Fiat Metaverse prodavnica - Prvi auto salon u metaverzumu, revolucija u korisničkom iskustvu
Fiat Metaverse je prvi interaktivni auto salon u metaverzumu, što čini brend pionirom u nuđenju virtuelnog i jednostavnog korisničkog iskustva
Tehnologija koju lansira Fiat je prva svoje vrste za prodaju i isporuku u metaverzumu, što predstavlja revoluciju korisničkog iskustva brenda. U okviru Metaverse prodavnice se može pronaći Genije za Fiat proizvode – stvarna osoba – koji može da odgovori na sva pitanja kupaca u realnom vremenu.
Olivije Fransoa
-Mi
u brendu Fiat smo još jednom pioniri u pružanju inovativnog i opuštajućeg
korisničkog iskustva našim kupcima. U pravom stilu brenda, Fiat Metaverse
prodavnica je prva svoje vrste u automobilskog industriji. Ona predstavlja
jedno magično iskustvo: virtuelno putovanje u svet brenda Fiat uz ljudski
faktor. Jednostavna je i intuitivna, prateći ideju ’lake tehnologije’, i
pristupačna svima, zahvaljujući svojoj tehnologiji - rekao je Olivije Fransoa,
glavni izvršni direktor brenda Fiat i direktor marketinga grupe Stellantis.
-Jednostavno
rečeno, to je naš način da učinimo korisničko iskustvo prilagođeno kupcima
zahvaljujući kontaktu sa pravom osobom i još jednostavnijim u skladu sa našom
društvenom misijom da ispunimo aktuelnu potrebu ljudi za jednostavnijim
životom. Prvi put, naši kupci će biti u mogućnosti da kupe novi model 500 La
Prima by Bocelli iz udobnosti svog doma, zahvaljujući procesu koji je brz,
realističan, opušten i sa ljudskim kontaktom. Ovo jedinstveno iskustvo će se
proširiti na celu gamu novog modela 500 do kraja 2022. Do prve polovine 2023.
godine, kupci će biti u mogućnosti da istraže razne modele u Metaverse
prodavnici; u skladu sa tim, počevši od Italije, naše revolucionarno korisničko
putovanje će biti dostupno na drugim tržištima.
Razvijena u saradnji sa kompanijama
Touchcast i Microsoft
Fiat
Metaverse prodavnica je razvijena u saradnji sa kompanijama Touchcast i
Microsoft, koji su dizajnirali iskustvo za brend Fiat. „Metaverse kao usluga“
platforma kompanije Touchcast je napravljena na oblaku kompanije Microsoft i
pruža kupcima pristup metaverzumu bez potrebe za VR naočarama, avatarima ili
specijalizovanim hardverom. Rezultat je sinteza digitalnog i fizičkog u
jedinstveno virtuelno iskustvo. Fiat Metaverse prodavnica može za tren oka da
postavi kupca unutar Fiat modela (LINK). Nakon ulaska, Genije za proizvode poželi
dobrodošlicu kupcu, i oni zajedno mogu da istraže automobil sa pregledom od 360
stepeni i informišu se o tehnologiji, reše bilo kakva pitanja o električnoj
mobilnosti, punjenju i svim sadržajima novog modela 500. Nadalje, kupac može
pobliže da pogleda kako rade sistem za informacije i zabavu i režimi punjenja
električnog vozila.
Kupac takođe može da personalizuje model biranjem šasije, boje, enterijera, i bilo kojih drugih željenih karakteristika i da bukvalno vidi kako se te opcije menjaju u realnom vremenu. Nadalje, virtuelna alatka omogućava kupcu da stvori iskustvo vožnje novog modela 500 La Prima by Bocelli, na La Pista 500, stazi koja se nalazi na krovu fabrike Lingoto u Torinu. Kako bi ispunili potrebe kupaca i prilagodili se njihovom slobodnom vremenu, Genije za proizvode je uvek dostupan od ponedeljka do petka između 9 i 20 časova i subotom između 10 i 18 časova. Sa novom Fiat Metaverse prodavnicom, brend nastavlja svoje putovanje ka efikasnom ali inovativnom korisničkom iskustvu, kao nastavak strategije pojednostavljivanja koje je počelo pre samo par nedelja sa konfiguracijom svoje nove game. Potpuno onlajn iskustvo je upotpunjeno fizičkim, jer kupac može da odluči da ode do najbližeg salona radi probne vožnje.
Komentari(0)