Harley-Davidson i Jeep obnovili partnerstvo
Brendovi Harley-Davidson i Jeep obnovili su i ojačali svoje evropsko partnerstvo petu godinu za redom
Prema tom sporazumu, brend Jeep ostaje ključni partner i zvanični sponzor velikih Harley-Davidson događaja i relija širom Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Nema brendova koji mogu da se pohvale legendarnim statusom kakav imaju Harley-Davidson i Jeep.
Oba brenda imaju dugačku
istoriju ispričanu na svetskoj pozornici. Danas, oba brenda proizvode vozila
koja predstavljaju oličenje slobode i avanturističkog duha. Nastavljajući na
krilima uspeha izgrađenim tokom protekle četiri godine, Jeep će imati veće
prisustvo na tri velika evropska Harley-Davidson događaja - Evropski festival u
Sen Tropeu u Francuskoj (od 7. do 10. juna), proslavu 115 godina proizvodnje
motocikala Harley-Davidson u Pragu u Češkoj (od 5. do 8. jula) i Evropsku
nedelju motociklizma na jezeru Faak u Austriji (od 4. do 9. septembra).
Jeep će takođe prisustvovati
i drugim Harley-Davidson događajima tokom godine, uključujući Afričku nedelju
motociklizma u Južnoj Africi (od 26. do 29. aprila), Reli Toskane u Italiji (od
25. do 27. maja) i događaj Grmljavina kroz doline u Avimoru u Škotskoj (od 24.
do 27. avgusta). Uz to, Jeep će predstaviti svoja vozila na lokalnim događajima
širom regiona EMEA.
Posetioci događaja imaće
priliku da se lično upoznaju i isprobaju u vožnji čitavu gamu brenda Jeep.
Specijalni gost na svakom od velikih događaja biće jedan od novih proizvoda
koji će unaprediti gamu brenda Jeep, uključujući i potpuno novi Wrangler. Svi
modeli biće dostupni za uzbudljivu vožnju kako na putu, tako i ta terensku
vožnju.
Ovlašćeni distributeri vozila
Jeep takođe će biti prisutni u velikom broju kako bi odgovorili na sva pitanja
zainteresovanih, biće postavljena terasa za „opuštanje“, posetioci će moći da
pruže sebi iskustvo „preletanja“ uz pomoć sajle, a biće postavljen i Mopar
izložbeni prostor u okviru kog će javnost moći da se divi najnovijim modelima
brenda Jeep.
Tu će biti i legendarni
Wrangler, opremljen Mopar originalnim dodacima, napravljenim da pojačaju utisak
koji pruža izgled ovog modela, njegovu funkcionalnost i performanse u terenskoj
vožnji. Ovde će posetioci takođe moći da dobiju više informacija o proizvodima
i uslugama Mopar, kao i o nebrojenim mogućnostima za prilagođavanje njihovih
Jeep vozila korisniku.
Posetioci će takođe moći da
kupe zvaničnu Jeep brendiranu robu, dok će članovi H.O.G.-a takođe moći da iskoriste
ograničenu ponudu za povlašćenu stopu otplate pri kupovini novih vozila brenda
Jeep. Svi događaji biće upotpunjeni pojačanim prisustvom brenda Jeep u
digitalnim i štampanim medijima, kao i na društvenim mrežama svih
Harley-Davidson kanala.
Ova sada još jača veza
izgrađena je na suštinskim vrednostima koje dva brenda dele - slobodi,
avanturizmu i strasti koju osećaju prema otvorenim putevima i svim iskustvima
koja oni donose. Oba brenda proizvode vozila koja predstavljaju oličenje
slobode i avanturističkog duha i omogućavaju kupcima da prožive svoju
individualnost na moćan i osoben način.
Vlasnici vozila ova dva
brenda takođe dele jednu posebnu osobinu - osećaj pripadnosti koji se često
prenese na njihova personalizovana vozila koja odražavaju kreativnost i ličnost
vlasnika. Kako bi se još više naglasila umešnost oba brenda u pogledu davanja
lične note vozilima, pokrenuto je posebno takmičenje CUSTOM COUSINS koje će
biti prisutno i na društvenim platformama J.O.G.-a i H.O.G.-a. Ovo takmičenje
će obuhvatiti dve zajednice u glasanje za najbolje personalizovani Wrangler.
Tri „najbolja od najboljih“ personalizovana modela Wrangler biće proglašeni za pobednike takmičenja, a vlasnici će biti nagrađeni zajedno sa svojim vozilima putem na proslavu 115 godina brenda Harley-Davidson u Pragu, kako bi učestvovali u izložbenim aktivnostima na licu mesta. Biće proglašeno i 10 pobednika među članovima H.O.G.-a koji su učestvovali u takmičenju i oni će biti nagrađeni kartama za najvažniji godišnji događaj Jeep kluba vlasnika Jeep Camp koji će se održati na Red Bull stazi u Austriji od 13. do 15. jula.
Komentari(0)