FUSO eCanter - Pionir i lider kad su električni kamioni u pitanju
Daimler Truck proslavio je evropsku premijeru sledeće generacije FUSO eCanter kamiona na sajmu IAA Transportation 2022
Moćniji, efikasniji, veći domet i širok spektar primena! Ovo je suština eCantera sledeće generacije od brenda FUSO predstavljenog na sajmu IAA Transportation 2022. Od uvođenja eCantera 2017. godine, FUSO, japanska ćerka kompanija Daimler Truck-a, smatra se pionirom i liderom u električnim kamionima i dosledno radi na implementaciji održivih, CO2-neutralnih transportnih rešenja. Trenutno postoji više od 450 FUSO eCantera u svakodnevnom radu u Evropi, Japanu i Sjedinjenim Državama, kao i u Australiji i na Novom Zelandu. Ukupna razdaljina koju pokriva globalna eCanter flota u potpuno električnom i režimu bez emisija sada je preko šest miliona kilometara – što je ekvivalentno oko 150 obilazaka sveta. eCanter sledeće generacije sada ovu priču o uspehu podiže na novi nivo.
Karl Deppen
-Mi u FUSO-u smo lideri u elektrifikaciji komercijalnih
vozila. Od uvođenja male serije FUSO eCanter pre pet godina, stekli smo veliko
iskustvo i vredne povratne informacije od kupaca koji upravljaju kamionima u
svakodnevnim operacijama. Sa sledećom generacijom eCanter-a, sada nudimo našim
klijentima e-Mobility rešenja po meri za širok spektar primena. Preduzimanjem
sledećeg koraka, proširenjem našeg portolija proizvoda i ulaskom u proizvodnju
velikih razmera, nastavljamo da vodimo održivi transport budućnosti - rekao je
Karl Deppen, CEO Daimler Truck Asia.
Spremni za još
ekonomičniji rad
Kako bi još više ispunio zahteve kupaca, FUSO je napravio
nekoliko prilagođavanja na eCanteru sledeće generacije. Dok je sadašnji
električni kamion ranije bio dostupan samo kao 7,49 tona sa međuosovinskim rastojanjem
od 3.400 milimetara, kupci sada imaju izbor između šest međuosovinskih
rastojanja između 2.500 i 4.750 milimetara i dozvoljene bruto mase vozila od
4,25 do 8,55 tona. Nosivost šasije je do 5 tona. eCanter sledeće generacije
pokreće elektromotor snage 110 kW (varijante bruto težine 4,25 i 6 tona) ili
129 kW (varijante bruto težine 7,49 i 8,55 tona) sa optimizovanim pogonom i 430
Nm obrtnog momenta; maksimalna brzina je 89 km/h.
U zavisnosti od međuosovinskog rastojanja, dostupna su tri
različita paketa baterija: S, M i L. Baterije koriste tehnologiju ćelija
litijum gvožđe fosfata (LFP). Odlikuje ih pre svega dug radni vek i više
upotrebljive energije. Baterija u S varijanti ima nominalni kapacitet od 41 kWh
i omogućava domet do 70 kilometara. U M varijanti, nominalni kapacitet je 83
kWh, a domet je do 140 kilometara. L varijanta, kao najsnažniji paket, nudi
nominalni kapacitet od 124 kWh i domet do 200 kilometara. Ovo je daleko više od
udaljenosti koja se obično prelazi dnevno u laganom distributivnom saobraćaju.
Rekuperacija može još više povećati domet, što u isto vreme
minimizira pauze za punjenje. Poređenja radi: eCanter je do sada imao samo
opciju baterije sa nominalnim kapacitetom od 81 kWh i dometom do 100
kilometara. Što se tiče punjenja baterija, eCanter sledeće generacije je
kompatibilan sa svim glavnim naponima na glavnim tržištima. Jedinica za
punjenje podržava punjenje i naizmeničnom strujom (AC) i jednosmernom strujom
(DC). Kombinovani sistem punjenja CCS je standard, a punjenje je moguće sa do
104 kW. DC brzo punjenje do 90 procenata kapaciteta moguće je za približno 36
(S), 44 (M) i 75 minuta (L), u zavisnosti od baterije. Punjenje naizmeničnom
strujom (11 i 22 kW) traje između četiri i šest sati, u zavisnosti od baterije.
Kompetentni saveti za
e-mobilnost po meri
Kako je e-mobilnost više od samo novog pogona, FUSO integriše
eCanter sledeće generacije u poslovni ekosistem koji takođe uključuje alate i
konsultantske usluge za visoku iskorišćenost vozila i optimizaciju ukupnih troškova
vlasništva. Kroz specijalnu analizu ukupnih troškova vlasništva, FUSO dileri
mogu svakom kupcu ponuditi potpuno individualnu kalkulaciju za rad eCantera. Uz
pomoć Daimler Truck Incentive Tool, takođe je moguće dobiti pregled
podsticaja i beneficija kao što su posebne državne subvencije za vozila ili
infrastrukturu za punjenje, kao i smanjenje poreza ili oslobađanje od putarine.
Kroz strateško partnerstvo sa firmama Siemens Smart Infrastructure i ENGIE,
kupci takođe mogu dobiti sveobuhvatne savete na temu infrastrukture za punjenje
jednosmernom strujom i dobiti kompletan paket usluga. Od tehnologije punjenja i
instalacije do koordinacije sa mrežnim operaterom.
Svestran, udoban i
siguran
eCanter sledeće generacije, koji je dostupan u dve varijante
kabine (Standard = 1,7 metara širine i Comfort = 2 metra širine), odlikuje se
ne samo ukupnim ekološkim i ekonomskim konceptom već i svojom raznovrsnošću.
Električni kamion kompanije FUSO je kompatibilan sa mnogim primenama
karoserije, što ga čini idealnim saputnikom za širok spektar primena - bilo za
isporuku tereta na kratke udaljenosti i za narudžbine e-trgovine, za transport
pića i industrijskog gasa, za usluge šlepovanja, sakupljanje otpada, potrebe
građevinske industrije ili za hortikulturu.
Brojne karakteristike i uređaji obezbeđuju visok nivo
udobnosti za vozača i bezbednost na putu za sve učesnike. Standardne
karakteristike uključuju multifunkcionalni volan sa dugmićima za upravljanje
potpuno digitalnom LCD instrument tablom, LED prednja svetla koja su 30
procenata svetlija od halogenih modela za povećanu vidljivost, funkciju
Autolight za kontrolu farova u zavisnosti od uslova osvetljenja i Intelligent
Highbeam Assist sitem.
Što se tiče bezbednosti, baterije su montirane ispod okvira šasije vozila sa veoma čvrstim čeličnim nosačem koji takođe služi kao zaštita od udara baterije u slučaju frontalnog ili bočnog sudara. U slučaju nezgode, senzor sudara automatski deaktivira visokonaponski sistem. Za poboljšanu akustičnu percepciju od strane pešaka ili biciklista, na primer, sledeća generacija eCanter je standardno opremljena eksternim akustičnim sistemom za uzbunjivanje vozila (AVAS). Za veću sigurnost pri skretanju udesno, Active Side Guard Assist je takođe standardno ugrađen. Pored toga, peta generacija Active Brake Assist sa detekcijom pešaka, koja je takođe standardna, može smanjiti rizik od sudara u uzdužnom saobraćaju.
Komentari(0)