Godine obeležene uspesima
Aleksandra Graovac, savetnik za odnose s javnošću u Toyota Srbija, kaže za makina.rs da zbog velikog interesovanja za Toyota vozila Sajamska ponuda biće produžena do kraja aprila
Bg Car Show je počeo. Šta možemo očekivati od Toyote do kraja automobilske groznice?
-Toyota je ove godine izložila aktuelnu ponudu vozila, među
kojima su Land Cruiser i Yaris najsvežiji modeli, koje prvi put izlažemo na
sajmu. Land Cruiser je Toyotina terenska ikona, zauzima posebno mesto u našoj
ponudi, iako se tržište kreće ka manjim krosover vozilima, još uvek određeni
broj kupaca ceni terenske karakteristike, udobnost i robustnost Land Cruisera.
Yaris je osvežen, sa novom, jačom pogonskom jedinicom. Štand smo koncipirali
tako da naglasimo prednosti hibridnih vozila, mogućnosti personalizacije vozila
i ponudu dodatne opreme, ali i da naglasimo naše partnerstvo sa Olipijskom i
Paraolimpijskom organizacijom.
Koje pogodnosti Toyota
Srbija nudi budućim kupcima?
-Ponuda je raznolika, od odlične ponude za Yaris sa
uključenom dodatnom opremom u vrednosti od 800 evra, zatim Aurisa Black Edition
i Corolle Style oba za po 15.900 evra, do sjajne cene za Rav4 2.0 4x4 od 23.990
i na kraju nove Toyote C-HR za 19.900. Raznoliko, ali za svakog po nešto.
Do kada će važiti sajamska ponuda i
da li je produžavate?
-Sajamsku
ponudu ćemo produžiti do kraja aprila, kako bi izašli u susret svima koji nisu
bili u mogućnosti da posete sajam.
Najpopularniji modeli
su Yaris, Corolla i Auris. Da li su za sada ispunili očekivanja što se tiče
prodaje od početka godine?
-Najveći deo prodaje Toyota vozila odlazi na ova tri
modela. Corolla je i najpopularniji
Toyota model na našem tržištu, ali lider u prodaji po modelu je ipak Yaris.
Auris u paketu opreme Black Edition nas je iznenadio, interesovanje je veliko,
očigledno da je paket opreme pogodio ukus naših kupaca, moram da kažem, u
velikoj većini se radi o ženama.
Šta je 2017. godina
značila za Toyotu u Srbiji?
-U protekloj godini ostvarili smo rast koji je bio u skladu
sa rastom tržišta u Srbiji, povećali tržišni udeo i prebacili plan. Protekla
godina je bila jako važna, lansirali smo potpuno novi model, Toyotu C-HR. To je
model koji menja percepciju Toyote, radikalnog i modernog dizajna, upečatljivog
izgleda u koji je naravno spakovana Toyotina hibridna tehnologija. Važno je za naše tržište istaći i činjenicu
da u prodaji C-HR-a dominira hibridna verzija u odnosu na benzinsku.
Toyota je uz Olimpijski
tim Srbije. Možete nam reći nešto više o tome?
-Toyota je od prošle godine globalni partner međunarodne
Olimpijske organizacije, ali i Paraolimpijske organizacije. To je prvi put da
je jedna automobilska kompanija partner mobilnosti obe organizacije na
globalnom nivou. Partnerstvo je važeće za dva naredna olipijska ciklusa, znači
zaključno sa igrama 2024. godine. Za nas na lokalu to znači da smo dobili u
ruke veoma vredno sponzorstvo koje sada prilagođavamo našim mogućnostima i
potrebama lokalnih organizacija.
Potpisali smo dodatni sponzorski ugovor sa Olimpijskim
komitetom Srbije, jer želimo da ih podržimo i omogućimo što većem broju naših
sportista da putuju u Tokio. Takođe, sarađujemo sa Paraolimpijskim komitetom i
planiramo razne aktivnosti u narednom periodu. Toyota je sa ovim partnerstvom
pokrenula prvu globalnu kampanju “Start your impossible”. Igre su najveće
svetsko slavlje ljudskog kretanja. Ovde učimo o snazi sporta - da sport može da
nas izaziva, inspiriše i, najvažnije, ujedinjuje. I kao svetski Partner
mobilnosti Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, mi delimo viziju da inspirišemo
ljude da se kreću napred - da pređu preko finiš linije, prevaziđu svoje
nemoguće.
Što se tiče prodaje početak
ove godine za Toyotu se pokazao veoma pozitivno. Šta je tome doprinelo?
-Sve ono što je obeležilo proteklu godinu, odrazilo se i na
početak ove, a to su odlični uslovi za kupovinu, finansijske ponude, odlični
modeli, brza isporuka. Prodaji je doprineo i novi Land Cruiser koji smo
lansirali krajem godine. Na prodaju hibrida uticala je povoljnost koju dajemo,
pored redovne 5-godišnje garancije bez ograničenja kilometraže, tu je i
10-godišnja bezbrižnost za hibridnu bateriju. Kupci su bezbrižni punih 10
godina, ukoliko jednom godišnje proveravaju hibridni sistem u ovlašćenom
servisu, i to besplatno.
Kakav je plan do kraja
2018. godine za Toyota Srbija što se tiče rasta prodaje vaših vozila?
-Naš fokus će ove godine i dalje biti na promociji hibirdnih
vozila kao najboljem prelaznom rešenju do vozila koja neće uopšte zagađivati.
Hibridi su laki za korišćenje, ne treba im dodatno punjenje niti nova
infrastruktura, manje troše, značajno manje zagađuju, sigurni su i pouzdani.
Preko 11 miliona prodatih hibridnih vozila u proteklih 20 godina to
dokazuje. Pored toga, odlična ponuda
gradskih automobila, još bolji finansijski uslovi i mogućnosti za što
povoljnije održavanje i manje troškove vlasništva biće fokus naših aktivnosti u
ovoj godini.
Za kraj. Kupili bi
automobil kod Vas u salonu. Da ste prodavac, šta bi ste nam preporučili, Yaris
ili Lend Cruiser?
-U današnje vreme, kada potencijalni kupac uđe u salon, već jako dobro zna šta ga zanima. Vreme interneta nam je omogućilo da sve istarživanje i to do sitnih detalja, obavimo kod kuće. Kada kupac dođe u salon, neretko zna više od prodavca o modelu koji želi da kupi. U slučaju vašeg pitanja, najvažnije je znati za koje potrebe kupujete automobil. Za gradsku vožnju Yaris je neprikosnoven, iako se često kod nas i porodice odlučuju za Yaris, to je danak našem niskom standardu. S druge strane, Land Cruiser je kralj na putu i van njega. Ukoliko ste ljubitelj avanture van standardnih puteva, volite prirodu i ne plašite se nepristupačnih terena, Land Cruiser će biti pravo rešenje za vas.
Dragan Stanimirović
Komentari(0)