Hyundai Inster - Novi subkompaktni SUV u A segmentu
Ovaj model ima jedinstveni dizajn sa vodećim dometom i raznovrnošću u svom segmentu. Insterov kompaktni otisak, robusni dizajn eksterijera i prostran enterijer pružaju raznovrsnost u A segmentu
Hyundai Motor Company je danas predstavio potpuno električni Inster, novi subkompaktni EV u A segmentu koji ima jedinstven dizajn, vodeći domet vožnje i raznovrsnost, kao i naprednu tehnologiju na Međunarodnom sajmu mobilnosti u Busanu 2024. Insterov naglašeni dizajn kombinuje futuristički, inovativni dizajn sa prostranim enterijerom u maloj SUV karoseriji. Sa sofisticiranim paketom tehnologije koja pruža bezbednu, prefinjenu vožnju Inster nudi brzo punjenje i najbolji potpuno električni domet (AER) u svom segmentu, čak do 355 km. Inster pruža ekološki prihvatljivu fleksibilnost, kao i agilnu dinamiku vožnje i besprekornu povezanost. Njegov kompaktni položaj pruža povećanu efiksanost u poređenju sa većim modelima.
Naglašen
dizajn eksterijera i jedinstvene funkcije
Inster se nadovezao na dizajnersko
nasleđe Caspera, modela sa benzinskim motorom, proizvedenim samo za Korejsko
tržište, predstavljenog 2021. Evolucija Insterovog dizajna je naglašena
produženom karoserijom i međuosovinskim rastojanjem kako bi se obezbedilo više
unutrašnjeg prostora i naglasilo prisustvo na neravnom putu. Sa svojim proširenim dimenzijama Inster je
pozicioniran tačno između tradicionalnih subkompaktnih gradskih automobila A
segmenta i većih kompaktnih modela B segmenta. Ovo nudi lako manevrisanje i
upotrebu, koje kupci i očekuju, zajedno sa poboljšanom praktičnošću i
fleksibilnošću zahvaljujući prostranom enterijeru i poboljšanom kapacitetu
prtljažnog prostora. U poređenju sa većim modelima iz gorenavedenog segmenta, Insterove
kompaktne dimenzije ga čine idealnim za gradsku vožnju i povećavaju udobnost
prilikom parkiranja.
Simon
Loasby
Robustan i uglađen
Spoljašnji dizajn Instera
odlikuje njegov robustan, ali mali SUV profil i uglađene, čiste površine sa
jakim blatobranima, branikom u stilu štampane ploče visoke tehnologije i
zaštitnom pločom koja poboljšava dizajn prednjeg i zadnjeg dela vozila. Njegova ličnost sija
kroz njegova LED dnevna svetla i pokazivače pravca sa piksel grafikom, zadnja
svetla i branike. Kupci dodatno mogu razlikovati izgled automobila sa
projekcionim prednjim svetlima i dvobojnim eksterijerom sa kontrastnim crnim
krovom. U ponudi će biti čelične felne sa poklopcima od 15 inča, alu felne od
15 inča ili felne od legure od 17 inča.
Svestran
enterijer i napredni materijali
Unutra Inster pruža poboljšanu
tehnologiju i udobnost sa digitalnom instrument tablom od 10,25 inča, sa
infotejnment ekranom osetljivim na dodir od 10,25 inča sa navigacijom i
priključkom za bežično punjenje koji je deo kompaktne centralne konzole što
stvara veći osećaj prostranosti. Piksel
tema sa grafikom se ponavlja unutra na njegovom volanu što pojačava visokotehnološki
izgled automobila. Dizajn enterijera takođe ima prilagodljive ukrase na gornjem
delu vrata kako bi vlasnici mogli da dodatno personalizuju svoje vozilo.
Raznovrsna
unutrašnjost
Unutrašnjost Instera nudi
raznovrsnost i prostranost sa sedištima prvog reda koji pružaju lak prolaz. Sva
sedišta se mogu preklopiti, uključujući i vozačevo, radi poboljšanja
fleksibilnosti. Dostupne su i opcije prednje klupe i grejanja prednjih sedišta
i volana. Sedišta drugog reda se mogu
podeliti 50/50 i mogu se pomerati i naginjati. Insterov izbor boja uključuje
Atlas White, Tomboy Khaki, Bijarim Khaki Matte i Unbleached Ivory, kao i
nekoliko novih nijansi, kao što su Sienna Orange Metallic, Aero Silver Matte,
Dusk Blue Matte, Buttercream Yellow Pearl i Abyss Black Pearl. Neke boje
eksterijera biće dostupne u dvobojnim kombinacijama sa kontrastnim crnim
krovom.
Izbor boja unutrašnje opreme
uključuje Black, Khaki brown i Newtro beige dvobojne sa kompletnim platenenim
ukrasima. I eksterijer i enterijer koriste održive materijale. Eksterijer ima
crnu recikliranu boju visokog sjaja koja zamenjuje crni pigment ugljenika koji
se tradicionalno koristi u crnoj boji i
koji se dobija od recikliranih otpadnih guma. Unutra se koristi reciklirani
polietilen tereftalat (PET) dobijen iz boca i bio-polipropilenski materijal
ekstrahovan iz šećerne trske.
Mogućnost
brzog punjenja i vodeći domet u segmentu
Inster se
ističe brzinom DC punjenja i maksimalnim AER-om, omogućavajući kupcima da brže
napune automobil, da putuju dalje i da u potpunosti iskoriste energiju koja im
je na raspolaganju. Opremljen je baterijom od 42 kWh kao standardom. Takođe
je dostupan sa baterijom dugog dometa od 49 kWh kao opcijom. Oba modela pokreće
jedan elektromotor koji isporučuje 71.1 kW (97 PS) u osnovnoj varijanti i 84.5
kW (115 PS) u automobilima dugog dometa. Obe verzije pružaju 147 Nm obrtnog momenta. Sa vodećim u segmentu
projektovanim dometom od 355 km (WLTP) sa jednim punjenjem za model dugog
dometa, INSTER redefiniše ono što je moguće kod malog gradskog EV-a, pružajući
fleksibilnost sa procenjenom potrošnjom energije od 15.3 kWh/100 km (WLTP).
Kada se koristi DC stanica za
punjenje velike snage od 120 kW, INSTER može da se napuni od 10 do 80 procenata
za otprilike 30 minuta pod optimalnim uslovima. INSTER takođe dolazi standardno
opremljen sa ugrađenim punjačem od 11 kW, dok su na raspologunju sistem za
grejanje baterije i toplotna pumpa visoke efikasnosti. Eksterna i interna
funkcija Vehicle-to-Load (V2L) obezbeđuje napajanje spoljnih uređaja
(110V/220V), omogućavajući dvosmerno punjenje bez potrebe za dodatnom opremom.
Ovo omogućava kupcima da slobodno koriste ili pune uređaje kao što su
električni bicikli, skuteri i oprema za kampovanje.
Sofisticirana
tehnologija i pogodne funkcije
Pored svog dometa i punjenja, Inster
nudi bogatstvo najsavremenije tehnologije, uključujući mnoštvo naprednih
funkcija za bezbednost i pomoć vozaču. Takođe ima LED ambijentalno osvetljenje
u 64 boje, digitalnu instrument tablu, panoramski krov sa funkcijom na jedan
dodir i Hyundai Digital Key 2 Touch (NFC) pristup. Hyundaijev novi subkompaktni
urbani EV u A segmentu nudi najkompletniji tehnološki paket u segmentu,
uključujući sveobuhvatne funkcije naprednog sistema pomoći vozaču (ADAS), kao
što su Surround View Monitor (SVM), Pomoć
u izbegavanju sudara pri parkiranju u rikverc (PCA-R), Monitor za prikaz mrtvog
ugla (BVM) i Pomoć u izbegavanju frontalnog sudara 1.5 (FCA 1.5).
U ponudi su i Pomoć za ostanak u
traci (LKA) i Pomoć u praćenju trake (LFA), plus Pomoć u izbegavanju sudara u
mrtvom uglu (BCA), Pomoć u izbegavanju sudara pri unakrsnom kretanju u rikverc
(RCCA), Upozorenje na bezbedan izlazak (SEW), Pametan tempomat (SCC) sa Stop
& Go, Pomoć u vožnji na auto-putu 1.5 (HDA 1.5), Pomoć u pametnom
ograničenju brzine (ISLA), Upozorenje na budnost vozača (DAW), Pomoć u kontroli
dugih svetala (HBA), Upozorenje na polazak vozila ispred (LVDA) i Upozorenje na
putnike na zadnjem sedištu (ROA).ADAS sistem za parkiranje kombinuje Upozorenje
na udaljenost pri parkiranju (PDW) napred i nazad sa Zadnjim monitorom (RVM) za
bolju vidljivost.
Globalno
predstavljanje sa dodatnim modelom koji uskoro stiže
Inster će ovog leta biti prvo
lansiran u Koreji, zatim u Evropi, na Bliskom Istoku, u Aziji i na Pacifiku.
Većina opreme i tehnologije će biti ugrađena kao standardna, sa poboljšanom
praktičnošću i dizajnerskim karakteristikama dostupnim opciono. Specifikacije će
biti potvrđene pred lansiranje. Dodatna varijanta, nazvana Inster Cross, će se
pridružiti porodici INSTER u budućnosti, sa robusnijim dizajnom fokusiranim na
vreme provedeno u prirodi. Dodatni detalji će biti objavljeni naknadno.
Komentari(0)