Hyundai dosledno među najvrednijim svetskim brendovima
Hyundai je održao svoju poziciju u top 40 globalnih brendova, treću godinu zaredom, prema najnovijoj rang listi koju je objavila svetski priznata agencija Interbrand
Ovaj proizvođač automobila je zadržao svoje mesto kao 35. najvredniji svetski brend, dok se u konkurenciji automobilskih brendova našao na 6. mestu, uprkos zahtevnim uslovima na mnogim svetskim tržištima. Njegova vrednost je porasla na 13,2 milijarde dolara, što je povećanje za 5,1% u odnosu na prethodnu godinu.
-Hyundai
ima za cilj da bude brend stila života, a ne samo automobilski brend. Radimo na
razvoju našeg „Modern Premium“ pravca i prelazimo u neke sasvim nove prostore
automobilske industrije. Stvaramo automobile koji omogućavaju ljudima da iskuse
vrednost našeg brenda na svakom mestu - izjavio je direktor marketinga
kompanije Hyundai, Wonhong Cho i dodao: - Naša filozofija i plan za budućnost
rezultirali su uvećanjem vrednosti našeg brenda. Pored kvaliteta, tehnologije
koju koristimo i konkurentne cene, naša kreativnost i inovativnost će nas
dovesti do održivog rasta brenda i u budućnosti.
Hyundai
je prodao 4,86 miliona jedinica širom sveta, samo u protekloj godini. Time je
zadržao šestu poziciju na globalnoj rang listi auto industrije po broju
prodatih vozila, ispred brendova kao što su Audi, Nissan, Volksvagen i Porsche.
Takođe, prateći period stalnog ubzanog rasta, vodeći južnokorejski proizvođač
automobila je od 2005. godine imao četvorostruki porast vrednosti brenda,
uvećanjem sa tadašnjih 3,5 milijardi dolara na sadašnju rekordnu vrednost.
-Ključni
element održivog rasta Hyundai brenda i njegove vrednosti, uprkos teškim
tržišnim uslovima, je stalna posvećenost razvoju vizije budućnosti Brenda.
Hyundai naporno radi na realizaciji svoje vizije razvijajući pristupačne
autonomne tehnologije vožnje i povezanosti, dostupne svima - rekao je Mike
Rocha, direktor za procenu vrednosti u agenciji Interbrand.
Uvećana
konkurentnost proizvoda
Pored
održavanja visoke reputacije na najznačajnijim tržištima, Hyundai je takođe
ojačao svoj globalni portfolio proizvoda koji predvodi novi model Kona,
kompaktni SUV, koji će na tržištu biti promovisan pod sloganom Nova vrsta. Za
ovaj novi model je već primljeno 10.000 narudžbina, i to samo u prvom mesecu
nakon lansiranja, što naglašava potencijal za uspeh u ovom brzorastućem
segmentu.
Hyundai
je takođe zvanično lansirao i model i30N, prvi iz svoje linije modela visokih
performansi koji će nositi oznaku N. Novi automobil se oslanja na angažman
kompanije Hyundai u automobilskom sportu, pored toga što demonstrira želju da
omogući uzbudljiva iskustva svojim vozačima.
Definisan plan za budućnost
Ovo
je takođe bila značajna godina za prikaz pravca u kome će se Hyundai kretati u
budućnosti. Brend je ozvaničio svoj plan da predstavi i lansira na tržište
potpuno nove modele svojih automobila, uključujući lansiranje 15 ekoloških
vozila do 2020. godine među kojima su električni IONIQ i novi električni model
vozila sa pogonom na gorive ćelije vodonika. Brend takođe unapređuje
istraživanje o pristupačnim autonomnim tehnologijama za vožnju i povezivanje,
kroz svoj projekat IONIQ koji se fokusira na budućnost, saradnju i otvorenost
ka inovacijama.
Jedinstveno iskustvo kupaca širom sveta
Hyundai
nastavlja da razvija identitet brenda kroz jedinstvena iskustva kupaca širom
sveta, uključujući i dugoročno sponzorstvo velikih umetničkih instalacija u Tate
Modern u Londonu i Muzeju umetnosti u Los Anđelesu (LACMA). Hyundai je takođe
otvorio svoj najveći Hyundai Motor studio u Goyangu, u Južnoj Koreji,
pružajući interaktivno iskustvo brenda koje omogućava direktnu komunikaciju
sa kupcima o inovativnim temama i budućim tehnologijama.
Hyundai
je takođe preneo svoju filozofiju brenda Modern Premium kroz niz vrhunskih
globalnih marketinških kampanja. Kampanja Better Super Bowl snimljena je tokom
finala NFL sezone tokom koje je bilo omogućeno pripadnicima vojske da gledaju
utakmicu sa svojim porodicama koristeći satelitsku tehnologiju i specijalna 3D
sedišta. Ova utakmica je privukla više od 41 milion gledalaca i pokupila
fenomenalne kritike za kreativnost i
originalnost priče.
Takođe,
brend Hyundai se predstavio svetskoj publici i preko Shackleton's Return,
kampanje koja je pratila unuka legendarnog polarnog istraživača Sir Ernesta
Shackletona, dok je istraživao Antarktik koristeći na ovom putu vozilo Santa Fe
sa standardnim 2,2 litarskim dizel motorom. U roku od dva meseca od pokretanja,
kampanja je premašila 140 miliona prikaza na YouTube kanalu, što je najveći
broj prikaza za automobilsku kampanju.
Interbrand izračunava vrednost pojedinačnog brenda na osnovu finansijskih bilansa kompanija u kombinaciji sa marketinškim aktivnostima, uzimajući u obzir potencijalni profit svakog brenda.
Komentari(0)