Grand Motors - Besplatno preuzimanje i vraćanje vozila posle servisiranja
Fordovi servisi u Beogradu, Novom Sadu i Subotici besplatno preuzimaju i vraćaju vozila sa servisiranja vlasniku i korisniku potpuno dezinfikovano
U okviru servisne akcije PickUp&Clean, Fordovi servisi u Beogradu, Novom Sadu i Subotici, koji posluju u sastavu Grand Motorsa, generalnog uvoznika, distributera, prodavca i servisera automobila i lakih komercijalnih vozila Ford, vlasnicima i korisnicima Fordovih vozila omogućavaju jedinstvenu, potpuno besplatnu uslugu.
Na poziv klijenta, zaposleni u ovim
centrima dolaze na navedenu adresu, preuzimaju vozilo na servisiranje i, po
obavljenim poslovima, vraćaju ga na istu ili dogovorenu lokaciju. Uz to, svako
vozilo koje uđe u ove servisne centre, pre vraćanja vlasniku i korisniku se
temeljno dezinfikuje, takođe potpuno besplatno.
Na ovaj način Grand Motors želi da
podstakne vlasnike i korisnike Fordovih vozila u Srbiji da u ovo izazovno vreme
ostanu u svojim domovima. Istovremeno, ova potpuno besplatna servisna akcija
omogućava i osobama starijim od 65 godina koje su vlasnici Fordovih vozila da
nesmetano koriste usluge servisnih centara u pomenutim gradovima.
Grand Motors je poslovanje svojih
prodajno-servisnih centara u Srbiji prilagodio vanrednoj situaciji, pa je radno
vreme prodajnih salona, servisa, maloprodaje rezervnih delova i službe
korišćenih vozila poslovnog centra na Novom Beogradu i poslovnih jedinica u Novom
Sadu i Subotici od ponedeljka do petka od 8 do 14 časova.
Servisna radionica u Novom Sadu, osim Fordovih, pruža sve usluge i vlasnicima i korisnicima Mazdinih automobila, budući da je poslovna jedinica Grand Motorsa u Novom Sadu jedan od pet Mazdinih ovlašćenih prodajno-servisnih partnera u Srbiji. U cilju prevencije širenja virusa COVID-19, sve Grand Motorsove poslovne celine u Srbiji striktno poštuju preporuke Vlade Republike Srbije, uz primenu posebnih mera predostrožnosti koje, između ostalog, uključuju mogućnost da klijenti obave dezinfekciju ruku pri ulasku u svaku od poslovnih jedinica, vlasnicima i korisnicima je omogućeno on-line zakazivanje termina u servisu, čime se isključuje bilo kakvo zadržavanje u prijemnom prostoru/čekaonici, dezinfekcija prostora u kojem borave klijenti se vrši na svakih sat vremena.
Komentari(0)