i smanjite potrošnju goriva do 40 odsto u poređenju sa ekvivalentnim benzinskim motorom je zagarantovano.

Unutrašnjost bogata tehnologijom

Njegova lepa i jednostvana spoljašnja linija, prenosi se i na njegovu unutrašnjost, koja je više nego komforna. Stilizovana spoljašnjost se uklapa sa unutrašnjim ambijentom - crni enterijer, E-Tech znak i detalji u toploj titanijum boji na upravljaču, sedištima i instrument-tabli. Elegancija je prisutna iz svakog ugla. Kompletna instrument tabla je jednostavna i lako pregledna. Vozaču se sve komande bukvalno nalaze na dohvat ruke. Uz dva digitalna ekrana, među najvećima u klasi, vozačevo mesto je opremljeno bogatom tehnologijom koja stavlja naglasak na kvalitet i udobnost. Ima brojne prostore za odlaganje, sedišta srednje visine omogućavaju pristup i vidljivost, kao i povećani unutrašnji prostor koji nudi više mesta za kolena. Najveći užitak u kabini može se osetiti i pod prstima jer je od prvoklasnih materijala. Ergonomska centralna komandna tabla je skoro pa savršena.

Kod ovog četvorotočkaša centralnim delom table dominira veliki Easy Link multimedijalni ekran osetljiv na dodir na kojem se nalazi sve ono što je neophodno da vozaču olakša putovanje, bilo ono na kratke ili duže relacije. Imate potpunu kontrolu u modernoj kabini opremljenoj pametnim, povezanim funkcijama. Ekran ima dijagonalu od 9,3 inča i izuzetno je pregledan. Na raspolaganju je da uvek pomogne vozaču i pri velikim brzinama, što je izuzetno dobro zbog bezbednosti u saobraćaju. U svakom trenutku pruža informacije o napunjenosti baterije. Prilagodljivi ekran koji se nalazi iza volana veličine je 10,2 inča koji u svakom trenutku daje podatke o vozilu I njegovoj vožnji. Bose premijum sistem će u svakom trenutku muzičke tonove pretvoriti u malu dvoranu gde se može uživati u svakom tonu.

Sedišta su izuzetno udobna kako napred tako i na zadnjoj klupi vozila. Vozač uživa u svakom centimetru i ima svoju prostranost, kao i suvozač. Zadnja klupa nije tesna i mogu se smestiti putnici i malo nešto preko 190 centimetara, bez guranja. Kao što smo rekli, elegantne linije i jedinstveni profil čine novi Renault Megane Conquest pravim porodičnim SUV-om. Vrlo je prostran i udoban i omogućava jednostavno postavljanje dečijih sedišta na zadnja sedišta. Sa svojom modernom kabinom, jednostavnim komandama na komandnoj tabli, prostranim putničkim prostorom i velikim prtljažnikom, Megane Conquest vas poziva da zakoračite u ergonomski, prilagodljivi enterijer. Sa automatskom elektronskom parkirnom kočnicom, indukcionim punjačem i pametnim prtljažnim prostorom, Megane Conquest nudi savršenu kombinaciju udobnosti i ergonomije tako da možete da putujete u optimalnim uslovima.

Više udobnosti i sigurnosti

Novi Renault Megane Conquest je opremljen najnovijom generacijom sistema za pomoć u vožnji. Ovi sistemi uključuju sistem za pomoć u vožnji auto-putem i u saobraćajnim gužvama, prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje na mrtvi ugao, upozorenje na izlazak iz vozne trake i sistem za održavanje vozila u saobraćajnoj traci. Svi ovi sistemi su garancija sigurnije i opuštenije vožnje. Na primer, kada aktivni sistem kočenja u nuždi otkrije bicikliste ili pešake, upozorava vozača na opasnu situaciju i aktivira kočnice ako vozač ne reaguje na vreme.

Još jedan od faktora koji utiču na sigurnost je povećana vidljivost ostvarena uz pomoć kamere od 360°, serijskih Full LED prednjih svetala, automatskog uključivanja svetala i samozatamnjujućeg unutrašnjeg retrovizora. Nezavisno od vremenskih uslova, danju ili noću, prilikom preticanja ili prestrojavanja, u vožnji gradom ili prilikom parkiranja, ove tehnologije za pomoć u vožnji su u službi veće sigurnosti za svakoga i opuštenije vožnje, a istovremeno smanjuju rizik od opasnih situacija, bilo da ste vozač, putnik ili učesnik u saobraćaju izvan vozila.

Inspirisan automobilskim trkama

Njegova spoljašnjost je, možemo reći, skoro pa jedinstvena. Jednostavne i glatke linije “kreću” se preko celog vozila. Aerodinamičan prednji spojler, inspirisan automobiliskim trkama, dnevna full LED svetla u obliku slova C, sjajno crni umeci i specijalni naplaci, kao i dvostruki izlaz izduvne cevi na zadnjem delu dodatno naglašava dimaničan karakter Megana Conquest. Na zadnjem delu vozila ističe se spojler koji upotpunjuje sportski izgled. Ima prefinjen izgled, a linija krova upotpunjuje kompletan užitak za oko prolaznika. Sportski izgled profila naglašen je širokim okvirima točkova koji naglašavaju širi stav vozila, dok su na zadnjoj strani LED svetla i zadnje vetrobransko staklo široko razmaknuti dajući snažan, dinamičan i mišićav izgled vozilu.

Osvojio pet zvezdica na Euro NCAP

Jedinstvenim hibridnim konceptom novi Renault Megane Conquest ruši konvencije, ali ne pristaje na kompromise u pogledu sigurnosti! Na testiranjima sigurnosti Euro NCAP osvojio je 5 zvezdica! Zahvaljujući najvišem nivou zaštite putnika i drugih učesnika u saobraćaju ovaj sportski, hibridni i prostrani SUV je jedno od najsigurnijih vozila na tržištu, čime potvrđuje Renaultovu predanost sigurnosti automobila i njegovo iskustvo u tom području. Osvajanjem maksimalnih 5 zvezdica na testiranju Euro NCAP-a novi Renault Megane Conquest je ušao u krug najsigurnijih vozila na tržištu.

Zaštita putnika na prvom mestu

Novi Renault Megane Conquest je konstruisan na modularnoj platformi CMF-B, isto kao i Captur. To znači da se odlikuje optimizovanom strukturom karoserije, redizajniranim sedištima i zatezačima sigurnosnih pojaseva sa pirotehničkim predzatezačima i ograničivačima opterećenja za optimalnu potporu za sve putnike. Renault je uz to i ambasador tehnologije Fix4sure za sprečavanje podvlačenja tela ispod sigurnosnog pojasa.

Cena od 29.190 evra

Novi Renault Megane Conquest kod nas se prodaje od 29.190 do 37.690 evra. Za kraj treba reći da inovativnom E-TECH hibridnom tehnologijom, Megane Conquest E-Tech hibrid vam nudi neverovatan užitak u vožnji i odličnu energetsku efikasnost. Inspirisan svetom moto sporta, njegov hibridni pogonski sklop sa sistemom samopunjenja nudi savršenu kombinaciju uštede troškova, performansi i efikasnosti.

LIČNA KARTA

Zapremina 1.6

Ukupna snaga 145 KS

Elektromotor 1 - 71 KS

Elektromotor 2 - 49 KS

Baterija 1.2 kWh

Ubrzanje 10 sekundi

Potrošnja 5,3l

Maksimalna brzina 175 km/h

Cena od 29.190 do 37.690 evra

Komentari(0)

sortiraj