Elitni sportista - Renault Megane Conquest E-Tech
Novi "francuz" je nabijen zavodničkim stavkama, unutrašnjost je visokog kvaliteta, inteligentna arhitektura stvara izuzetan prostor, sa izvanrednom udobnošću i držanjem na putu
Renault Megane Conquest E-Tech je prava atleta na drumu! Oblikovan je toliko jednostavno i sa puno ljubavi da svakom ko ga prvi put vidi odmah, što bi se reklo, upada u oči. Ovaj francuski četvorotočkaš spoljašnjim dizajnom bukvalno pleni, a svojom unutrašnjosti osvaja na dodir! Ima dinamičan karakter i možemo reći da izgleda lepo za svačiji ukus, ali kada se startuje ova ljuta guja, prava automobilska zabava na drumu počinje. Snažnim karakterom spaja užitak u vožnji, udobnost, prostranost i jedinstven dizajn. Ovako se ukratko može oceniti novi Renault Megane Conquest E-Tech.
Kada je trebao da siđe sa proizvodnih traka iz Renaulta su
rekli da spajanjem fluidnosti, elegancije i robusnosti u novom dizajnu, kakvim
su do sada mogla da se pohvale samo vozila premium marki, novi Megane Conquest srušiće
konvenciju tržišta SUV-ova u Evropi. Radi se o novosti u svetu proizvođača
automobila, a ovaj novi model, koji zaokružuje Renaultovu paletu kompaktnih
automobila (Megane, Kadjar i Scenic) svoje mesto pod suncem traži na tržištu
SUV-ova koje beleži rast širom sveta. Hibridi pružaju izuzetan užitak u vožnji,
neverovatno su lagani i vrlo osetljivi kada se vozite kroz grad, uživate u
tišini potpuno električnog načina rada, štede gorivo i smanjuju emisije.
Izuzetno su laki za upravljanje, kao i konvencionalni automobili. Garantuju
uglađenu vožnju, bez vibracija. Sami se pune i nikada ih ne morate uključivati
u "šteker". Upravo se sve ovo može osetiti i doživeti u novom Renault
Megane Conquest E-Tech četvorotočkašu.
Odlične dimenzije
vozila
Novi Renault Megane Conquest E-Tech dugačak je 4,56 metara,
širok je 1,89, a u visinu se proteže na
finih 1,57 metara. Međuosovinski razmak je 2,72 metra. Ima prostranost koja mu
je potrebna da postavi svoj novi status kao glavno porodično vozilo, jer ima
velikodušnih 480 litara prtljažnog prostora. Kada se zadnja klupa obori ova
momčina je izuzetno velikodušna, tada se prtljažni prostor penje na odličnih
1.236 litara. Što bi se reklo - “kao kuća”!
Novi hibridni motori
Modernog četvorotočkaša francuskog proizvođača automobila
pokreću novi hibridni motori koji čine jedinstvenu ponudu u segmentu - E-TECH
Hibrid snage 140 KS, kao i 1,3-litarski TCe 140 i TCe 160 sa 12 V
mikrohibridnim pogonom. Tehnologija E-TECH hibrida, koji već pokreću Clio,
Captur i Megane, je Renaultova inovacija nastala na osnovu iskustva stečenog na
električnim vozilima i bolidima Formule 1, a tokom čijeg razvoja je prijavljeno
150 patenata. Pored hibridnih motora u ponudi su i klasični motori sa
unutrašnjim sagorevanjem 140 TCe EDC i 160 TCe EDC.
Performanse bez premca
Na testu nedavno se našao ovaj model sa hibridnim pogonom - 1.6
litarski sa ukupnom snagom sistema od 145 KS. E-TECH hibridni sistem vožnje
kombinuje motor sa unutrašnjim sagorevanjem, dva električna motora i bateriju.
Opremljen je fantastičnim automatskim menjačem, a ovo hibridno vozilo je efikasno
i pametno u pogledu upravljanja energijom. Sa njim se još veće distance prelaze
u potpuno električnom režimu! Renault automobili su opremljeni automatskim
menjačem uparenim sa elektromotorom koji može da isporuči optimalan obrtni
momenat od trenutka pokretanja vozila. Oslobođeni potrebe da menjaju brzine,
vozači mogu da budu usredsređeni na put ispred sebe.
Pored toga, vozač i putnici mogu da putuju uz potpunu
udobnost sa savršeno tihim elektromotorima koji proizvode nula vibracija za
razliku od motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Već od svog potpuno električnog
pokretanja, hibridno vozilo osvaja prijatnom vožnjom i efikasnošću. Električna
tehnologija u E-TECH modelima nudi dinamičniji zamah i potpuno električnu
vožnju do 80 odsto vremena. Treba reći da su Renaultova električna vozila dizajnirana
da pruže optimalne performanse. Zahvaljujući bržem obrtanju elektromotora i
automatskom menjaču koji sam menja brzine vozači mogu u potpunosti da dožive
dinamičan zamah i prilikom pokretanja i prilikom ubrzanja. Baterija se puni
automatski, dok vozite zahvaljujući sistemu regenerativnog kočenja, nema
potrebe za utičnicama i kablovima. Za još više slobode, aktivirajte
"B" (Brake) režim. Čim podignete nogu sa papučice gasa, vaše vozilo
usporava do skoro potpunog zaustavljanja, obnavljajući na taj način što veću
količinu električne energije.
Do stotke za deset
sekundi
Do stotke ovaj četvorotočkaš je izuzetno poletan, pa tako do
nje stiže uz pun gas za deset sekundi. Ono što je svakako najbitnije, jeste
njegova potrošnja. Baterija je postavljena ispod zadnje klupe i zahvaljujući
njoj u gradskoj vožnji ona je svedena gotovo do minimuma - 5,3 litara benzina
na pređenih 100 kilometara. Maksimalnu brzinu
razvija 175 km/h.
U urbanoj sredini na
električni pogon
Megane Conquest E-Tech hibrid daje energiju vašem
svakodnevnom životu, kažu u Renaultu! Ovaj model se može voziti po gradu u
potpuno električnom režimu do 80 odsto vremena koristeći inovativnu tehnologiju
moto sporta. Uživanje u tišini i udobnosti uz istovremeno smanjenje CO2 emisija
i smanjite potrošnju goriva do 40 odsto u poređenju sa ekvivalentnim benzinskim
motorom je zagarantovano.
Unutrašnjost bogata
tehnologijom
Njegova lepa i jednostvana spoljašnja linija, prenosi se i na
njegovu unutrašnjost, koja je više nego komforna. Stilizovana spoljašnjost se
uklapa sa unutrašnjim ambijentom - crni enterijer, E-Tech znak i detalji u
toploj titanijum boji na upravljaču, sedištima i instrument-tabli. Elegancija
je prisutna iz svakog ugla. Kompletna instrument tabla je jednostavna i lako
pregledna. Vozaču se sve komande bukvalno nalaze na dohvat ruke. Uz dva
digitalna ekrana, među najvećima u klasi, vozačevo mesto je opremljeno bogatom
tehnologijom koja stavlja naglasak na kvalitet i udobnost. Ima brojne prostore
za odlaganje, sedišta srednje visine omogućavaju pristup i vidljivost, kao i
povećani unutrašnji prostor koji nudi više mesta za kolena. Najveći užitak u
kabini može se osetiti i pod prstima jer je od prvoklasnih materijala. Ergonomska
centralna komandna tabla je skoro pa savršena.
Kod ovog četvorotočkaša centralnim delom table dominira
veliki Easy Link multimedijalni ekran osetljiv na dodir na kojem se nalazi sve
ono što je neophodno da vozaču olakša putovanje, bilo ono na kratke ili duže
relacije. Imate potpunu kontrolu u modernoj kabini opremljenoj pametnim,
povezanim funkcijama. Ekran ima dijagonalu od 9,3 inča i izuzetno je pregledan.
Na raspolaganju je da uvek pomogne vozaču i pri velikim brzinama, što je
izuzetno dobro zbog bezbednosti u saobraćaju. U svakom trenutku pruža informacije
o napunjenosti baterije. Prilagodljivi ekran koji se nalazi iza volana veličine
je 10,2 inča koji u svakom trenutku daje podatke o vozilu I njegovoj vožnji.
Bose premijum sistem će u svakom trenutku muzičke tonove pretvoriti u malu
dvoranu gde se može uživati u svakom tonu.
Sedišta su izuzetno udobna kako napred tako i na zadnjoj
klupi vozila. Vozač uživa u svakom centimetru i ima svoju prostranost, kao i
suvozač. Zadnja klupa nije tesna i mogu se smestiti putnici i malo nešto preko
190 centimetara, bez guranja. Kao što smo rekli, elegantne linije i jedinstveni
profil čine novi Renault Megane Conquest pravim porodičnim SUV-om. Vrlo je
prostran i udoban i omogućava jednostavno postavljanje dečijih sedišta na
zadnja sedišta. Sa svojom modernom kabinom, jednostavnim komandama na komandnoj
tabli, prostranim putničkim prostorom i velikim prtljažnikom, Megane Conquest
vas poziva da zakoračite u ergonomski, prilagodljivi enterijer. Sa automatskom
elektronskom parkirnom kočnicom, indukcionim punjačem i pametnim prtljažnim
prostorom, Megane Conquest nudi savršenu kombinaciju udobnosti i ergonomije
tako da možete da putujete u optimalnim uslovima.
Više udobnosti i
sigurnosti
Novi Renault Megane Conquest je opremljen najnovijom
generacijom sistema za pomoć u vožnji. Ovi sistemi uključuju sistem za pomoć u
vožnji auto-putem i u saobraćajnim gužvama, prepoznavanje saobraćajnih znakova,
upozorenje na mrtvi ugao, upozorenje na izlazak iz vozne trake i sistem za
održavanje vozila u saobraćajnoj traci. Svi ovi sistemi su garancija sigurnije
i opuštenije vožnje. Na primer, kada aktivni sistem kočenja u nuždi otkrije
bicikliste ili pešake, upozorava vozača na opasnu situaciju i aktivira kočnice
ako vozač ne reaguje na vreme.
Još jedan od faktora koji utiču na sigurnost je povećana vidljivost
ostvarena uz pomoć kamere od 360°, serijskih Full LED prednjih svetala,
automatskog uključivanja svetala i samozatamnjujućeg unutrašnjeg retrovizora.
Nezavisno od vremenskih uslova, danju ili noću, prilikom preticanja ili
prestrojavanja, u vožnji gradom ili prilikom parkiranja, ove tehnologije za
pomoć u vožnji su u službi veće sigurnosti za svakoga i opuštenije vožnje, a
istovremeno smanjuju rizik od opasnih situacija, bilo da ste vozač, putnik ili
učesnik u saobraćaju izvan vozila.
Inspirisan automobilskim
trkama
Njegova spoljašnjost je, možemo reći, skoro pa jedinstvena.
Jednostavne i glatke linije “kreću” se preko celog vozila. Aerodinamičan
prednji spojler, inspirisan automobiliskim trkama, dnevna full LED svetla u
obliku slova C, sjajno crni umeci i specijalni naplaci, kao i dvostruki izlaz
izduvne cevi na zadnjem delu dodatno naglašava dimaničan karakter Megana
Conquest. Na zadnjem delu vozila ističe se spojler koji upotpunjuje sportski
izgled. Ima prefinjen izgled, a linija krova upotpunjuje kompletan užitak za
oko prolaznika. Sportski izgled profila naglašen je širokim okvirima točkova koji
naglašavaju širi stav vozila, dok su na zadnjoj strani LED svetla i zadnje
vetrobransko staklo široko razmaknuti dajući snažan, dinamičan i mišićav izgled
vozilu.
Osvojio pet zvezdica na
Euro NCAP
Jedinstvenim hibridnim konceptom novi Renault Megane Conquest
ruši konvencije, ali ne pristaje na kompromise u pogledu sigurnosti! Na
testiranjima sigurnosti Euro NCAP osvojio je 5 zvezdica! Zahvaljujući najvišem
nivou zaštite putnika i drugih učesnika u saobraćaju ovaj sportski, hibridni i
prostrani SUV je jedno od najsigurnijih vozila na tržištu, čime potvrđuje
Renaultovu predanost sigurnosti automobila i njegovo iskustvo u tom području.
Osvajanjem maksimalnih 5 zvezdica na testiranju Euro NCAP-a novi Renault Megane
Conquest je ušao u krug najsigurnijih vozila na tržištu.
Zaštita putnika na
prvom mestu
Novi Renault Megane Conquest je konstruisan na modularnoj
platformi CMF-B, isto kao i Captur. To znači da se odlikuje optimizovanom
strukturom karoserije, redizajniranim sedištima i zatezačima sigurnosnih
pojaseva sa pirotehničkim predzatezačima i ograničivačima opterećenja za
optimalnu potporu za sve putnike. Renault je uz to i ambasador tehnologije
Fix4sure za sprečavanje podvlačenja tela ispod sigurnosnog pojasa.
Cena od 29.190 evra
Novi Renault Megane Conquest kod nas se prodaje od 29.190 do
37.690 evra. Za kraj treba reći da inovativnom E-TECH hibridnom tehnologijom,
Megane Conquest E-Tech hibrid vam nudi neverovatan užitak u vožnji i odličnu
energetsku efikasnost. Inspirisan svetom moto sporta, njegov hibridni pogonski
sklop sa sistemom samopunjenja nudi savršenu kombinaciju uštede troškova,
performansi i efikasnosti.
LIČNA KARTA
Zapremina 1.6
Ukupna snaga 145 KS
Elektromotor 1 - 71 KS
Elektromotor 2 - 49 KS
Baterija 1.2 kWh
Ubrzanje 10 sekundi
Potrošnja 5,3l
Maksimalna brzina 175
km/h
Cena od 29.190 do 37.690 evra
Komentari(0)