Fiat - Cela gama je (RED)

Partnerstvo brenda Fiat sa organizacijom (RED) se nastavlja! Novi Tipo (RED) i nova Panda RED pridružuju se porodici 500 (RED) predstavljenoj prošlog septembra

    foto: FCA
    Podeli




Fiat nastavlja svoje putovanje ka održivosti, sa društvenom posvećenošću da napravi doprinos boljoj budućnosti, što omogućava partnerstvo sa (RED), organizacijom koja se bori protiv pandemija širom sveta već 15 godina. Fiat tumači, predstavlja i izražava vrednosti italijanskog „dolce vita“ duha, borba protiv pandemija je u skladu sa tim vrednostima. Međutim, nema „dolce vite“ za vreme COVID-19. Partnerstvo između brenda Fiat i organizacije (RED) je sada osnaženo proširenom Fiat RED gamom, koja takođe umnožava prilike za širenje poruka zajedničke društvene angažovanosti i poziva na preuzimanje aktivne uloge u ovom putovanju ka boljoj budućnosti.

U skladu sa borbom protiv pandemije, Fiat namerava da pruži više direktnih rešenja u automobilu kako bi se lakše održavala higijena:

-Svi Fiat (RED) modeli opremljeni su vazdušnim filterom za kabinu u okviru sistema za klimatizaciju, koji je tretiran biocidnom supstancom sa vrlo visokom efikasnošću (99,9% u vreme tretmana) protiv bakterija, što sprečava ponovnu aerosolizaciju u kabini.

-Volan i sedišta, površine koje se često dodiruju, takođe su tretirane biocidom koji ima visoku efikasnost (do 99,9% u zavisnosti od sastojaka) protiv virusa i bakterija.

-Tu je i „Welcome Kit“ set za dobrodošlicu, sa posebnim sipačem sredstva za dezinfekciju i posebnom navlakom za ključ kao konačni detalj za personalizaciju.

Tipo (RED) i Tipo Cross Station Wagon

Tipo (RED) je zasnovan na novoj Cross Station Wagon karoseriji i dostupan je u Tipo hečbek varijanti. Nova (RED) varijanta se odmah prepoznaje po (RED) znaku na stubovima i crvenoj boji, poznatoj kao Passione Red, sa retrovizorima u istoj boji. Tipo (RED) je takođe dostupan u Colosseo Grey, Gelato White i Cinema Black bojama sa crvenim retrovizorima. Održivost je u detaljima. Sedišta su napravljena od SEAQUAL MARINE PLASTIC morske plastike i sadrže Fiat monogram i crvene šavove. SEAQUAL MARINE PLASTIC morska plastika je nova, održiva, potpuno sledljiva sirovina u izradi SEQUAL INITIATIVE, koja se dobija od otpada iz mora. SEAQUAL MARINE PLASTIC se pravi 100% od plastike iz mora.

Tipo gama biće proširena s novom Cross Station Wagon karoserijom, dizajniranom tako da ispuni potrebe svake porodice kojoj je potrebno više prostora. Kapacitet prtljažnika povećan je za 110 dm3 u odnosu na Cross hečbek verziju, što je praktično još jedan kofer za porodicu i dostiže 550 dm3. Sa novom karoserijom, Cross Station Wagon ima iste dizajnerske elemente kao i hečbek varijanta, elegantne finiše na posebnim rešetkama hladnjaka napred, detalji od brušenog hroma (kao na eksternim kvakama, krovnim šipkama, pragovima, detaljima na donjem delu rešetki hladnjaka i maglenkama), kao i retrovizore u boji karoserije.

Takođe je opremljen mat crnim 17-inčnim felnama od legure sečenim dijamantom, kao i punim LED prednjim i zadnjim svetlima. Nova Tipo gama ima 4 paketa opreme (Tipo, City Life, City Cross i Cross) sa novim specifikacijama u okviru standardnog paketa u hečbek i karavan varijanti, a obe su dostupne i u Cross varijanti. Gama je takođe razvijena za one kojima su potrebni prostor i prilagodljivost, bez žrtvovanja stila. Ljubiteljima prirode potreban je prostor za opremu, ili jednostavno za putovanje u potpunom komforu sa porodicom ili prijateljima.
Nova Panda (RED)

Nova Panda (RED) zasnovan je na paketu City Cross, čiji eksterijer i enterijer sadrže iste osobine kao i Tipo (paleta boja, znak i presvlake). Panda je lider na tržištu u Italiji i - zajedno sa modelom 500 - u celom segmentu u Evropi. Oko 8 miliona modela je proizvedeno, a (RED) poruka će dopreti do svakog fana ovog simbola. Panda postaje potvrda izvrsnosti partnerstva sa organizacijom (RED) i društvene odgovornosti brenda. Panda RED je opremljena hibridnim motorom, kako bi se naglasila posvećenost održivoj urbanoj mobilnosti, uz više pažnje za životnu sredinu.

Novi 500 (RED)

Novi 500 (RED) je unapređen jedinstvenim, aktuelnim dodatkom, korisnim za svakodnevni život - „Sanitizing Glove Box“, sistemom za sanitaciju pregrade. Novi sistem se sastoji od UV-C lampe. Prema rezultatima laboratorijskih ispitivanja, radijacija UV-C lampe već nakon 1 sekunde, sa daljine od 2 cm, ima vrlo efikasno dejstvo, ubijajući više od 99% virusa i bakterija na izloženim površinama predmeta. UV-C lampa je unutar pregrade kod suvozača i pomaže sa sanitacijom površine predmeta koji su joj izloženi, kao što su vaš pametni telefon, ključevi i ostali svakodnevni predmeti.

U praksi, sve što treba da uradite je da stavite svoje male lične predmete u pregradu, zatvorite je i uključite sistem pritiskom na posebno dugme na centralnoj konzoli. Eksterno plavo svetlo i zvučni signal će vas obavestiti kada 3-minutni ciklus ozračivanja bude završen. Kao i uvek, Fiat nudi jednostavna, inovativna i relevantna rešenja. „Zaštitimo planetu i njene stanovnike“ - mantra modela Novi 500 inspirisala je inženjere da potraže inovativno rešenje. Model 500X MY22 je sada još više u duhu 500! U okviru game 500X, prednji deo je ažuriran sa novim „500“ znakom, kao i natpisom „FIAT“ pozadi. Dva dizajnerska elementa koji čine 500X još modernijim, omaž izgledu i stilu modela Novi 500. Model 500X MY22 dostupan je sa paketima Cult, Club, Cross i Sport i u dve varijante karoserije: Hatchback i Dolcevita sa mekim krovom.

(RED)

Nazvana po boji za hitne slučajeve, organizacija (RED) („crvena“) je osnovana od strane Bono i Bobi Šrajvera 2006. godine, kako bi preobrazili kompanije u oružje za borbu protiv pandemije AIDS-a. Danas, ista armija kompanija se takođe bori protiv alarmantne pretnje od virusa COVID-19 i njegovog razornog uticaja na najranjivije zajednice na svetu, dajući glas potrebi za istinski globalnim odgovorom. RED radi sa kultnim brendovima i ličnostima kako bi stvorio (RED) proizvode i iskustva, kako bi skupili novac za Global Fund, jednog od najvećih svetskih podržavalaca globalnog zdravlja.

Partneri organizacije (RED) uključuju - Amazon, Anova Culinary, Apple, Balmain, Bank of America, Beats by Dr. Dre, Buffalo Games, Claro, eos, Girl Skateboards, The Honey Pot Co., Louis Vuitton, Mavin Records, Montblanc, Primark, Salesforce, Starbucks, FIAT, Jeep, RAM, Telcel, Therabody, TRUFF, U-Mask, i Vespa. Merck i Roche su među pristalicama organizacije (RED). Do danas, (RED) je skupio skoro 700 miliona dolara za Global Fund, pružajući pomoć preko 220 miliona ljudi. Novac koji skupe partneri i kampanje organizacije RED ide direktno u osnaživanje zdravstvenih sistema i prateće programe koji spašavaju živote u zajednicama najteže pogođenih pandemijama.

Komentari(0)

sortiraj