F-Pace električni hibrid sada sa 20 procenata većim dometom
Jaguar F-PACE sada je uverljiviji nego ikada sa bogatijim specifikacijama, pojednostavljenom linijom modela i većim dometom uz plug-in električni hibrid P400e
Kako najavljuje proizvođač, kod ovog modela poboljšan je i sistem za informisanje i zabavu! U modelnoj godini 2024, P400e nastavlja da predvodi kolekciju elektrifikovanih pogonskih sklopova F-PACE, ali sada sa većim paketom litijum-jonskih baterija koji se sastoji od devet umesto osam modula, što povećava kapacitet skladištenja energije na 19,2 kWh. Time se povećava domet samo na električni pogon sa 53 km (33 milje) na najviše 65 km (40 milja), što je povećanje za više od 20 procenata. Takođe, tim unapređenjem smanjuju se emisije CO2 i potrošnja goriva, koje sada iznose samo 37 g/km odnosno do 1,6 litara/100 km (prema WLTP TEL-u).
Izlazna kombinovana snaga pogonskog sklopa P400e od
404 KS i okretnog momenta od 640 Nm omogućava ubrzanje 0–100 km/h za samo 5,3
sekunde. P400e već sada pokriva više od desetine
globalne prodaje F-PACE-a, a u zemljama poput Holandije, u kojima su
elektrifikovana vozila najpopularnija, očekuje se da će ovaj udeo dosegnuti čak
98 procenata. Svi kupci F-PACE-a širom sveta imaju pogodnosti od
pojednostavljenog, fokusiranijeg asortimana modela. Više se ne nude vozila koja
nisu R-Dynamic, čime se pojednostavljuje ponuda za kupce, a istovremeno pružaju
poboljšane specifikacije.
Filip Koen
Modeli R-Dynamic S, SE i HSE opremljeni su točkovima
od 19, 20 odnosno 21 inča, koji se nude u izboru kao Diamond Turned ili sa
crnim završnim slojem (svi dostupni sa opcionim gumama sa samozaptivanjem), dok
400 SPORT sada ima 22-inčne kovane točkove – Style 1020 u Sjajno srebrnoj sa
završnim slojem Diamond Turned i kontrastnim umecima (zavisno od tržišta).
Središnje kape sada su na svima crne i srebrne umesto pređašnjih crvenih i
srebrnih.
Samouveren i
dinamičan
Samouveren, dinamičan stav F-PACE-a još je više
naglašen paketom Black – koji je sada standard uz sve modele od R-Dynamic SE do
SVR – u kojem je sada sjajno crni završni sloj primenjen na poklopce bočnih
retrovizora, kao i na rešetku, okvir rešetke, okvire prozora, otvore za
ventilaciju u branicima, zadnju masku i zadnje oznake. Još jedna suptilna
promena je oznaka R-Dynamic na rešetki, sada u novoj dimenziji crne i sive
umesto crvene i zelene.
Luksuzna i
prostrana unutrašnjost
Luksuzna, prostrana unutrašnjost sada sadrži više
tehnologije nego ikada pre. R-Dynamic S dobija novi TFT digitalni vozačev ekran
i nudi konfiguraciju sa dva okretna dugmeta i izborom medija ili navigacije na
središnjoj tabli, dok je bežično punjenje uređaja standard uz R-Dynamic SE.
Svaki model u liniji F-PACE ima brzi, intuitivni sistem za informisanje i
zabavu Pivi Pro, koji nudi besprekorno povezivanje putem bežičnih aplikacija Apple
CarPlay®, Wireless Android Auto™, i navigacije what3words. Pivi Pro – zajedno
sa drugim sistemima u celom vozilu – uvek je ažuran zahvaljujući bežičnim
ažuriranjima softvera. Linija F-PACE za modelnu 2024. godinu obuhvata:
R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT i SVR (zavisno od tržišta).
F-PACE SVR je vrhunac Jaguarovih SUV-ova visokih performansi. Pokreće ga
isključivo Jaguarov 5,0-litarski superpunjeni benzinski V8 motor od 550 KS,
koji je sposoban da postigne ubrzanje od 0 do 100 km/h za4,0 sekundi (0–60 mph
za 3,8 sekundi) i može da postigne najveću brzinu od 286 km/h (178 mph).
Globalna ponuda pogonskih sklopova obuhvata četvorocilindrične benzinske PHEV od 404 KS, četvorocilindrične benzinske od 250 KS, četvorocilindrične dizelske od 163 KS i 204 KS MHEV, šestocilindrične dizelske MHEV od 300 KS, šestocilindrične benzinske MHEV od 400 KS i benzinske motore V8 od 550 KS (zavisno od tržišta), a svi se izrađuju u Jaguar Land Roverovom centru za proizvodnju motora u Vulverhemptonu, UK. Svi modeli F-PACE odlikuju se inteligentnim pogonom na sve točkove i automatskim prenosom od osam stepena, a uz luksuz i prefinjenost svaki od njih pruža idealnu uravnoteženost performansi, okretnosti i odziva koju vozači očekuju od Jaguara.
Komentari(0)