Ženeva videla novi Renault Clio
Peta generacija jednog od najpopularnijih modela B-segmenta stigao je u Ženevu. Pored mnogobrojnih noviteta na Salonu automobila duge aplauze pobrao je upravo novi francuski četvorotočkaš
Renault je u Ženevi predstavio petu generaciju modela Clio. Najlepšu i najatraktivniju do sada. Ono što treba prvo reći jeste da njegova unutrašnjosti donosi poplavu iznenađenja. Unapređena je kako tehnološki tako i dizajnerski. Potpuno nova i jako lepa instrument tabla je digitalizovana.
Pored atraktivanog dizajna, novi Clio ima bolji izbor
materijala, upakovan je sa najmodernijom i najnovijom tehnologijom, opremljen
je ekranom osetljivim na dodir od 7 do 10 inča, što možemo reći da je najbolja
ponuda u gradskoj klasi vozila. Dominira centralnom konzolom, a ispod samog
displeja nalaze se “točkići” za klima uređaj. Menjač je podignut ka centralnoj
konzoli i svakako je jedna od lepših novina u kabini. Upravljač standardan za
ovu marku automobila.
Spoljašnji dizajn
osvaja na prvi pogled
Dizajn spoljašnjosti pleni isto kao i njegova unutrašnjost. Peta
generacija Clia vizualno se ugledao na aktuelni model Megan, a pojedini
elementi poput ručice sakrivene su u oknu na zadnjim vratima. Prednji deo
vozila sada izgleda agresivnije i “mišićavije”, a njegovu svežu liniju ističu
dnevna led svetla koja su u obliku slova C. Otvori za vazduh na braniku su sada
veći, a hauba je za razliku od Clia 4 izvajana u tri vertikalne linije.
Povećan prtljažni
prostor
Od svog prethodnika ima veći prtljažni prostor za 91, pa sada
ukupno iznosi 391 litar. U vozilu ima 26 litara prostora za odlaganje sitnica.
Od prethodnog modela je neznatno manji, a lakši je za oko dvadesetak kilograma.
Aerodinamika vozila je unapređena jer je novi Clio 30 milimetara niži i 15
kraći.
Ispod haube će se nalaziti novi 1,5 litarski Blue dCi agregat
od 85 KS, a jača verzija je od 115 KS. Što se tiče benzinskog agregata Clio
dolazi sa 1.0 litarskim SCe motorom od 65 i 75 KS, kao i jednolitarski TCe od
100 i 130 KS. Agregati će biti upareni sa petostepenim manuelnim, CVT i
automatskim sedmostepenim menjačem i duplim kvačilom.
Novi hibrid od 2020.
godine
Novost je svakako i Plug-in hibridni Renault Clio koji će na svetsko tržište doći sredinom 2020. godine. Novi hibrid nazvan je E-Tech i kombinuje 1,6 benzinski agregat sa dva elektromotora, kao i baterijom kapaciteta 1,2 kWh. Renault će kupcima ponuditi i novi sportski paket opreme RS Line, koji menja dosadašnji GT-Line.
Fotografije
Ivana Mitrović
Komentari(0)