FUSO eCanter - Pionir i lider kad su električni kamioni u pitanju

Daimler Truck proslavio je evropsku premijeru sledeće generacije FUSO eCanter kamiona na sajmu IAA Transportation 2022

    foto: Daimler
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Moćniji, efikasniji, veći domet i širok spektar primena! Ovo je suština eCantera sledeće generacije od brenda FUSO predstavljenog na sajmu IAA Transportation 2022. Od uvođenja eCantera 2017. godine, FUSO, japanska ćerka kompanija Daimler Truck-a, smatra se pionirom i liderom u električnim kamionima i dosledno radi na implementaciji održivih, CO2-neutralnih transportnih rešenja. Trenutno postoji više od 450 FUSO eCantera u svakodnevnom radu u Evropi, Japanu i Sjedinjenim Državama, kao i u Australiji i na Novom Zelandu. Ukupna razdaljina koju pokriva globalna eCanter flota u potpuno električnom i režimu bez emisija sada je preko šest miliona kilometara – što je ekvivalentno oko 150 obilazaka sveta. eCanter sledeće generacije sada ovu priču o uspehu podiže na novi nivo.

Karl Deppen

-Mi u FUSO-u smo lideri u elektrifikaciji komercijalnih vozila. Od uvođenja male serije FUSO eCanter pre pet godina, stekli smo veliko iskustvo i vredne povratne informacije od kupaca koji upravljaju kamionima u svakodnevnim operacijama. Sa sledećom generacijom eCanter-a, sada nudimo našim klijentima e-Mobility rešenja po meri za širok spektar primena. Preduzimanjem sledećeg koraka, proširenjem našeg portolija proizvoda i ulaskom u proizvodnju velikih razmera, nastavljamo da vodimo održivi transport budućnosti - rekao je Karl Deppen, CEO Daimler Truck Asia.

Spremni za još ekonomičniji rad

Kako bi još više ispunio zahteve kupaca, FUSO je napravio nekoliko prilagođavanja na eCanteru sledeće generacije. Dok je sadašnji električni kamion ranije bio dostupan samo kao 7,49 tona sa međuosovinskim rastojanjem od 3.400 milimetara, kupci sada imaju izbor između šest međuosovinskih rastojanja između 2.500 i 4.750 milimetara i dozvoljene bruto mase vozila od 4,25 do 8,55 tona. Nosivost šasije je do 5 tona. eCanter sledeće generacije pokreće elektromotor snage 110 kW (varijante bruto težine 4,25 i 6 tona) ili 129 kW (varijante bruto težine 7,49 i 8,55 tona) sa optimizovanim pogonom i 430 Nm obrtnog momenta; maksimalna brzina je 89 km/h.

U zavisnosti od međuosovinskog rastojanja, dostupna su tri različita paketa baterija: S, M i L. Baterije koriste tehnologiju ćelija litijum gvožđe fosfata (LFP). Odlikuje ih pre svega dug radni vek i više upotrebljive energije. Baterija u S varijanti ima nominalni kapacitet od 41 kWh i omogućava domet do 70 kilometara. U M varijanti, nominalni kapacitet je 83 kWh, a domet je do 140 kilometara. L varijanta, kao najsnažniji paket, nudi nominalni kapacitet od 124 kWh i domet do 200 kilometara. Ovo je daleko više od udaljenosti koja se obično prelazi dnevno u laganom distributivnom saobraćaju.

Rekuperacija može još više povećati domet, što u isto vreme minimizira pauze za punjenje. Poređenja radi: eCanter je do sada imao samo opciju baterije sa nominalnim kapacitetom od 81 kWh i dometom do 100 kilometara. Što se tiče punjenja baterija, eCanter sledeće generacije je kompatibilan sa svim glavnim naponima na glavnim tržištima. Jedinica za punjenje podržava punjenje i naizmeničnom strujom (AC) i jednosmernom strujom (DC). Kombinovani sistem punjenja CCS je standard, a punjenje je moguće sa do 104 kW. DC brzo punjenje do 90 procenata kapaciteta moguće je za približno 36 (S), 44 (M) i 75 minuta (L), u zavisnosti od baterije. Punjenje naizmeničnom strujom (11 i 22 kW) traje između četiri i šest sati, u zavisnosti od baterije.

Kompetentni saveti za e-mobilnost po meri

Kako je e-mobilnost više od samo novog pogona, FUSO integriše eCanter sledeće generacije u poslovni ekosistem koji takođe uključuje alate i konsultantske usluge za visoku iskorišćenost vozila i optimizaciju ukupnih troškova vlasništva. Kroz specijalnu analizu ukupnih troškova vlasništva, FUSO dileri mogu svakom kupcu ponuditi potpuno individualnu kalkulaciju za rad eCantera. Uz pomoć Daimler Truck Incentive Tool, takođe je moguće dobiti pregled podsticaja i beneficija kao što su posebne državne subvencije za vozila ili infrastrukturu za punjenje, kao i smanjenje poreza ili oslobađanje od putarine. Kroz strateško partnerstvo sa firmama Siemens Smart Infrastructure i ENGIE, kupci takođe mogu dobiti sveobuhvatne savete na temu infrastrukture za punjenje jednosmernom strujom i dobiti kompletan paket usluga. Od tehnologije punjenja i instalacije do koordinacije sa mrežnim operaterom.

Svestran, udoban i siguran

eCanter sledeće generacije, koji je dostupan u dve varijante kabine (Standard = 1,7 metara širine i Comfort = 2 metra širine), odlikuje se ne samo ukupnim ekološkim i ekonomskim konceptom već i svojom raznovrsnošću. Električni kamion kompanije FUSO je kompatibilan sa mnogim primenama karoserije, što ga čini idealnim saputnikom za širok spektar primena - bilo za isporuku tereta na kratke udaljenosti i za narudžbine e-trgovine, za transport pića i industrijskog gasa, za usluge šlepovanja, sakupljanje otpada, potrebe građevinske industrije ili za hortikulturu.

Brojne karakteristike i uređaji obezbeđuju visok nivo udobnosti za vozača i bezbednost na putu za sve učesnike. Standardne karakteristike uključuju multifunkcionalni volan sa dugmićima za upravljanje potpuno digitalnom LCD instrument tablom, LED prednja svetla koja su 30 procenata svetlija od halogenih modela za povećanu vidljivost, funkciju Autolight za kontrolu farova u zavisnosti od uslova osvetljenja i Intelligent Highbeam Assist sitem.

Što se tiče bezbednosti, baterije su montirane ispod okvira šasije vozila sa veoma čvrstim čeličnim nosačem koji takođe služi kao zaštita od udara baterije u slučaju frontalnog ili bočnog sudara. U slučaju nezgode, senzor sudara automatski deaktivira visokonaponski sistem. Za poboljšanu akustičnu percepciju od strane pešaka ili biciklista, na primer, sledeća generacija eCanter je standardno opremljena eksternim akustičnim sistemom za uzbunjivanje vozila (AVAS). Za veću sigurnost pri skretanju udesno, Active Side Guard Assist je takođe standardno ugrađen. Pored toga, peta generacija Active Brake Assist sa detekcijom pešaka, koja je takođe standardna, može smanjiti rizik od sudara u uzdužnom saobraćaju.

Komentari(0)

sortiraj