Honda CMX1100 Rebel - Tradicija i savremena inovacija
Honda sa zadovoljstvom predstavlja novog člana svoje game za predstojeću sezonu 2021- model CMX1100 Rebel koji se u Srbiji očekuje u drugoj polovini sledeće godine
Dvocilindrični CMX Rebel od 500cc, predstavljen 2017. godine, svim vozačima sa A2 dozvolom pružio je jedinstvenu priliku da uživaju u fuziji prilagođenog "bobbera", modela koji je na „kul“ način spojio tradiciju i savremene inovacije. Dopadljiv, zabavan za vožnju i jednostavan za održavanje, našao je mesto u životima vozača širom Evrope, pa je 2019. godine dogurao do trećeg mesta najprodavanijih „custom“ mašina.
Podešen za fino upravljanje
Za predstojeću 2021. godinu, CMX500
Rebel dobija većeg, smelijeg brata - CMX1100 Rebel. Kada se definiše suština
onoga što manje motocikle čini posebnim, i kada na to dodate bolje performanse,
dominantniji karakter i obilje najnaprednijih tehnologija koje potpisuje Honda,
onda je ponuda znatno viša. Svi oni koji su dosad vozili male motocikle uživaće
u Rebelovim dimenzijama podesnim za upravljanje - 700mm visokim sedištem i neto
težinom od 221 kilogramom.
Odlične performanse
Iskusniji vozači momentalno će se
zaljubiti u izuzetno upravljivu šasiju, krutog cevastog rama, prednjom
viljuškom nalik na ketridž punjenje visine od 43 mm, buckastim zadnjim
amortizerima i radijalno postavljenom četvoroklipnom prednjom kočnicom. Bez
obzira na iskustvo, vozači će uživati istražujući performanse paralelnog
dvocilindričnog agregata zapremine od 1,084 cc (izvedenog iz modela CRF1100L
Africa Twin) koji sa maksimalnih 70 kW snage i 99 Nm momenta, karakteristično
snažno reaguje na donjoj i srednjoj skali obrtomera stvarajući poseban osećaj
koji dopunjuju tonovi za koje se stara izduvni sistem.
Individualno podešavanje prema želji korisnika
Minimalistički stil je ono što
odlikuje velikog Rebela, čelični blatobrani napred i pozadi postavljeni su tik
iznad „mesnatih“ guma, kružno prednje svetlo je „stara škola“ koja je
prihvatila moderne LED sijalice uz okrugli kontrastni LCD instrument displej.
Obloga zadnjeg sedišta, pričvršćena zavrtnjima, brzo se i lako skida.
Novo i drugačije
Ispod površine se kriju najsavremenije tehnologije - TBW sistem kontrole gasa (Throttle By Wire) sa tri dodatna HSTC režima vožnje i četvrtim koji se može individualno podešavati prema želji korisnika, kontroli prenosa snage na zadnji točak (Wheelie Control), tempomat i Hondin jedinstveni sistem prenosa Dual Clutch Transmission za šestostepene menjače. Ova posebna kombinacija klasičnog izgleda i najmodernijih tehnologija konačni je dokaz da se na tržištu konačno pojavilo nešto potpuno sveže i novo, sa genijalnim inovacijama kojih nema tako često, pod imenom CMX1100 Rebel.
Komentari(0)