Hyundai osvojio prestižnu nagradu za dizajn
Hyundai je osvojio prestižnu nagradu za dizajn automobila za svoj konceptni električni četvorotočkaš pod nazivom Prophecy za 2020 godinu
Hyundai Motor Company osvojila je nagradu za dizajn automobila za 2020. godinu u kategoriji Konceptni automobili za svoj koncept EV Prophecy, koji je debitovao početkom ove godine. Hyundai-ev električni automobil, našao se na prvom mestu u kategoriji Koncept na dodeli nagrada za dizajn automobila u 2020. godini. Prophecy (Proročanstvo) je značajan po načinu na koji kombinuje Hyundai-ev identitet sportskog dizajna sa optimističnim futurizmom, koji za cilj ima stvaranje novog oblika emocionalne veze između ljudi i automobila.
U organizaciji časopisa
Auto&Design, nagrade za dizajn automobila prvi put su ustanovljene 1984.
godine i dodeljuju se svake godine u Torinu u Italiji. Zbog trenutne situacije,
nagrade su prvi put ove godine dodeljene digitalno. Nagrade dodeljuje
međunarodni žiri koji čine predstavnici nekih od najprestižnijih automobilskih
izdanja na svetu.
Prilikom dodele nagrade Hyundai-u,
žiri je pohvalio Prophecy zbog aerodinamičnog, prirodnog oblika inspirisanog
limuzinama iz perioda 1920-ih i 1930-ih godina, kombinovanog sa nizom tehničkih
inovacija. „Nautička“ inspiracija je došla u obliku takvih detalja kao što su
točkovi u obliku elise. Umesto da oponaša automobil sa konvencionalnim motorom,
Prophecy nema rešetku između svojih pikselskih farova, a dizajn piksela se
ponavlja na zadnjim svetlima dajući naglasak zadnjoj strani sportskog
automobila.
-Bilo je pravo zadovoljstvo raditi na
ovom projektu, drago nam je što smo osvojili ovu prestižnu nagradu za dizajn
automobila Prophecy. Kada razvijamo svoje konceptne automobile, svuda tražimo
inspiraciju, bilo da je to modna industrija ili automobilska industrija. Pomoću
„Proročanstva“ pokušali smo da stvorimo zaista pozitivan, optimističan pogleda
na budućnost, zasnovan na vrlo pojednostavljenim formama sa jednostrukom
krivinom koje su ostale zapamćene u epohi aerodinamičnih i pojednostavljenih
futuritički projektovanih automobila - rekao je SangIup Lee, viši potpredsednik
i direktor Hyundai Global Design centra.
„Proročanstvo“ primenjuje jedinstveni Hyundai-ev, takozvani senzualno sportski dizajn, na načine koji nikada ranije nisu viđeni u Hyundai floti. Ovaj identitet dizajna je najočitiji u raskošnom bočnom delu. Presečen je čistom i jednostavnom linijom, koja se proteže od prednjeg do zadnjeg dela uz minimalistička ograničenja. Na ovaj način podvlači bezvremenost dizajna. Dinamična i elegantna linija daje utisak kretanja napred čak i kada automobil stoji u mestu.
Komentari(0)