Fiat je vodeći globalni Stellantis brend
U 2022. godini, Fiat je doprineo rezultatima grupe Stellantis kao brend broj jedan unutar grupe, sa više od 1,2 miliona vozila prodatih širom sveta
Stellantis je upravo objavio svoje rezultate za 2022. godinu. Brend FIAT je uspeo da uspostavi svoje globalno liderstvo među ključnim igračima u ovoj novoj eri, sa značajnim rezultatima.
Olivije Fransoa
-FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, sa značajnim
doprinosom rezultatima grupe. U pogledu prodaje, FIAT je vodeći brend u okviru
Stellantis grupe sa više od 1,2 miliona vozila registrovanih u 2022. godini,
uključujući FIAT, Abarth i Fiat Professional vozila. Mi smo apsolutni tržišni
lider u Brazilu, Italiji i Turskoj i ubrzano se krećemo ka održivoj budućnosti
sa električnim modelom Novi 500, kojih je registrovano skoro 120 hiljada u
2022. otkada je predstavljen. A zahvaljujući sinergijama ukorenjenim u grupi
Stellantis, FIAT će u 2023. nastaviti da nudi rešenja relevantna za društvo i
predstaviće četiri nova proizvoda - rekao je Olivije Fransoa, izvršni direktor
brenda FIAT i globalni direktor marketinga grupe Stellantis.
Lider na tržištu
gradskih automobila
U Evropi, FIAT je uvek bio lider na tržištu gradskih
automobila. Konkretno, usled sve veće pažnje posvećene ekološkim pitanjima,
Novi 500 - električni simbol brenda FIAT - prošle godine je registrovan više od
66.000 puta, od ukupno 120.000 jedinica prodatih globalno otkad je
predstavljen. Ovaj neverovatan uspeh čini ga najprodavanijim električnim
automobilom na italijanskom tržištu, drugim najprodavanijim u Španiji i trećim
u Nemačkoj. Pored toga, on je treće najprodavanije električno vozilo na
baterije na 10 važnih evropskih tržišta i predstavlja najprodavanije električno
vozilo Stellantis grupe. U segmentu gradskih automobila, takođe treba naglasiti
rezultate modela Fiat 500 i Fiat Panda, dve legende, koji su na prvom i drugom
mestu u segmentu, a zajedno su imali tržišni udeo od 43,8% tokom godine, ponovo
potvrdivši lidersku poziciju brenda FIAT u Evropi. Konačno, brend je bio broj
jedan u Italiji, sa udelom na tržištu od 15,1%.
Najprodavaniji brend u
Južnoj Americi
Fiat je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa
tržišnim udelom od 13,6%, i apsolutni je lider u Brazilu, najvažnijem
tržištu brenda. U 2022. godini registrovano je 430.000 vozila i zabeležen je
udeo od 21,9% - što je najbolji rezultat na godišnjem nivou, kao i najbolji
rezultat bilo kog brenda u prošloj deceniji. Izvanredni rezultati postignuti su
zahvaljujući modelima koji su osvojili srca Brazilaca u različitim segmentima:
udeo od 24,7% u kategoriji malih automobila, skoro 50% u kategoriji pikapa i
37,1% u kategoriji kombija. I drugu godinu zaredom, model Fiat Strada bio je
najprodavanije vozilo, dok je Fiat Toro bio najprodavaniji C-pikap u zemlji.
Limuzina Cronos je takođe zabeležila dobre rezultate, sa 49% većom prodajom
nego u 2021, kao i kompaktni terenac Pulse, koji je prodat u više od 50 hiljada
primeraka tokom godine.
Na Bliskom Istoku i u Africi, rezultati su bili izvanredni, posebno na turskom tržištu, gde je FIAT četvrtu godinu za redom bio najprodavaniji brend sa udelom od 18,7%. Apsolutna zvezda bio je definitivno Fiat Tipo, koji je osvojio titulu najprodavanijeg automobila u državi i kralja segmenta, koji je bio izbor za više od 50% kupaca.
Komentari(0)